וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור בספק למשחק הבא, ברק בכר: "שיחקנו לא טוב ולא חכם"

1.8.2019 / 20:05

בלם הפועל באר שבע עבר זעזוע מוח ונדרש למנוחה של כמה ימים, כך שהוא עלול להחמיץ את המשחק הראשון מול נורשפינג. המאמן הודה שייקח רק את התוצאה אחרי ה-1:1 מול קייראט: "יש הרבה מה לשפר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של מכבי חיפה על שטרסבורג

הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) ב-1:1 בחוץ מול קייראט במסגרת גומלין סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. ראדה דוגאליץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-40, אבל אז כבש שער עצמי בדקה ה-63. המשחק התחמם כשיילדוס אחמטוב ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-55, ולדימיר פלוטניקוב ספג אדום ישיר מהספסל (88) וגפורז'אן סויומבאייב הורחק בדקה ה-96 עם צהוב שני.

מיגל ויטור נפצע במהלך המחצית הראשונה אחרי שספג בעיטה חזקה מאוד בראשו. הוא פונה לבית החולים המקומי עם זעזוע מוח קל ועבר בדיקת CT, שלשמחת כולם נמצאה תקינה. הבלם שב למלון ויחזור עם הקבוצה לארץ, אבל הוא זקוק למנוחה של כמה ימים ונמצא בספק רב למשחק בשבוע הבא בחוץ מול נורשפינג השבדית, שניצחה 0:1 בלטביה את לייפאיה ותהיה היריבה הבאה של הפועל באר שבע. הגומלין ייערך בטרנר בעוד שבועיים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לוקח הלאה בעיקר את התוצאה. ברק בכר/לירון מולדובן

מאמן באר שבע ברק בכר נשאל לגבי השיפוט אחרי המשחק ואמר: "אני מעדיף לא להתייחס לקבוצה היריבה ולא לדבר על השופט, אני אף פעם לא עושה את זה. אני מעדיף להתייחס לקבוצה שלי".

על התנאים במשחק אמר המאמן: "אנחנו רגילים לחום, אבל השחקנים התלוננו שהיה קשה להסתגל לתנאים אחרי המסע הזה ומזג האוויר. היה משחק לא טוב שלנו ואנחנו יודעים את זה, אבל בסופו של דבר השגנו את התוצאה שהיינו צריכים".

בכר נשאל מה הוא והצוות שלו אמרו לשופט אחרי שהשער של קבוצתו נפסל בהתחלה שלא בצדק: "אמרנו שהיה שער עצמי ולכן לא צריך לפסול את השער, ציינו שהקוון טעה כשהניף את הדגל כי הכדור פגע בשחקן של קייראט".

בכר הוסיף: "מה שאני לוקח מהמשחק הזה זה את התוצאה. היה משחק לא טוב שלנו, לא החזקנו בכדור, לא יצאנו למעברים, שיחקנו לא חכם ויש הרבה מה לשפר. בסופו של דבר התוצאה היא טובה וזה מה שחשוב. את זה ניקח הלאה".

על ההפרעות ששחקניו חוו במהלך הלילה, אמר בכר: "זה היה לא נעים ופגע לחלק מהשחקנים בשינה, אבל אמרנו שאנחנו מתעלמים מכל המסביב ומתעסקים רק במשחק. היה משחק לא טוב, אבל השגנו את התוצאה שרצינו. אני חושב שהתוצאה במשחק הראשון הייתה משקפת. היום היה לקייראט יתרון גדול כי הביתיות הייתה משמעותית מאוד. לשמחתי הם לא ניצלו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully