וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: צפו באוהדי קייראט משתוללים מחוץ למלון הקבוצה באמצע הלילה

1.8.2019 / 1:00

צפו בהתפרעות: ב-4:00 בבוקר בלילה שלפני המשחק, אוהדי קייראט הדליקו נפצים וזיקוקים. נאור סבג עשוי לפתוח על חשבון דוד קלטינס (17:30, ספורט 1)

אוהדי קייראט מחוץ למלון של הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר העדיף אמש בקזחסטן להימנע מתרגול ההרכב הראשון שלו לקראת המשחק מול קייראט הערב (חמישי, 17:30, ספורט1). באיצטדיון באלמאטי שהו לא מעט מאנשי קייראט, כך שבכר העדיף לערוך משחקונים בין השחקנים גם כדי להפיג את המתח לקראת ההתמודדות הערב וגם כדי להימנע מ"ריגול" מקומי.

בכר עצמו השתעשע בבעיטות חופשיות מחוץ לרחבה (והדביק שני כדורים למשקוף), אבל מאוחר יותר נאלצו שחקני הפועל באר שבע להתמודד עם "בעיה" אחרת: אוהדי קייראט הגיעו לבית המלון של הקבוצה הישראלית, ובשעת לילה, ב-4:00 בבוקר שעון קזחסטן, התחילו להדליק נפצים וזיקוקים מחוץ לבית המלון על מנת להפריע לשנתם של שחקני באר שבע ולאיים עליהם.

כשהיא מחזיקה ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון באצטדיון טרנר, הפועל באר שבע תנסה להשלים את העבודה מחר, וההערכה בקרב שחקני הקבוצה היא שבכר לא יבצע שינויים רבים בהרכב שפתח בניצחון על הקזחים לפני שבוע. קרוב לוודאי שנייג'ל האסלביינק ימשיך בהרכב כחלוץ המטרה על חשבון בן שהר. רמזי ספורי ערך אימון מלא ונראה כשיר לחלוטין, כך שהוא אמור להמשיך בהרכב.

מי שעשוי בכל זאת להיכנס להרכב הוא נאור סבג וייתכן שזה יהיה על חשבון דוד קלטינס, אם כי ייתכן שלבסוף לא יערוך המאמן שום שינוי ב-11. בקבוצה הזהירו את השחקנים מהיכולת ההתקפית של קייראט בביתה ובטוחים שם כי הקזחים יפתחו חזק מאוד בעידוד מסיבי של הקהל המקומי על מנת לכבוש שער מהיר ולהלחיץ את הפועל באר שבע כבר בדקות הראשונות.

בשל כך הדגישו בכר והצוות המקצועי שעל השחקנים להיות מרוכזים מאוד בדקות הפתיחה ולא לתת לקייראט להיכנס להתלהבות גדולה בעזרת שער. חום כבד שרר אתמול באלמאטי וכך צפוי גם הערב בשעת המשחק.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חשש מ"ריגול" קזחי. בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully