וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במשא ומתן עם טרנט לוקט

5.8.2019 / 12:11

הגארד/פורוורד האמריקאי, ששיחק בשנתיים האחרונות באוניקס קאזאן, עשוי לנחות בבירה במקומו של כריס ג'ונסון. האדומים מחפשים גם סנטר נוסף כדי להשלים את הסגל

one

בוידאו: חצי גמר ליגת ווינר סל (הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון)

להפועל ירושלים חסר סמול פורוורד זר כדי להשלים את הקו האחורי המתחדש שלה לעונה הקרובה, וייתכן שהיא מצאה אותו. מחזיקת גביע המדינה מנהלת משא ומתן עם טרנט לוקט ומעוניינת להנחיתו במקום כריס ג'ונסון, שעזב לבורג הצרפתית.

ללוקט, גארד/פורוורד אמריקאי בן 28 (1.96 מ'), יש ניסיון ממושך במעמדי הביניים של הכדורסל האירופי. בחמש העונות האחרונות הוא נע בין בראונשוויג מגרמניה, טרנטו מאיטליה, סביליה מספרד ואוניקס קאזאן מרוסיה, שבשורותיה הופיע בשנתיים החולפות.

בקאזאן היה לוקט חלק מקו אחורי עמוס בהובלתם של פריאיי הנרי, אריק מקולום וג'מאר סמית', והוא תרם שבע נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-20.9 דקות בעונתו השלישית ביורוקאפ, ו-6.4 לצד 3.2 בהתאמה ב-21.2 דקות בליגת ה-VTB. הוא לא הפגין יציבות התקפית מרשימה, ועיקר תרומתו היה בפן ההגנתי.

טרנט לוקט שחקן קאזאן. CSKA Basket, אתר רשמי
המחליף של כריס ג'ונסון. טרנט לוקט/אתר רשמי, CSKA Basket

על אף הדמיון בממדיו לג'יימס פלדין, בעבר הוכיח לוקט כי הוא יכול לשחק במשך פרקי זמן ממושכים בעמדת הסמול פורוורד כשלצידו גארדים דומיננטיים, ועל כך בונים בירושלים.

בסגל של האדומים חתומים לפי שעה חמישה זרים: הגארדים ג'ייקובן בראון, אייזיאה קאזינס ופלדין, ושחקני הפנים טיישון תומאס וסולימאן בריימו. בדרך להשלמת הסגל מחפשת הקבוצה גם סנטר , שיהיה הזר השביעי, אולם ייתכן שלפחות בשלב ראשון הוא יירשם רק לליגת האלופות ולא ייטול חלק בזירה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully