וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.8: מנצ'סטר יונייטד ולסטר סיכמו את עסקת מגווייר

בלם נבחרת אנגליה בן ה-26 יעבור לאולד טראפורד תמורת 80 מיליון ליש"ט ויהפוך לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים. ניוקאסל עם שתי החתמות

צילום: ארסנל

העברות

* ניוקאסל ממשיכה להיות פעילה בחלון ההעברות וצירפה את יטרו וילמס. המגן השמאלי בן ה-25 הושאל מאיינטרכט פרנקפורט למג'פייז לעונה אחת כשבסיומה תהיה לקבוצה אפשרות לרכוש אותו. מאמן ניוקאסל סטיב ברוס אמר: "יטרו מביא הרבה ניסיון לחדר ההלבשה ואני שמח שצירפנו אותו".

* עוד העברה של ניוקאסל: אלן סנט מקסימן מניס נמכר אל המג'פייז תמורת 16.5 מיליון ליש"ט והסכום עשוי עוד להגיע ל-20 מיליון בכפוך לבונוסים. הקיצוני בן ה-22 חתם בניוקאסל לשש עונות וסטיב ברוס אמר עליו: "אני שמח להביא את אלן לסנט ג'יימס'ס פארק. הוא שחקן צעיר וכישרוני מאוד עם עתיד גדול לפניו".

* אחרי עונה לא טובה בברצלונה, מלקום הברזילאי נמכר לזניט סנט פטרסבורג תמורת 40 מיליון יורו. מאמן זניט ושחקן העבר סרגיי סמאק אמר: "הגעה של שחקן איכותי כמו מלקום לרוסיה זה משהו יוצא דופן".

* ז'אן פיליפ גבאמן השלים את העברתו ממיינץ לאברטון תמורת 25 מיליון יורו כשסכום ההעברה עשוי להגיע ל-27 מיליון עם בונוסים. מיינץ רכשה את הקשר מלאנס ב-2016 תמורת 5 מיליון יורו. גבאמן חתם בקבוצתו החדשה לחמש שנים.

* כריסטיאן בייליק עבר מארסנל לדרבי קאונטי תמורת 8 מיליון יורו. הפולני בן ה-21, שנרכש על ידי ארסנל ב-2015 ומאז בילה בעיקר בהשאלות, היה מחוזר גם על ידי מילאן, אבל יישאר באנגליה אחרי שחתם לחמש שנים אצל קבוצת הצ'מפיונשיפ. "אני שמח מאוד לחתום בדרבי", אמר, "זה רגע מרגש בקריירה שלי ואני מוכן כבר לאתגר שלפניי".

* אוגסבורג רכשה את בלם/קשר ווסטהאם ריס אוקספורד האנגלי בן ה-20, שחתם אצלה עד 30 ביוני 2023. שני המועדונים סירבו לחשוף את מחיר הרכש. "אני שמח מאוד שעסקת העברתי לאוגסבורג הושלמה", אמר אוקספורד, ששיחק בחצי העונה החולפת כמושאל בקבוצה ובעבר הושאל גם לבורוסיה מנשנגלדבאך.

* עכשיו זה רשמי, דני אלבס חוזר לברזיל. המגן האגדי של פריס סן ז'רמן וברצלונה לשעבר, חתם בסאו פאולו קבוצת הפאר הברזילאית עד 2022 ויקבל את החולצה מספר 10.

* אמרה מור בן ה-22, ששיחק בעבר בבורוסיה דורטמונד, הושאל מסלטה ויגו לגלאטסראיי, שתשלם 600 אלף יורו על שאילה לעונה אחת. מור מצטרף אל כמה החתמות מעניינות מאוד שעשתה הקבוצה הטורקית בקיץ כשצירפה את ריאן באבל מפולהאם ואת ז'אן מישל סרי כמושאל מאותה הקבוצה וגם את אמבייה דיאגנה, שכבש 32 שערים ב-34 הופעות בקסימפאשה בעונה שעברה.

* שפילד יונייטד רכשה את החלוץ אוליבר מקברני מסוונסי תמורת 19 מיליון יורו. העולה החדשה לפרמיירליג שברה את שיא ההעברות שלה ומקברני חתם אצלה לארבע שנים.

* חואן פאבלו, לשעבר שוער מכבי תל אביב, עבר לליגה הסינית לקבוצתו של ג'ורדי קרויף, צ'ונגקינג ליפאן.

* ליל צירפה את טיאגו ג'אלו ממילאן. מדובר בבלם בן 19 (1.90 מ'), ששיחק בנבחרות הצעירות של פורטוגל, אבל רשם הופעה אחת בלבד במדי נבחרת הנוער שהגיעה הקיץ לגמר אליפות אירופה.

* מרטין הינטרגר נשאר באיינטרכט פרנקפורט. הבלם האוסטרי בן ה-26, שרשם חצי עונה טובה מאוד כמושאל מאוגסבורג, השלים את ההעברה שלו באופן רשמי. הנשרים שילמו כ-10 מיליון יורו בתמורה להינטרגר, שחתם עד יוני 2024. "איינטרכט נכנסה לי ללב, חצי העונה האחרונה הייתה מדהימה ואני מרגיש רצוי מאוד בפרנקפורט", אמר השחקן.

* ז'אן אודה אהולו, קשרה בן ה-25 של נבחרת חוף השנהב, הושאל ממונאקו לסנט אטיין לעונה אחת והפך למצטרף השמיני של הירוקים בקיץ.

* ג'ורדן לארסון השבדי, בנו של הנריק לארסון האגדי, הוצג בספרטק מוסקבה, ששילמה לנורקופינג הנורבגית 4 מיליון יורו על החלוץ בן ה-22.

* פ.צ קופנהאגן הדנית החתימה את פפ ביאל, 22, קשרה הספרדי של סראגוסה, תמורת 5 מיליון יורו.

* פורטו רכשה את שוער אמריקה המקסיקנית אגוסטין מרצ'סין הארגנטינאי בן ה-31 תמורת 7.5 מיליון יורו.

שמועות

* זהו, אחת העסקאות הגדולות של הקיץ בדרך להיסגר סופית ורשמית. בכל רשתות התקשורת באנגליה מדווחים היום כי מנצ'סטר יונייטד ולסטר סיכמו על סכום של 80 מיליון ליש"ט תמורת הארי מגווייר והבלם יעבור לאולד טראפורד. בלם נבחרת אנגליה בן ה-26 יהפוך לשחקן ההגנה היקר ביותר בהיסטוריה ויעבור את וירג'יל ואן דייק, עליו שולמו 75 מיליון ליש"ט לסאות'המפטון כשעבר לליברפול. מגווייר יהיה ההחתמה השלישית של יונייטד הקיץ אחרי הקיצוני דניאל ג'יימס והמגן הימני ארון וואן ביסאקה.

* באיטליה טוענים שרומלו לוקאקו סיכם את תנאיו ביובנטוס וירוויח כ-9 מיליון יורו לעונה. פאולו דיבאלה, כידוע, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. מה שמעכב את השלמת העסקה זה הדרישות של דיבאלה מיונייטד - 12 מיליון יורו לעונה פלוס בונוסים. ביובה לוחצים עליו לעבור ליונייטד, בצרפת טוענים שההתעקשות של דיבאלה היא בגלל שהוא ממתין לפריס סן ז'רמן. "דיילי מייל": "דיבאלה התייעץ עם רונאלדו, שאמר לו שהוא חייב לעבור ליונייטד".

* במקביל, מספר כלי תקשורת מדווחים שהנהלת יובנטוס דנה עם מנצ'סטר יונייטד במעבר של מריו מנדז'וקיץ', ללא קשר לטרייד בין דיבאלה ללוקאקו.

* הארי מגווייר ממשיך להתקרב למנצ'סטר יונייטד כשכרגע מה שמפריד בינה לבין לסטר הם 15 מיליון ליש"ט. ההצעה של השדים האדומים עומד על 80 מיליון ליש"ט ותוספות - מה שיהיה סכום שיא עבור שחקן הגנה - אבל לסטר דורשת 85 מיליון ועוד 10 בבונוסים. "סקיי" מדווח: מגווייר "המתוסכל" כבר הבהיר להנהלה שרוצה לעבור, ולא ישותף במשחק ההכנה של לסטר הערב מול אטאלנטה.

* "ל'אקיפ" הצרפתי מדווח: "פול פוגבה עבר קיץ סוער ומלא קונפליקטים במנצ'סטר יונייטד - אבל הוא עדיין רוצה לעבור ומחכה לעבור לריאל מדריד".

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו חוגגים. רויטרס
רונאלדו המליץ לו. דיבאלה/רויטרס

שמועות

* אתלטיקו מדריד מנסה שוב לרכוש את חאמס רודריגס ועל פי הדיווחים הציעה לריאל מדריד 50 מיליון יורו עבור הקולומביאני.

* "ספורט" הקטלאני מדווח: ברצלונה קיבלה החלטה - לנסות למכור את קוטיניו. לקבוצה יש מספר הצעות, ואומנם שום דבר לא סגור, אבל במועדון קיימת אופטימיות בנוגע להשלמת עסקה נכונה מבחינה פיננסית. קוטיניו, שמתקשה להרשים במדי בארסה, הוא השחקן היקר בתולדותיה ויש לו את אחת המשכורות הגבוהות בקבוצה.

* אנטוניו קונטה מעוניין לצרף לאינטר את שני שחקני ברצלונה איוון ראקיטיץ' וארתורו וידאל.

* ארסנל רוצה להתחזק גם בחלק ההגנתי שלה ובאיטליה מדווחים שהתותחנים הגישו ליובנטוס הצעה על דניאלה רוגאני. הקבוצה של אונאי אמרי מעוניינת לשאול את הבלם לשתי עונות. יובה צירפה הקיץ את מתייס דה ליכט ואת מריח דמיראל שהצטרפו אל לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'ו קייליני.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי רכשה את מורגן רוג'רס מווסט ברומיץ' תמורת 4 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-17 רשם 15 הופעות במדי נבחרת הנוער של אנגליה וכבש 9 שערים.

* אסטון וילה הוציאה כבר למעלה מ-130 מיליון ליש"ט על 12 שחקנים חדשים במהלך חלון ההעברות. עם זאת, העולה החדשה לפרמיירליג עדיין מעוניינת לחזק את הסגל והמאמן דין סמית' נחוש לצרף שני שחקנים נוספים לסגל.

* טוטנהאם במגעים עם ספורטינג ליסבון בנוגע לברונו פרננדש, שהיה חזק מאוד בתכניות של מנצ'סטר יונייטד במהלך הקיץ. על פי "סקיי", נציג מטעם התרנגולים נפגש בליסבון עם נציג של ספורטינג.

* אחרי שדווח כבר שהוא בדרך לדינמו מוסקבה, עכשיו מדווחים בגרמניה כי מקסי פיליפ עשוי בסופו של דבר להצטרף דווקא להרטה ברלין. על פי הדיווח בגרמניה, שחקן פרייבורג לשעבר מעדיף לעבור לבירה מאשר לרוסיה. בהרטה בינתיים מכחישים את הדיווחים.

* מגן איינטרכט פרנקפורט יטרו וילמס, שלא קיבל הרבה דקות משחק במהלך העונה החולפת, רוצה לעזוב את הקבוצה. "אני לא שמח כאן", אמר בראיון בגרמניה, "הסוכן שלי נמצא בשיחות כדי שיאפשרו לי לעזוב". על פי הדיווחים, רומא וניוקאסל מעוניינות בו.

שחקן לסטר סיטי הארי מגווייר. רויטרס
נותר מחוץ לסגל לסטר למשחק ההכנה. מגווייר/רויטרס

* אתלטיקו מדריד וטוטנהאם מעוניינות בבלם בורוסיה מנשנגדלבאך ונבחרת גרמניה מתיאס גינטר. הסייחים דורשים 60 מיליון יורו תמורת גינטר, שמחזיק בחוזה עד 2021.

* גנואה קרובה מאוד לרכישתו של הקשר הקולומביאני קווין אגודלו בן ה-20 מאתלטיקו הוליה. אגודלו צפוי להגיע לאיטליה כבר היום ולעבור בדיקות רפואיות.

* עסקת לירוי סאנה לבאיירן מינכן: הבווארים הכחישו דיווחים לפיהם שחקן נבחרת גרמניה כבר הביע את נכונותו לעבור אל הקבוצה. כרגע, לא התקבל אישור מבאיירן או ממנצ'סטר סיטי בנוגע לשחקן. ב"בילד" טוענים כי על פי המידע האחרון שיש להם, הדברים נראים טוב מבחינת האלופה הגרמנית, שלא רוצה לפספס את ההעברה ברגע האחרון. באנגליה מדווחים שסיטי דורשת 135 מיליון ליש"ט בתמורה לסאנה.

* פפ גווארדיולה נשאל לגבי לירוי סאנה במסיבת העיתונאים שלו לקראת מגן הקהילה ואמר: "עניתי על השאלה הזאת כבר הרבה פעמים. אני יודע שיש שמונה. בשבילי זה בלתי אפשרי לשכנע שחקן שלא רוצה להיות פה להישאר. אבל השחקן לא אמר לי כלום. הוא השחקן שלנו ואנחנו רוצים שיישאר".

* על פי "בילד" פרנק ריברי החליט לעבור לקבוצה במזרח התיכון. היעדים האפשריים מבחינתו הם ערב הסעודית וקטאר. כזכור, אחרי שהוחלט שייפרד מבאיירן מינכן, הקשר הצרפתי רצה מאוד להמשיך לשחק ברמה גבוהה, אך בינתיים לא מצא יעד מתאים וייתכן שזה מה שגרם לו לקבל את ההחלטה האחרונה.

* אחרי עזיבתו של ואהיד חלילודז'יץ' את נאנט שבוע בלבד לפני פתיחת העונה בצרפת - לואיס פרננדס מועמד להחליפו בתקפיד המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully