וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובאן המריא עם קלוז' לישראל: "אני בא הביתה, יאללה הפועל"

אקס הפועל באר שבע טס עם אלופת רומניה לקראת הגומלין נגד מכבי תל אביב. פטרסקו עשוי לשתף את צוקודאן: "מעריך שהוא יהיה בסגל"

אתר רשמי מכבי תל אביב

בווידאו: סרטון של מכבי תל אביב לקראת הגומלין מול קלוז'

עם הפנים למשחק הגומלין נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, קלוז' ניצחה אמש (שבת) 0:1 את דינמו בוקרשט בליגה הרומנית. המאמן האלופה דן פטרסקו העלה הרכב שכולל 10 שחקני שדה שלא פתחו (וכנראה גם לא יפתחו) נגד הצהובים במשחק הראשון (0:1 לקלוז'), ואמר אמש ש"הייתי מחויב לעשות את זה בגלל לוח הזמנים הצפוף. ביום שלישי, אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב, נראה אם זה השתלם או לא".

קלוז' המריאה היום לישראל כשהיא מלווה באובידיו הובאן. הקשר האחורי לא נכלל בסגל למשחקים, אבל יעניק תמיכה מוראלית. הוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה משדה התעופה וכתב: "אני בא הביתה, יאללה הפועל".

החדשות הטובות עבור קלוז' והרעות עבור מכבי תל אביב הן שהחלוץ הבכיר של הקבוצה ג'ורג'ה צוקודאן, שנעדר מהמשחק הראשון בעקבות חשש למום בליבו, חזר לאימונים ועל פי פטרסקו, ייתכן בהחלט שייכלל בסגל בנתניה: "הוא התאמן איתנו בשלושת הימים האחרונים, ואם יתאמן היטב גם ביומיים הקרובים, אני מאמין שיהיה על הספסל בגומלין נגד מכבי תל אביב. אם נזדקק לו, נשתף אותו".

בין אם צוקודאן ישחק או לא, קלוז' תהווה סכנה למכבי תל אביב באספקט עיקרי אחד: מצבים נייחים. אמש, אחרי שבילל עומרני העניק לקלוז' ניצחון מהנקודה הלבנה בדקה ה-83, רצף השערים של אלופת רומניה ממצבים נייחים עלה לשישה.

עוד בנושא

פטרסקו החליף את כל ההרכב, מחליפי קלוז' ניצחו לפני מכבי תל אביב
אלחמיד: "יהיה נחמד לפגוש את מכבי תל אביב. מאמין שנעבור אותם"
אנסטיס לטובת יאניוטיס: סיכום ההפסד של מכבי תל אביב ברומניה

View this post on Instagram

I am coming home??❤️(yalla hapoel)

A post shared by ovi (@ovihoban) on

דן פטרסקו כמאמן דינמו מוסקבה, 2013. GettyImages
"ביום שלישי נראה אם החילופים השתלמו". פטרסקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully