וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ לקראת מגן הקהילה: "זה לא ישפיע על המשך העונה"

ליברפול חוזרת למעמד לראשונה מאז 2006, מאנה ייעדר. פפ וסיטי יילכו "עם מי ששיחקו הכי הרבה בהכנה" (א', 17:00, ספורט1)

מגן הקהילה 2019הסתיים04/08/2019
ליברפול
  • מאטיפ (78)
6:5
  • (12) סטרלינג
מנצ'סטר סיטי
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
יחייך גם מחר? קלופ/רויטרס

עונת 2019/20 בכדורגל האנגלי תצא מחר (ראשון, 17:00, ספורט1) לדרך בוומבלי, כשהאלופה ומחזיקת הגגביע מנצ'סטר סיטי פוגשת את סגניתה ליברפול, למשחק ראשון אי פעם ביניהן במגן הקהילה. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה רק שניים מ-12 משחקיה האחרונים מול המרסיסיידרס, ומחר היא תחפש זכייה שישית בתולדותיה במפעל. ליברפול, מנגד, שבה למעמד לראשונה מאז 2006, בתקווה להניף את הגביע בפעם ה-16.

האלופה ומחזיקת הגביע תחסר את אדרסון ופרננדיניו, שחזרו מאוחר מהקופה אמריקה. קלאודיו בראבו יפתח בשער, בעוד סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס, שגם כן לקחו חלק בטורניר בברזיל, עשויים להתחיל את המשחק על הספסל. יורגן קלופ ייאלץ להתמודד ללא סאדיו מאנה שחזר מאוחר מאליפות אפריקה, אך מלבדו מחזיק בסגל מלא. האדומים אכזבו עד כה בטרום העונה עם ניצחון בודד לצד שלושה הפסדים ותוצאת תיקו, בעוד סיטי, שפגשה יריבות חלשות יותר, רשמה הפסד בודד לוולבס, בדו-קרב פנדלים.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי מול וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
האדומים שולטים במפגשים האחרונים. ואן דייק מול סטרלינג/רויטרס

"מבחינתי, למשחק הזה אין שום קשר להמשך העונה", אמר קלופ. "אם ננצח, יופי. אם נפסיד, חבל. האם זה ישפיע על העונה? אני לא חושב. נצטרך להוכיח את עצמנו למשך עונה שלמה, לא במשחק בודד". עם זאת, המנג'ר הגרמני נחוש להניף את הגביע: "זה גמר, אבל הבנתי שאף אחד לא ממש חושב ככה. בגרמניה זכיתי בתואר הזה חמש פעמים, אבל אף אחד לא מזכיר את זה".

גווארדיולה אמר לקראת ההתמודדות: "כבוד גדול עבורנו לשחק במפעל הזה. היריבות שלנו העונה התחזקו ונצטרך להתחיל מאפס, אבל אנחנו מוכנים לאתגר. התנאים ומצב השחקנים שלנו לא יהיה אידיאלי מחר, אבל נשחק עם מי ששיחק הכי הרבה במשחקי ההכנה. אלה שחזרו מאוחר יקבלו כמה דקות".

עוד בוואלה!

למען הקהילה: הרגעים הבלתי נשכחים של משחקי מגן הקהילה האנגלי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully