וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי לבקוביץ' נפצע ופונה לבית החולים, בלגן ואלימות קשה בין קראיובה להונבד

שוער הונבד נפצע (40), המשחק הופסק בהארכה וחודש בדו קרב פנדלים אחרי 45 דקות עם השופט הרביעי אחרי שהראשון נפצע ממצת וחזיזים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון שלא הספיק למכבי חיפה מול שטרסבורג

רובי לבקוביץ' נפצע בצורה קשה הערב (חמישי) במשחק החוץ של הונבד מול אוניברסיטטה קראיובה הרומנית. השוער הישראלי נפגע בברכו בדקה ה-40, קיבל טיפול במשך כמה דקות, התעלף ופונה לבית החולים.

במשחק עצמו התחוללה שערורייה שלא זכורה כבר זמן רב במפעלים אירופים. בדקה ה-120 וכשהתוצאה היא 0:0, אוהדי קראיובה השליכו חזיזים לעבר השופט וגם מצת שפגע בו. השופט נפצע וקיבל טיפול רפואי על ידי צוות שהגיע באמבולנס לכר הדשא. בשלב הזה, השופט הורד אל חדר ההלבשה וכולם המתינו לראות האם המשחק יחודש בכלל כששחקני הונבד מפעילים לחץ כבד לא לחדש את ההתמודדות שאיבדה כל טעם.

אחרי כ-40 דקות של הפסקה כשכל השחקנים עומדים וממתינים למוצא פיו של המשקיף ושל אנשי אופ"א, הוחלט לחדש את המשחק לדקה אחת ואחריה הלכו לדו קרב פנדלים. השדר בטלוויזיה ההונגרית טען כי הסדרנים ואנשי האבטחה לא יכולים להבטיח את בריאותם של השחקנים והשופטים במקרה שהאוהדים המקומיים יפרצו אל כר הדשא. כך הוחלט לחדש את המשחק.

בדו קרב הפנדלים קראיובה ניצחה 1:3 מול הונבד, ששחקניה כנראה - ובצדק - רעדו מפחד באווירה האלימה שהייתה באצטדיון. אחרי סיום המשחק, האוהדים שוב החלו להשליך חזיזים ופרצו אל המגרש. אגב, המשחק עצמו החל ב-19:15 ונגמר ב-22:40.

שופט פצוע במהלך המשחק בין קראיובה לבין הונבד. צילום מסך
הפציעה של השופט/צילום מסך

דן ביטון כבש את שערו הרשמי הראשון במדי לודוגורץ, שהביסה 0:4 את ואלור האיסלנדית במשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 ובו הקשר הישראלי לא נכלל בסגל, אבל הפעם פתח בהרכב יחד עם מאוויס צ'יבוטה וגם מצא את הרשת כבר בדקה השביעית מבישול של ז'ורז'יניו. מאוויס צ'יבוטה (63 דקות) בישל את השער השני לז'ורדן איקוקו (24) והמחליף יקוב סביירצ'וק הוסיף צמד (82 ו-84). לודוגורץ תפגוש בשלב הבא את אלופת ויילס דה ניו סיינטס.

טל כחילה נכנס כמחליף בדקה ה-60 והיה שותף לניצחונה של אטרומיטוס 2:3 על דונאיסקה סטרדה הסלובקית (3:5 בסיכום). היוונים ישחקו בסיבוב הבא מול לגיה ורשה הפולנית.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. דני מרון
רגע מדאיג. רובי לבקוביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully