וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את מילאן בדו-קרב פנדלים

אחרי 2:2 בזמן החוקי בגביע האלופות, ניצחו השדים האדומים 4:5 מהנקודה הלבנה. 2:2 לצ'לסי עם בורוסיה מנשנגלדבאך, ליל - רומא 3:2

צילום: ארסנל

בווידאו: ניקולא פפה מוצג בארסנל

בסוף השבוע הבא יצאו לדרך מספר ליגות בכירות ביבשת, והקבוצות הגדולות של אירופה ממשיכות להוריד חלודה אחרונה לקראת הדבר האמיתי. הערב (שבת) התקיימו מספר משחקי הכנה, כשבראשון שבהם חזרה צ'לסי ל-2:2 עם בורוסיה מנשנגלדבאך. מנצ'סטר יונייטד ומילאן שחזרו את התוצאה הזו גם במפגש ביניהן, בגביע האלופות, אולם השדים האדומים דאגו לנצח 4:5 בדו-קרב פנדלים. רומא השיגה 2:3 על ליל.

שחקן צ'לסי אמרסון. GettyImages
יש עוד הרבה עבודה. אמרסון/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - מילאן 4:5 (בפנדלים, אחרי 2:2 בזמן החוקי)

אם אפשר לקרוא לזה ניצחון, הרי שהשדים האדומים סיימו את תקופת ההכנה שלהם עם שישה ניצחונות משישה משחקים - לא רע לקראת מחזור הפתיחה של הליגה מול צ'לסי בעוד שמונה ימים. הרוסונרי, מנגד, סיימו את המפעל ללא נקודות.

מרכוס רשפורד סיים מבצע אישי מצוין וקבע 0:1 בדקה ה-14, סוסו איזן עם בעיטה נאה מחוץ לרחבה (26), ויקטור לינדלוף נגח לשערו הוא (60), אולם ג'סי לינגארד דאג להשוות (72) ל-2:2 ולשלוח את המשחק לדו-קרב פנדלים. לאחר שמונה כיבושים רצופים החמיץ דניאל מאלדיני בצד אחד, ודניאל ג'יימס סגר עניין מנגד.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד. רויטרס
ועכשיו, לצ'לסי. לינגארד/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - צ'לסי 2:2

לאחר שהפתיעה את ברצלונה, ניצחה 3:4 את רדינג ו-3:5 את ר.ב. זלצבורג, הוסיפה צ'לסי עוד כמה נורות אזהרה הגנתיות לקראת משחק פתיחת העונה שלה בפרמיירליג, בעוד שמונה ימים באולד טראפורד. הבלוז ספגו 11 שערים בשלושת המשחקים האחרונים, ונדמה שלפרנק למפארד יש עוד הרבה עבודה. אלסאן פלאה (13) ויונאס הופמן (39) כבשו למארחת, התכולים חזרו בזכות פנדלים של טמי אברהם (59) ורוס בארקלי (86).

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
יכולת מעודדת לקראת הליגה. מנשנגלדבאך חוגגת/GettyImages

ליל - רומא 3:2

בריאן קריסטנטה הכריע דקה בתוך תוספת הזמן. טימותי וואה כבש ראשון למארחת (19), ג'נגיז אינדר (51) וניקולו זאנוליו (62) הפכו, לואיס אראוז'ו איזן זמנית, אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully