וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין סגר לארבע שנים נוספות בגולדן סטייט תמורת 100 מיליון דולר

לאחר הארכת חוזהו של קליי תומפסון, דאגו הווריירס להעניק חוזה מקסימום גם לפורוורד המצוין. כרמלו פנה ללייקרס: "אני עדיין יכול לשחק"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: ההעברות הבולטות של הקיץ

עם עזיבתו של קווין דוראנט לברוקלין, רבים תהו האם גולדן סטייט תלך למעין בנייה מחדש. חוזיהם של קליי תומפסון ודריימונד גרין עתידים היו להסתיים בקיץ הבא, אולם סגנית האלופה מיהרה להאריך את חוזהו של הצלף המדופלם - והערב (שבת), כך מתברר, היא סגרה גם עם אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר שידעה הליגה.

על פי אדריאן ווז'נראוסקי, הווריירס וגרין סיכמו על חוזה מקסימום של 100 מיליון דולר לארבע עונות, שתיכנס לפועל החל מהעונה הבאה. כלומר, בחמש השנים הבאות ירוויח גרין 118 מיליון דולר.

גרין (29, 2.01 מ'), אחת הגניבות הגדולות בתולדות הדראפט, נבחר במקום ה-35 על ידי גולדן סטייט ב-2012, ואט אט החל לפלס את דרכו לחמישייה של הווריירס. אשתקד חווה נסיגה מסוימת מבחינה סטטיסטית ואף לא נבחר למשחק האולסטאר לאחר שנתיים רצופות. את הפלייאוף האחרון סיים עם שישה טריפל דאבלים - שני הכי הרבה בתולדות הפוסט-סיזן, אחרי מג'יק ג'ונסון.

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין. GettyImages
לא יפרידו אותם כל כך מהר. גרין וקרי/GettyImages

אם זה היה תלוי בו, כרמלו אנתוני כבר היה מתחיל בהכנות לעונת ה-NBA הבאה כחלק מקבוצה - ולא כחלק מוויכוח שמפלג חלקים רבים מהליגה. על פי "לוס אנג'לס טיימס", הפורוורד המזדקן פנה ללוס אנג'לס לייקרס בבקשה לשחק עבורם בעונה הבאה, אולם הקבוצה מעיר המלאכים טרם החליטה בנושא.

קייל קוזמה, שהתאמן הקיץ עם אנתוני, משוכנע כי מדובר בשידוך מוצלח. "היה מדהים לעבוד איתו", אמר. "הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה ואחד הסקוררים הטובים בהיסטוריה. ללמוד את כל הדברים הקטנים ממנו יעזרו לי בעונה הבאה. הוא טוב יותר מחצי ליגה, בקלות, אין שאלה. הוא צריך להיות בקבוצה כלשהי כרגע. הוא עדיין אחד השחקנים הטובים ביותר. אנשים יורדים עליו ואני לא מבין, אולי זו החברה שלנו כיום. יהיה נהדר לראות אותו כאן בלוס אנג'לס, אבל אלה לא החלטות שלי. זה תלוי ברוב פלינקה, שעשה עבודה מצוינת בהרכבת הקבוצה".

אנתוני עצמו התארח בתכנית "פירסט טייק" של סטיבן איי סמית' וטען כי אחת הסיבות לכך שלא הצליח כמו בני המחזור שלו לברון ג'יימס ודוויין ווייד, היא שמעולם לא היו לו קבוצות טובות כמו שלהם: "אף פעם לא שמו אותי בסיטואציות כאלה. מעולם לא היו לי את הקבוצות של לברון, או של דוויין. אף פעם לא הייתי בקבוצות עם הרבה כוכבים, תמיד הייתי רק אני. אני יודע שאני עדיין יכול לשחק".

על החיבור עם יוסטון שלא עבד, בלשון המעטה, אמר אנתוני: "שנים הם ניסו לשכנע אותי להגיע לרוקטס, ואז במשחק העשירי, לא הבנתי מאיפה זה מגיע. הייתי מקצוען, חשבתי שהכל טוב, אבל אז דריל מורי דיבר על לשחרר אותי. לא אהבתי איך שזה התרחש. הרגשתי כאילו מפטרים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully