וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים: 24 אלף מינויים יימכרו

28.7.2019 / 12:04

הצהובים מרוצים מההיענות הגבוהה אחרי פתיחת מכירת המינויים לבלומפילד ומפנטזים על שיא כל הזמנים בליגת העל. ייני עדיין בספק גדול לקלוז'

אתר רשמי מכבי תל אביב

בווידאו: סרטון של מכבי תל אביב לקראת קלוז'

כשנותרו יותר מ-48 שעות למשחק הגומלין מול קלוז', למעלה מעשרת אלפים כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב ובמועדון מעריכים שכל 13 אלף הכרטיסים שהוצאו למכירה, ייחטפו עוד לפני שעת המשחק. הבוקר (ראשון) גם נפתחה רשמית מכירת המינויים לבלומפילד, וההיענות גבוהה.

מכירת המינויים החל מהבוקר היא קודם למחדשי מינויים מהעונה שעברה. ההערכה היא שכל בעלי המינויים מנתניה יחדשו את המנוי ואליהם יתווספו עוד עשרת אלפים מנויים חדשים לפחות. במכבי תל אביב מפנטזים על 24 אלף מינויים, אבל מכוונים תחילה ל-20 אלף שיהוו שיא מכירת מינויים בליגת העל. "הלוואי שנגיע למצב בו רק שערים 4-5 בבלומפילד ששמורים לאורחת לא יימכרו ואז יהיו לנו 24 אלף מינויים, אבל קודם צריך להגיע ל-20 אלף מנויים וזו מטרה שאפשר לעמוד בה", אמרו הבוקר במועדון.

עוד בנושא

החלוץ הבכיר של קלוז' צפוי להיות בסגל לגומלין נגד מכבי תל אביב
פטרסקו החליף את כל ההרכב, מחליפי קלוז' ניצחו לפני מכבי תל אביב
אנסטיס לטובת יאניוטיס: סיכום ההפסד של מכבי תל אביב ברומניה

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
שיא כל הזמנים בליגת העל יישבר? אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

לקראת משחק הגומלין מול קלוז' מחרתיים קיימת דאגה בגלל בעיית הפציעות בחלק האחורי. הצוות הרפואי עובד בימים האחרונים הרבה עם שרן ייני שעדיין נמצא בספק גדול למשחק. אמש לא התאמן ייני עם הקבוצה והמבחן העיקרי שלו יהיה באימון הערב. אם יעדר גם ממנו, קרוב לוודאי שהוא לא יהיה בהרכב מחרתיים. כזכור, ייני נפצע במשחק אלוף האלופים מול בני יהודה ולא שיחק במשחק הראשון מול קלוז' ביום רביעי האחרון.

בעוד שאת ייני עדיין מנסים להכשיר לשלישי, אנריק סבוריט עדיין רחוק מלהיות כשיר והוא ייעדר שוב. בחלק הקדמי החלים ארון שוינפלד ממחלה ויעמוד לרשות ולאדן איביץ'. דור מיכה צפוי לחזור להרכב וגם אלירן עטר עשוי לפתוח. במכבי תל אביב מאמינים שהם יכולים לעבור לשלב הבא על אף ההפסד במשחק הראשון. "חבל שלא כבשנו שער חוץ חשוב מאוד, אבל זה שספגנו רק שער אחד, אמור להספיק לקראת הגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully