וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.8: גם חואנפרן חתם בסאו פאולו, קאנסלו קרוב לסיטי

דני אלבס קיבל חבר חדש, התכולים ישלחו את דנילו ו-35 מיליון יורו ליובה, ג'וניור פירפו סיכם בברצלונה, שעשויה להשאיל את קוטיניו לארסנל

צילום: ארסנל

העברות

* אחרי דני אלבס, סאו פאולו הודיעה על צירופו של מגן ותיק נוסף: חואנפרן, שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד.

* אפקט הדומינו סביב הארי מגווייר התחיל: ברייטון הודיעה על החתמתו של אדם וובסטר, בלמה של בריסטול סיטי שחתם לארבע שנים תמורת 25 מיליון יורו. וובסטר (24) שנחשב לאחד מהבלמים הטובים בצ'מפיונשיפ, צפוי להחליף את לואיס דאנק שיעבור מהשחפים ללסטר כמחליפו של מגווייר.

* אחרי משא ומתן ממושך, טולוז ביצעה את ההעברה הגדולה בתולדותיה כשרכשה את שחקן הכנף ווסלי סעיד (24) מדיז'ון תמורת 8 מיליון יורו והחתימה אותו לארבע שנים.

* השוער ביילי פיקוק פארל בן ה-22 עבר מלידס לברנלי תמורת 2.75 מיליון יורו. "אני שמח מאוד להיות כאן", אמר השוער, "אתה חולם לשחק בפרמיירליג ברגע שאתה מתחיל לשחק כדורגל ולומר שחתמתי בברנלי זה כבוד גדול".

* שחקן העבר האגדי של צ'לסי קלוד מאקללה חוזר לסטמפורד ברידג' וישמש כמנטור לשחקנים הצעירים של המועדון. בנוסף, הוא יעבוד גם בכל הקשור לשחקני צ'לסי שנמצאים בהשאלות במועדונים אחרים, יעקוב אחריהם ויספק למועדון האם משובים לגביה ההתקדמות שלהם.

* המושבה הפורטוגלית בוולבס מתרחבת. הזאבים הודיעו על רכישתם של הקשר ברונו ז'ורדאו בן ה-20 ושל הקיצוני פדרו נטו בן ה-19. שניהם נרכשו מבראגה אחרי שהושאלו בשתי העונות החולפות ללאציו.

* דינמו קייב רכשה את הקיצוני הימני גרסון רודריגש מג'ובילו איוואטה היפנית תמורת 2 מיליון יורו. רודריגש נולד בפורטוגל, אבל משחק בנבחרת לוקסמבורג.

שמועות

* רומא מעוניינת בנאצ'ו פרננדס, בלמה של ריאל מדריד. האיטלקים כבר גיששו אודות השחקן לפני שתי עונות, וכעת אם לא יצליחו הרומאים להחתים את טובי אלדרווירלד מטוטנהאם, היא תלך על הספרדי בכל הכח.

* על פי "ביין ספורטס", ארסנל תפתח במגעים עם ברצלונה בנוגע לעסקת השאלתו של פיליפה קוטיניו.

* באיטליה טוענים כי מנצ'סטר סיטי ויובנטוס קרובות לסיכום על עסקת החליפין - ז'ואאו קאנסלו יעבור לתכולים, שיעבירו לגברת הזקנה את דנילו ו-35 מיליון יורו.

* לפי הגזאטה דלו ספורט נאפולי מחדשת המגעים עם ריאל מדריד בקשר לרכישתו של חאמס רודריגס. האיטלקים מאד רוצים לראות את שיתוף הפעולה בין השחקן לאנצ'לוטי, ומוכנים לשלם 42 מיליון יורו עבורו. ריאל מדריד לעומת זאת, לא תקבל סכום מתחת ל- 50 מיליון.

* מנצ'סטר יונייטד מצטרפת למרדף אחרי כריסטיאן אריקסן. בנוסף לריאל מדריד ויובנטוס, גם השדים האדומים מעוניינים בקשר הדני, שלא חידש את חוזהו בטוטנהאם.

* ג'וניור פירפו, המגן השמאלי של בטיס, קרוב מאוד לברצלונה, לאחר ששני המועדונים סיכמו כמעט את כל פרטי העסקה והשחקן עשוי להצטרף לאלופת ספרד בארה"ב. על פי "ספורט" הקטלאני, ברצלונה תשלם 18 מיליון יורו ועוד 7 מיליון כבונוסים על הדומיניקני בן ה-22 שמשחק בנבחרת ספרד הצעירה.

* אחרי שככל הנראה הגיעה לסיכום על לסטר על הארי מגווייר, באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הציעה 50 מיליון יורו על שחקן ההתקפה של אייאקס, דויד נרס הברזילאי. המכשול: ההולנדים דורשים עבורו כ-70 מיליון.

* טימו ורנר, שקושר במשך חודשים רבים עם מעבר לבאיירן מינכן, עשוי לסיים את הקיץ ביעד מפתיע. באיטליה מדווחים שנאפולי רוצה מאוד את החלוץ של ר.ב. לייפציג והבעלים אורליו דה לורנטיס רוצה אותתו במיוחד ומוכן לשלם 70 מיליון יורו עבור שחקן הנבחרת הגרמנית.

* מואיז קן יעבור היום בדיקות רפואיות באברטון לפני שישלים את העברתו מיובנטוס לאברטון תמורת כ-35 מיליון ליש"ט.

* ראג'ה נאינגולן הגיע לסרדיניה כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת חזרתו המפתיעה מאינטר לקליארי וזכה לקבלת פנים חמה עם נחיתתו. "אני שמח לחזור הביתה", אמר הקשר הבלגי בן ה-31 שיושאל לעונה אחת לקבוצה בה שיחק בין השנים 2010-2014, עם אופציה לרכישה.

* לפי הדיווחים באיטליה, טובי אלדרווירלד הגיע לסיכום עם רומא על חוזה עד 2022 תמורת 3.5 מיליון יורו לעונה. הג'אלורוסי מוכנים לשלם עבור הבלגי 20 מיליון יורו בעוד טוטנהאם דורשת 28 מיליון.

* באיטליה מדווחים כי ז'ואאו קאנסלו עדיין עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי. על פי הדיווח, אלופת אנגליה הציעה ליובנטוס 35 מיליון יורו ואת דנילו בתמורה לפורטוגלי ועדיין מוכנה לממש אותה. סוכנו של דנילו כבר נפגש עם יובנטוס ומנהל מו"מ.

* ארסנל לא מוותרת על קירן טירני וצפויה להגיש הצעה חדשה לסלטיק בימים הקרובים עבור המגן השמאלי הסקוטי. סלטיק דחתה את ההצעה האחרונה מארסנל לגביו, שעמדה על 25 מיליון ליש"ט, בשל מבנה התשלומים שהוצע.

שחקן יובנטוס מואיז קן. רויטרס
בקרוב זה יהיה רשמי. קן/רויטרס

* ברנלי וקריסטל פאלאס מעוניינות בקשר האחורי של ריאל בטיס ויקטור קמראסה לפי רשת סקיי. כרגע נראה שהשחקן מעדיף להגיע אל העיטים.

* הגזאטה דלו ספורט האיטלקי מדווח שסמפדוריה מעוניינת בחאתם בן ארפה, שכרגע נמצא ללא קבוצה. בעונה שעברה שיחק בראן מהליגה הצרפתית.

* לפרננדו יורנטה יש שלוש מחזרות איטלקיות. הספרדי שסיים את חוזהו בטוטנהאם נמצא במעקב של לאציו, פיורנטינה ורומא, שמייעדת אותו להיות המחליף של אדין דז'קו אם וכאשר יעזוב את המועדון.

* בורוסיה דורטמונד מחפשת חלוץ מטרה נוסף אחרי שנותרה עם פאקו אלקאסר בלבד כחלוץ טבעי. ב"סקיי איטליה" מדווחים שהצהובים-שחורים פנו אל רומא במטרה לשאול את פטריק שיק לעונה הקרובה.

* לורן קוסיילני בן ה-33 קרוב מאוד לבורדו. קפטן ארסנל לשעבר יעזוב את הקבוצה מצפון לונדון אחרי תשע עונות ו-255 הופעות במועדון.

* רומלו לוקאקו נותר מחוץ לסגל של מנצ'סטר יונייטד למשחק מול מילאן בקרדיף, ובכך עשה עוד צעד לקראת מעבר ליובנטוס.

* סביליה מעוניינת בשוער ר.ב. לייפציג פטר גולאסי ההונגרי והגישה כבר שלוש הצעות תמורתו, אבל הקבוצה הגרמנית דחתה את כולן, כולל את האחרונה שעמדה על 12 מיליון יורו. גם בנפיקה רוצה את גולאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully