וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ביקורת על "האדום הרשלני" של חבשי, יעקב שחר אופטימי: "הוכחתם אופי"

26.7.2019 / 7:40

יעקב שחר שוחח עם שחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד בשטרסבורג: "מאמין שבבית נוכל לעבור אותם". בקבוצה יודעים שההרחקה הדרמטית "לא מתאימה לחבשי", ומוכנים לקנס על האבוקות. מאנג'ק שוחח עם שחר

שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי נגד שטרסבורג. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
רגע מכריע. חבשי מורחק/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר שוחח אתמול (חמישי) בסוף המשחק מול שטרסבורג עם שחקני הקבוצה ועודד אותם לקראת הגומלין. "הוכחתם אופי גם בעשרה שחקנים", אמר שחר לשחקנים אחרי ההפסד 3:1, "אני מאמין שבבית נוכל לעבור אותם".

הירוקים פתחו בצורה טובה, נראו מאורגנים ומסוכנים, נעצרו בקורה ואף עלו ליתרון משער של פלקושצ'נקו, אבל לפני סיום המחצית הראשונה עאיד חבשי ביצע עבירה ברחבה שגרמה לפנדל, והורחק. משם, מול עשרה שחקנים, הצרפתים השתלטו על המשחק, וכבשו עוד שני שערים בדרך לניצחון.

כצפוי, בחיפה קיבלו בתחושות מעורבות את המשחק. מצד אחד, לאור איך שהמשחק התפתח, בחיפה היו מרוצים מהתוצאה ומבינים שבבית יהיה אפשר לעבור את הצרפתים. מצד שני, התחושה היא שללא ההרחקה של חבשי היה אפשר לצאת עם תוצאה טובה בהרבה.

עוד בנושא
מכבי חיפה פתחה טוב, אבל הפסידה בסופו של דבר 3:1 לשטרסבורג הצרפתית
מרקו בלבול: "אני עדיין אופטימי, שער החוץ שלנו חשוב מאוד"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
ממשיכים להאמין. בלבול/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בחיפה העבירו ביקורת קשה על חבשי ועל האדום שקיבל. "זה אדום של רשלנות", אמר גורם במערכת, "זה לא מתאים לחבשי אבל זה הפך את המשחק לחלוטין".

מי שצפה במשחק היה ז'ורז' מאנג'ק שאף שוחח עם שחר. בחיפה רוצים מאוד שהקמרוני יחתום ויחזור לאימונים אך בשלב הזה יש עדיין פערים בין הצדדים. בקבוצה צפויים לספוג קנס על האבוקות שהדליקו אוהדי הקבוצה אמש.

"החזקנו מעמד טוב במשך 44 דקות עד ההרחקה, היא שינתה את כל התכניות שלנו", אמר בסיום מרקו בלבול, "המשחק הפך למורכב מאוד מבחינתנו, ראינו את האיכויות האתלטיות של היריבה. השחקנים שלי נלחמו". בלבול הוסיף: "ידענו ששטרסבורג זו הגרלה קשה מאוד, אבל אני עדיין אופטימי לקראת הגומלין. הולך להיות קשה מאוד, אבל השער שלנו חשוב".

בלבול נשאל מדוע לא ביצע חילוף במחצית למרות ההרחקה של עאיד חבשי ואמר: "רצינו לשמור על היכולת לצאת קדימה גם במחצית השנייה ולכן נשארנו במערך הזה. העדפתי לשמור את החילוף של הבלם לשלב מאוחר יותר". לקראת המשך העונה אמר המאמן: "אני כל הזמן חוזר ואומר שאנחנו בונים בסיס של שחקנים צעירים. יש פה שחקנים ששיחקו בפעם הראשונה בליגה האירופית. אני לוקח הרבה דברים טובים שהיו במשחק, הנחישות, האופי, העבודה הקשה וכל זה מול קבוצה שמשחקת באחת הליגות הטובות באירופה, קבוצה מצוינת, האצטדיון היה מלא והייתה אווירה פנטסטית. אמנם היה חם מאוד, כמו בישראל, אבל האווירה הייתה מצוינת. הם באו, נתנו פייט. במחצית השנייה היה קשה מאוד לצאת מהלחץ שלהם. השחקנים נתנו פייט ויכולנו לכבוש את ה-2:3 בסוף, אבל יש דברים טובים לקחת ויש גם דברים שצריך לשפר".

עוד בוואלה!

אול אין: משה חוגג איים "לפרק הכל" במאבק בגזענות בבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו חוגגים נגד שטרסבורג. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
היו דקות טובות. פלקושצ'נקו חוגג שער יתרון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully