וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "טכנולוגיה של המוסד הישראלי": שחקני ריאל מדריד מנעו החתמה של מאמן כושר

חאבייר וידאל, מאמן הכושר של חטאפה, הוזכר כמועמד להצטרף לבלאנקוס. אחרי שהשחקנים בראשות סרחיו ראמוס עשו בדיקת רקע מקיפה וגילו שהוא משתמש בטכנולוגיה שפיתחו יוצאי יחידת 8200, הם החליטו לסכל את הצטרפותו בכל מחיר "בגלל שיטותיו המוזרות"

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיפור המוזר של היום מגיע מספרד: על פי דיווח שפורסם הבוקר (ראשון) ב"אס", שחקני ריאל מדריד פסלו את מועמדותו של מאמן כושר שהיה אמור להצטרף לקבוצה - רק בגלל שהוא משתמש ב"טכנולוגיות של המוסד הישראלי".

מאמן הכושר חאבייר וידאל, שמועסק על ידי חטאפה בשנים האחרונות, הטמיע במועדון בעונה החולפת שימוש בתוכנה ZONE7, פיתוח ישראלי של יוצאי יחידת 8200, שמטרתה לאסוף מידע רפואי על שחקנים, למנוע פציעות ולהתריע על כושר פיזי לקוי.

הטמעת התוכנה, שגם מכבי תל אביב וקבוצות אחרות עושות בה שימוש קבוע בשנים האחרונות, עוררה בזמנו את סקרנותה של תקשורת הספורט הספרדית. באתרים שונים אף עלו כתבות וידיעות שונות על כך ש"חטאפה נעזרת במוסד" בדרך לעונה המפתיעה שרשמה הקבוצה בעונה שעברה.

עוד בנושא

אמש: ריאל מדריד הובסה 7:3 על ידי אתלטיקו במשחק הכנה
"עבורנו זה היה משחק הכנה, עבור אתלטיקו מדריד זה גמר"
גארת' בייל סיכם בג'יאנגסו סונינג, ירוויח 22 מיליון יורו בעונה
טיבו קורטואה: "ברור לכולם מי השוער הראשון של ריאל מדריד"

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
מי מפחד מהמוסד? שחקני ריאל, השבוע/AP

אבל את שחקני ריאל מדריד נראה שזה לא הרשים במיוחד. ההפך הוא הנכון: על פי "אס", בחדר ההלבשה של הבלאנקוס עשו בדיקת רקע מקיפה על אודותיו של וידאל, וכשגילו שהוא משתמש ב"טכנולוגיות מוזרות כמו זו של המוסד", החליטו לפנות להנהלה ולהביע התנגדות למינויו "בכל מחיר".

ידיעה אחת ספציפית, שפורסמה בעיתון "אל מונדו דפורטיבו" בחודש מאי האחרון ופירטה כיצד "כלי שפותח על ידי המוסד הישראלי עוזר לחטאפה לנצח", צדה את עיניהם של שחקני ריאל, שעל פי הדיווח סלדו משיטות העבודה המשונות, לדבריהם, של וידאל.

בידיעה שפורסמה ב"אל מונדו דפורטיבו" טען וידאל - יד ימינו של מאמן חטאפה חוסה בורדאלס, ש"מדובר בכלי שישנה את צמרת הספורט. היו מקרים שהותירו אותנו המומים. קטפנו את הפירות בעיקר בכל הנוגע לתכניות למניעת פציעות".

עוד בוואלה!

בספרד טוענים: ההצלחה של חטאפה היא בעזרת טכנולוגיה של "המוסד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully