וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרסקו החליף את כל ההרכב, מחליפי קלוז' ניצחו לפני מכבי תל אביב

אלופת רומניה גברה על דינמו בוקרשט 0:1, פטרסקו: "אסור לי לסכן את השחקנים שישחקו בישראל". מכבי תל אביב בעקבות כישרון גנאי

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר משחק "אלוף האלופים" של מכבי תל אביב

קלוז' הרומנית גברה הערב (שבת) 0:1 על דינמו בוקרשט במשחק במסגרת המחזור השלישי בליגה המקומית. אלופת רומניה תתארח אצל מכבי תל אביב ביום שלישי למשחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות והערב המאמן דן פטרסקו העלה הרכב שכולל 10 שחקני שדה שלא פתחו (וכנראה גם לא יפתחו) נגד מכבי תל אביב. בילל עומרני נכנס כמחליף וכבש בפנדל בדקה ה-83.

המאמן פטרסקו הסביר: "אני יודע שזה לא רגיל, אבל אני לא יכול לסכן את השחקנים ששיחקו רק לפני כמה ימים ובעוד שלושה ימים יפתחו בישראל. זה לא הסגנון שלי, אבל אני חייב להגן על השחקנים שלי".


עוד בנושא:

הקיץ של אבויה: הפגרה שהמחישה את כוחה של ליגת העל
באר שבע לא ממהרת לחגוג: "קייראט הגיעה למצבים, ראו שהיא קבוצה טובה"
מכבי חיפה: ביקורת על "האדום הרשלני" של חבשי, יעקב שחר אופטימי: "הוכחתם אופי"

דן פטרסקו כמאמן דינמו מוסקבה, 2013. GettyImages
לא לוקח סיכונים. פטרסקו/GettyImages

מכבי תל אביב כבר צירפה מספר שחקנים זרים למחלקות הנוער שלה לאורך השנים, אחד נוסף שעשוי להצטרף הוא רודולף בלאגוג'י, שחקן כנף גנאי השייך למחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון.

על פי דיווחים בגאנה, בלאגוג'י בן ה-18 מעוניין למצוא לעצמו קבוצה בה יוכל להשתלב במהרה בבוגרים, כשהצהובים הוזכרו בצוותא עם ריאל בטיס וגרנאדה מספרד. "הוא מושך עניין ממספר קבוצות באירופה, כי מדובר בכישרון צעיר עם הרבה פוטנציאל", אמר סוכנו. "רודי רוצה מועדון בו יוכל לשחק בקבוצה הבוגרת, או כזה בו דרכו תהיה סלולה לבוגרים. בקרוב נמצא עבורו את הפתרון הטוב ביותר".

בלאגוג'י הצטרף לספורטינג ליסבון לפני פחות מחצי שני, כשנטש את מחלקת הנוער של אוסייק הקרואטית, והרשים בחצי העונה השנייה שלו בפורטוגל עם שערים מול מחלקות הנוער של פורטו ובראגה.

צפו בביצועיו של הגנאי הצעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully