וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אני עדיין אופטימי, שער החוץ שלנו חשוב מאוד"

26.7.2019 / 0:16

מאמן מכבי חיפה שאב עידוד אחרי ההפסד 3:1 לשטרסבורג: "החזקנו מעמד טוב מאוד עד האדום בדקה ה-44 ששיבש לנו את התכניות". מאמן היריבה: "מכבי חיפה עשתה לנו הרבה בעיות, אני לא שוכח את שתי הקורות"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אתר שטרסבורג, אתר רשמי
מרקו בלבול במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, אתר שטרסבורג

מכבי חיפה הפסידה הערב (חמישי) 3:1 לשטרסבורג הצרפתית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הירוקים עלו ליתרון מפתיע משער של מקסים פלקושצ'נקו בדקה ה-39, אבל חבשי ביצע עבירה ברחבה בדקה ה-45, גרם לפנדל והורחק. לודוביק אז'ורק מהנקודה הלבנה (45) איזן ואדריאן תומאסון (47) וז'ונאס מרטן (61) הפכו וסידרו לצרפתים מקדמה לקראת הגומלין בחיפה בשבוע הבא.

"החזקנו מעמד טוב במשך 44 דקות עד ההרחקה, היא שינתה את כל התכניות שלנו", אמר בסיום מרקו בלבול, "המשחק הפך למורכב מאוד מבחינתנו, ראינו את האיכויות האתלטיות של היריבה. השחקנים שלי נלחמו". בלבול הוסיף: "ידענו ששטרסבורג זו הגרלה קשה מאוד, אבל אני עדיין אופטימי לקראת הגומלין. הולך להיות קשה מאוד, אבל השער שלנו חשוב".

בלבול נשאל מדוע לא ביצע חילוף במחצית למרות ההרחקה של עאיד חבשי ואמר: "רצינו לשמור על היכולת לצאת קדימה גם במחצית השנייה ולכן נשארנו במערך הזה. העדפתי לשמור את החילוף של הבלם לשלב מאוחר יותר". לקראת המשך העונה אמר המאמן: "אני כל הזמן חוזר ואומר שאנחנו בונים בסיס של שחקנים צעירים. יש פה שחקנים ששיחקו בפעם הראשונה בליגה האירופית. אני לוקח הרבה דברים טובים שהיו במשחק, הנחישות, האופי, העבודה הקשה וכל זה מול קבוצה שמשחקת באחת הליגות הטובות באירופה, קבוצה מצוינת, האצטדיון היה מלא והייתה אווירה פנטסטית. אמנם היה חם מאוד, כמו בישראל, אבל האווירה הייתה מצוינת. הם באו, נתנו פייט. במחצית השנייה היה קשה מאוד לצאת מהלחץ שלהם. השחקנים נתנו פייט ויכולנו לכבוש את ה-2:3 בסוף, אבל יש דברים טובים לקחת ויש גם דברים שצריך לשפר".

עוד בנושא:

מכבי חיפה פתחה טוב, אבל הפסידה בסופו של דבר 3:1 לשטרסבורג הצרפתית

שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי נגד שטרסבורג. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
ההרחקה שינתה את המשחק. עאיד חבשי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

תיירי לורה, מאמנה של שטרסבורג, סיכם: "מכבי חיפה עשתה את מה שציפינו ממנה וגרמה לנו ללא מעט בעיות, גם כאשר שיחקה בנחיתות מספרית. אני לא שוכח שלמרות שליטתנו במשחק, הם נעצרו פעמיים בקורות. נצטרך להיות עירניים מאוד בגומלין, לשחק את המשחק שלנו ולכבוש לפחות שער אחד. זה לא גמור, אבל יש לנו סיכוי טוב מאוד לעבור. השחקנים שלי היו טובים מבחינת כושר גופני, אם כי בסוף זה היה קשה יותר. אני חושב בשבוע הבא גם זה ישתפר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully