וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון נזכר בטראומה בגמר ה-NBA: "פציעות הן החלק הכי טרגי שיש בספורט"

כוכב גולדן סטייט מספר על הרגע הכואב מול טורונטו, מבטיח שיחזור חזק מתמיד, ומסביר למה הווריירס עדיין המועמדים לאליפות: "דיאנג'לו ראסל הוא מתנה מדהימה עבורנו, הילד הזה עומד לפרוח ולהפוך לסופרסטאר"

עריכה: מתן חדד

כוכב גולדן סטייט קליי תומפסון, שנפצע במשחק 6 בגמר ה-NBA ויחמיץ את רוב העונה הבאה, מודה שפציעות הן "החלק הכי טרגי שיש בספורט", אך עם זאת מציין שהתרגש מאוד לגלות שלמרות הפציעה קיבל מקבוצתו גולדן סטייט חוזה מקסימום לחמש שנים ב-190 מיליון דולר. תומפסון נזכר בכאב ברגע הפציעה במשחק, שבסיומו הווריירס איבדו את התואר לטורונטו, והוא קרע את רצועות הברך.

"ידעתי שקרה משהו, אבל לא העליתי בדעתי שזה קרע ברצועה או פציעה כזאת קשה", אמר תומפסון, "כך שמבחינתי, באופן אישי, לא חשבתי שהמצב כל כך חמור. האדרנלין שלי היה גבוה מאוד בגלל שזה משחק 6, חשבתי שאולי סובבתי את הברך, זה הכל. אבל כשחזרתי לחדר ההלבשה זה התנפח מאוד, זה הרגיש לא טוב. וזה מעבר לתחושה הלא טובה, כי אתה בעיקר חסר אונים כאשר הקבוצה שלך נמצאת שם בחוץ ומשחקת".

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס נפצע בסדרה מול טורונטו. רויטרס
מבטיח לחזור חזק מתמיד. תומפסון נפצע בגמר/רויטרס

תומפסון, שאמור לחזור בחודש פברואר למגרשים, אומר ש"אני לא רוצה להאיץ דברים כי אני רוצה לשחק עד גיל 38, 39, 40, זו התוכנית שלי, במיוחד בגלל הדרך שבה אני קולע. אשמח לשחק העונה, לא יודע מתי זה יקרה".

אחרי שנשאל על הצורה שבה הווריירס איבדו את התואר, כשהם סובלים גם מהפציעה של קווין דוראנט ולבסוף גם מהפציעה שלו, אמר תומפסון: "כל כך הרבה קבוצות לאורך ההיסטוריה, ולא רק בכדורסל אלא בכל הענפים, קיבלו מכות בגלל פציעות. ואנחנו, הווריירס, במהלך הריצה הזאת שנמשכה חמש שנים עם חמש העפלות לגמר, היה לנו מזל. אומנם היו לנו מהמורות בדרך, אבל שום דבר טראומתי כמו שקרה לי ולקווין.

"כך שזה היה מחמיא מאוד כשהווריירס הראו את הנאמנות שלהם ואת הכבוד שלהם והציעו לי חוזה לחמש שנים. קפצתי על זה כמובן, גם בגלל ההיסטוריה שיש לי עם המועדון הזה שיהיה לי כל כך קשה לעזוב. ויש גם את התחושה של משימה שלא הושלמה, כשהיינו כל כך קרובים בגמר, לאליפות רביעית".

לטענת תומפסון, לגולדן סטייט יש עדיין קבוצה חזקה מאוד, למרות השינויים הקיץ ועזיבתו של קווין דוראנט. "אני חושב שמוקדם מדי להגיד שהשושלת הזאת נגמרה", טוען תומפסון, "כלומר, עדיין יש לנו את סטפן קרי שהוא פעמיים MVP, את דריימונד גרין שהוא בעבר שחקן ההגנה של השנה, הוספנו את דיאנג'לו ראסל שהוא מתנה מדהימה עבורנו, הילד הזה עומד לפרוח ולהפוך לסופרסטאר השנה בליגה הזאת. לראות אותו בקבוצה נתן לי ולחברים תחושת חיים מרעננת. לאבד את איגודלה וליבינגסטון, את הנוכחות הוותיקה שלהם, זה קשה, כי הם היו חלק משמעותי מאוד מההתפתחות שלנו כקבוצה בשנים האחרונות. אבל אני אוהב את השחקנים שהבאנו. זה שהחזרנו את קוון לוני זה אדיר. החלק שלו בפלייאוף היה משמעותי בהגעה שלו לגמר. גם ווילי קולי סטיין. היכולת שלו לרוץ הן חשובות עבורנו.

"כך שלהגיד שהשושלת נגמרה זה קצת בורות, כי אני חושב שגם אני אחזור ב-100 אחוז - אני חושב שאחזור אפילו יותר אתלטי ויותר טוב משהייתי. לא יהיה חכם להספיד אותנו, זה כל מה שאני אומר לאנשים, במיוחד עם הכימיה שעדיין יש בינינו, הבסיס שלנו עדיין פה, יש לנו את היכולת להמשיך את המסע הזה".

עוד בוואלה!

פרד ומשול: מי משחקני המשנה בקונטנדריות של ה-NBA יעשה את ההבדל?

לכתבה המלאה
דיאנג'לו ראסל, סטפן קרי, קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
מישהו יכול לבטל סיכויים של קבוצה עם שלישייה כזאת?/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully