וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מגיעים הכי מוכנים שאפשר", גולדברג: "יש לקייראט איכות"

31.7.2019 / 17:05

מאמן ומגן הפועל באר שבע דיברו במסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ בקזחסטן (17:30, ספורט 1). גל חום חסר תקדים שוטף את המדינה

קובי אליהו

כשהיא מחזיקה ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון באצטדיון טרנר, הפועל באר שבע תנסה להשלים את העבודה מחר נגד קייראט בחוץ (חמישי, 17:30, ספורט1). את קזחסטן שוטף גל חום והתחזית לשעת פתיחת המשחק מחר עומדת על 33 מעלות. המנצחת בהתמודדות, תפגוש את המנצחת במפגש הכפול בין נורשפינג השבדית ללייפאיה הלטבית. נורשפינג ניצחה 0:2 במשחק הראשון והיא פייבוריטית ברורה להעפיל לשלב הבא. המשחק הראשון יתקיים בשבוע הבא בשבדיה או לטביה.

ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו באים הכי מוכנים שאפשר. יודעים שאנחנו משחקים נגד קבוצה ביתית טובה מאוד, ואנחנו מאוד דרוכים. נצטרך לשחק כמו במשחק הראשון, אבל אפילו בצורה יותר טובה כי יהיה קשה יותר. נראה איך המשחק יתפתח, אבל המטרה היא לשפר את מה שהלך פחות טוב במשחק הראשון". על גל החום בקזחסטן: "אני לא רואה את זה כקושי. זה לא תירוץ, לא לנו ולא להם".

שון גולדברג הוסיף: "קייראט קבוצה טובה, יש לה איכות בעיקר בהתקפה. חווינו את זה במשחק הראשון ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. נעשה את המירב כדי לעבור לסיבוב הבא". המגן סיפר איך הוא מרגיש בהפועל באר שבע: "מרגיש בבית, אני מאוד נהנה כאן. הליגה עוד לא התחילה ואני כבר מבסוט".

הרכב משוער הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טהא, שון גולדברג, עדן שמיר, מרואן קבהא, נאור סבג, ג'ימי מארין, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק

שחקן הפועל באר שבע נייג'ל האסלביינק. קובי אליהו
היתרון יספיק לבאר שבע?/קובי אליהו

החלוץ הצעיר של קיירט, ירקבולאן סיידאחמט שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הקזחי ובגיל 19 כבר משמש שחקן מן המניין בנבחרת המקומית, אמר לקראת המשחק: "אני חולם לפתוח במשחק, אני חולם לכבוש נגד הפועל באר שבע. אנחנו חייבים לנצח, לכולנו יש משאלה להעפיל לסיבוב השלישי. אני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא והאוהדים יהיו השחקן ה-12 שלנו".

הרכב משוער קייראט: סטאס פוקטילוב, דינו מיקאנוביץ', ראדה דוגאליץ', יאלדוס אחמטוב, גפורז'אן סויומבאייב, איסלמבק קואט, ביירז'אן איסלמחן, גיורגי ז'וקוב, ירקבולאן סיידאחמט, קונראד וז'סינסקי, אדרינסולה אסאולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully