וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניייטד עקבה בהנאה: ליברפול סיימה ב-2:2 עם ספורטינג, ברונו פרננדש כיכב

המרסיסיידרס סיימו את טורניר ההכנה בארצות הברית, הרכש המיועד של יונייטד כבש (אחרי טעות של מיניולה) ובישל, ויינאלדום ואוריגי איזנו. קלופ דחה את השמועות על קוטיניו ובייל

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול סיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את טורניר ההכנה בארצות הברית עם 2:2 מול בנפיקה ליסבון לעיני רבבות צופים ביאנקי סטדיום בניו יורק. דיבוק אוריגי (20) וג'ורג'יניו ויינאלדום (44) כבשו לזכות המרסיסיידרס שזכו לתמיכה גדולה מהקהל בתפוח הגדול, אבל גיבור הערב היה דווקא מבנפיקה: ברונו פרננדש, שעל פי הדיווחים האחרונים מתקרב מאוד למנצ'סטר יונייטד (וחוזר גם על ידי ברצלונה וליברפול), כיכב עם שער ובישול.

את השער הראשון כבש הקשר בן ה-24 כבר בדקה הרביעית, אחרי תגובה אומללה של סימיון מיניולה לבעיטה שלו מ-25 מטר למרכז השער. בין לבין הספיקו אוריגי ו-ויינאלדום להפוך את התוצאה, אבל פרננדש סידר לוונדל את שער השוויון בדקה ה-53, וקבע שליברפול תחזור מהמסע בארצות הברית ללא ניצחונות (הפסידה פעמיים לדורטמונד וסביליה, וסיימה בתיקו הלילה).

עוד בנושא

העברות בעולם: טוטנהאם עשויה לרכוש את פאולו דיבאלה במהלך מפתיע
התקרבות בין באיירן מינכן ללירוי סאנה, ריאל מדריד "משנה את התוכניות"
חלום כחול: ההזדמנות הנדירה של פרנק למפארד, מאמן צ'לסי החדש

ברונו פרננדש, בנפיקה ליסבון. GettyImages
הצגה. פרננדש/GettyImages

בסיום המשחק דחה יורגן קלופ את השמועות על כך שפיליפה קוטיניו ו/או גארת' בייל בדרך לליברפול. על האקס קוטיניו אמר המאמן ש"אני מאוד אוהב אותו, הוא שחקן פנטסטי, אבל כדי להביא אותו נצטרך לשלם כסף גדול מאוד, וזו לא השנה לעשות את זה מבחינתנו. זה פשוט לא אפשרי".

לגבי בייל, ששחקן העבר פול אינס הגדיר אותו בטלוויזיה הבריטית כ"רכש המושלם בשביל ליברפול", אמר קלופ: "לכדורגלני העבר הללו יש רעיונות מוזרים מאוד. גארת' בייל שחקן ריאל מדריד, ואם יעזוב אותה הוא יהיה יקר מאוד. זה לא בשבילנו".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 25.7: טוטנהאם תרכוש את דיבאלה במהלך מפתיע?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully