וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גריפין: "הייתי אומלל בקליבלנד, ברגע שזכינו ידעתי שאעזוב"

הג'נרל מנג'ר של הקאבלירס שפך אור על הלחצים ושיתוף הפעולה עם לברון: "הוא מקבל את כל הקרדיט. אף סכום כסף לא היה משאיר אותי"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: העסקאות הגדולות של הקיץ

דייויד גריפין קיבל במהלך הקיץ את התפקיד שכמעט כל ג'נרל מנג'ר היה רוצה לקבל: בניית קבוצה כמעט מאפס, סביב כוכב-על בפוטנציה כמו זאיון וויליאמסון. בניו אורלינס הוא יקווה לעשות עבודה טובה יותר משקליבלנד עשתה בתחילת דרכו של לברון ג'יימס, איתו עבד גריפין במהלך העשור הנוכחי, ולא תמיד נהנה.

"כל מה שעשינו היה כל כך לא אורגני ולא בר קיימא ולמען האמת, לא מהנה", סיפר ל"ספורטס אילוסטרייטד". "הייתי אומלל. ברגע שזכינו באליפות ידעתי שאני צריך לעזוב. אין שום סיכוי שהייתי נשאר, לא בשביל אף סכום כסף בעולם. לברון מקבל את כל הקרדיט ואפס אשמה, וזה לא כיף לאנשים. הם לא אוהבים להיות חלק מהעולם הזה".

כן, עד כדי כך גריפין סבל מהמציאות של קליבלנד של לברון, הקבוצה שחייבת לחשוב רק אך ורק על הווה, ולספק כל צורך של כוכבה הגדול. "הצלחנו למרות התרבות שהיתה לנו, וידעתי את זה", אמר. "היו כל כך הרבה דברים שרציתי לעשות אחרת". לאחר שעזב את הקאבס, גריפין התנתק מכדורסל באופן מלא. "לא צפיתי בליגה, כבר לא אהבתי את הענף. הייתי כל כך מרוכז בתוצאה הסופית שאיבדתי את כל השמחה שלי".

השמחה הזו שבה לו כעת, בפליקנס. "אם לא נהיה ראשונים בקצב משחק בעונה הבאה, אהיה מאוכזב", הודה. "כנראה שנשחק את הסגנון הכי מהיר שאי פעם שוחק. ואנחנו גם מסוגלים להגן בקצב רצחני".

ג'נרל מנג'ר ניו אורלינס פליקנס דייויד גריפין. AP
עכשיו הכל שונה. גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully