וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוקים נזרקו על שחקני הפועל באר שבע והשופט. בקייראט רתחו: "הוא הרג אותנו"

הקזחים זעמו על השיפוט ב-1:1 הביתי והמאמן שפילבסקי האשים: "לא רוצים אותנו באירופה, אבל נחזור ועוד לליגת האלופות". הבלם מילקאנוביץ': "זה פשוט שופט רע". החלוץ אפל: "החלטות הזויות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של מכבי חיפה על שטרסבורג

תחושות קשות באלמטי לאחר הדחתה של קייראט בידי הפועל באר שבע. הקבוצה של ברק בכר עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אחרי 1:1 הערב (חמישי) בקזחסטן ו-1:3 בסיכום שני המשחקים, אבל הקזחים לא התמקדו באובדן הכרטיס לשלב הבא אלא בשופט הנורבגי אולה הובר נילסן וצוותו, עליהם נזרקו חפצים ובקבוקים בדרך לחדרי ההלבשה כשלצדם שחקני באר שבע. הקזחים ספגו שלושה אדומים (אחד מהם לשוער השני כשהוא על הספסל) ושמונה צהובים, והזכירו שוב את השער שנפסל להם בתוספת הזמן בטרנר כדי לציין כי מדובר במגמה נגדם מצד אופ"א.

View this post on Instagram

"Кайрат" и "Ордабасы" вылетели из Лиги Европы Алматинский "Кайрат" на своем поле сыграл вничью с израильским "Хапоэлем" из Беэр-Шевы в ответном матче второго отборочного раунда Лиги Европы. Встреча проходила сегодня, 1 августа, на Центральном стадионе и завершилась со счетом 1:1. Первый матч в Израиле закончился со счетом 2:0 в пользу "Хапоэля", поэтому "Кайрату" дома требовалась забивать минимум два мяча и не пропускать. Однако с этой задачей алматинцы в итоге не справились. Таким образом, "Хапоэль" по сумме двух матчей обыграл "Кайрат" с общим счетом 3:1. Футболисты "Ордабасы" проиграли чешскому клубу "Млада-Болеслав" в ответном матче Лиги Европы. Игра второго отборочного раунда проходила сегодня, 1 августа, в Шымкенте и завершилась со счетом 2:3. Первый матч в Чехии завершился со счетом 1:1. Таким образом, "Млада-Болеслав" обыгрывает "Ордабасы" с общим счетом 4:3.

A post shared by Vestikz (@vestikzgram) on

המאמן אלכסיי שפילבסקי הוביל את הקו: "לצערי, אף אחד לא רוצה לראות את המועדונים הקזחים באירופה. השופטים היו נגדנו בשני המשחקים. אבל אנחנו נחזור לאירופה, ולא למפעל הזה אלא לליגת האלופות. הבחורים שלי ראויים לזה. עכשיו נתמקד בליגה. אם היינו משחקים 11 נגד 11, היינו מציגים את הכדורגל הטוב שלנו ועוברים.

הבלם דינו מילקאנוביץ' אמר: "היה משחק משוגע, פשוט משוגע. הגיע לנו לנצח. אני לא רוצה לדבר על השופטים, אבל הם הרגו אותנו, זאת האמת. אני לא יכול להאמין לכרטיסים האלה שהוא שלף. השופט גרם לתוצאה. אני מצטער, אבל זה פשוט שופט רע. אני לא יודע אם זה השיפוט הכי גרוע שראיתי בקריירה שלי, אבל הוא יכול היה לקבל כמה החלטות יותר טובות. אני לא אוהב להתייחס לשופטים, אבל היום הוא יכול היה לעשות עבודה טובה יותר".

החלוץ המחליף מרטון אפל המשיך: "לא הבנתי את ההחלטות של השופט. הקוון הרים דגל לנבדל בשער של הפועל באר שבע, ואז השופט הראשי אישר אותו. הוא הוציא לנו כרטיסים צהובים ולהם לא למרות עבירות דומות. אני עדיין לא מבין על מה אני קיבלתי צהוב. זה הזוי. היינו טובים במחצית הראשונה, לחצנו אותם ויצרנו מצבים, אבל אחרי ההרחקה זה כבר היה משחק אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully