וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אין כוונה להתחזק בבלם נוסף לאחר מכירתו של אלחמיד

2.8.2019 / 6:36

האדומים יסתמכו על ויטור, טהא, עמית ביטון וקבהא וינסו לצרף קשר אחורי זר דומיננטי. אכזבה מקאריו. במועדון היו מרוצים מההעפלה, אך לא מהיכולת: "תמיד טוב לתקן את הליקויים אחרי שעוברים שלב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תשוב היום בצהריים (שישי) לישראל כשהיא במצב רוח מרומם אחרי שעברה אמש את קייראט אלמטי בקזחסטן בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

הסיפוק במועדון גדול מכיוון שהקבוצה הקזחית היוותה יריבה קשה מאוד עם אצטדיון ביתי במיוחד, כך שהדברים היו יכולים גם להיגמר אחרת מבחינת באר שבע שגם לא הייתה בשיאה. המאמן ברק בכר לא היה מרוצה ממשחק המעבר של שחקניו ומהיכולת בחלק הקדמי. "תמיד טוב לתקן את הטעויות אחרי שעוברים שלב", אמרו אמש במועדון, "נתקן את הליקויים ויש לא מעט כאלה ונתכונן לסיבוב הבא".

יריבת באר שבע בסיבוב הבא היא נורשפינג משבדיה כאשר המשחק הראשון בין הקבוצות ייער ביום חמישי הבא בשבדיה. בבאר שבע החליטו להעתיק את ההכנה ממשחק החוץ בקזחסטן וכבר ביום שני ייצאו למסע ארוך בדרך לנורשפינג. עם ההגעה לישראל היום בצהריים, השחקנים יקבלו מנוחה עד יום ראשון וישובו להתאמן מחרתיים אחר הצהריים, אז גם תתברר חומרת המכה שספג מיגל ויטור בראשו. הבלם סובל מזעזוע מוח, נלקח לצילום בבית חולים ונצטווה למספר ימי מנוחה, מה שיעמיד בכוננות להרכב את עמית ביטון שנכנס כמחליף במחצית ועשה עבודה טובה מאוד במרכז ההגנה לצד לואי טהא.

שחקן הפועל באר שבע, מיגל ויטור. קובי אליהו
בבאר שבע מחכים לראות מה מצבו. ויטור/קובי אליהו

לאור היכולת הטובה של ביטון ולמרות שחאתם עבד אלחמיד נמכר לסלטיק, אין כוונה להתחזק בשלב הזה בבלם נוסף. בבאר שבע יסתמכו על ויטור, טהא, ביטון ומרואן קבהא שגם יכול לתפקד כבלם. גם לדוד קלטינס יש רקורד כבלם ולכן ברק בכר מעדיף להמשיך ולחפש קשר אחורי זר דומיננטי שיוכל לעזור לקבוצה להשתפר. עד שיימצא אחד כזה, ימשיך בכר ללכת עם קישור אגרסיבי כמו זה ששיחק אתמול עם קבהא, קלטינס ועדן שמיר, אבל המאמן ידרוש מהם להיות יותר מרוכזים ביציאה קדימה ולא לאבד כדורים בקלות יתרה.

השלושה היו אתמול אגרסיביים מאוד וחילצו המון כדורים, אבל פחות סייעו בהתקפות המעטות שהיו לקבוצה ועל זה יצטרך המאמן לתת את הדעת לקראת נורשפינג. למרות השער שספג גם באשמתו, בבאר שבע ציינו את העבודה הטובה שעשה ארנסטס שטקוס שהיה עסוק מאוד וחילץ הרבה כדורים מסוכנים מהרחבה שלו.

ברק בכר המשיך ללכת עם נייג'ל האסלביינק כחלוץ המרכזי שלו. בן שהר נכנס רק כמחליף ויכול היה לסיים עם צמד, אבל כדור אחד שקיבל מול השוער הסתיים במהלך פזיז שלו וכדור אחר פגש את הקורה. בבאר שבע המשיכו להדגיש אמש ששהר יצטרך להתרגל לכך שהוא לא באנקר בתקופה הזו, אבל הוא לבטח יזכה בקרוב בחולצת ההרכב.

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 עם קייראט ועלתה לשלב הבא

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע בן שהר מאוכזב. לירון מולדובן
בבאר שבע המשיכו להדגיש אמש ששהר יצטרך להתרגל לכך שהוא לא באנקר בתקופה הזו, אבל הוא לבטח יזכה בקרוב בחולצת ההרכב. שהר/לירון מולדובן

באשר לחלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו, בקבוצה כבר מתחילים להבין שהיכולת הפושרת שלו באימונים היא לא רק תולדה של קשיי התאקלמות, אלא בעיקר לקות מקצועית. מילים טובות אמרו אמש בבאר שבע גם על השופט הנורבגי אולה הובר נילסן ששפט את המשחק ושמר בהרבה מקרים על שחקני באר שבע מול האגרסיביות שגבלה בפראות מצד שחקני קייראט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully