וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.7: התקרבות בין באיירן מינכן לסאנה, ריאל מדריד "משנה את התוכניות"

גווארדיולה מודה ש"יהיה עצוב" אם סאנה יעזוב את סיטי, הפציעה של אסנסיו עשויה לשנות את גורלם של סבאיוס וחאמס, דיבאלה "הודיע ליובנטוס" שהוא רוצה לעזוב, גוברות ההערכות שניימאר יישאר בפריס סן ז'רמן

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* וינסנט יאנסן, חלוצה ההולנדי של טוטנהאם, נרכש על ידי מונטריי המקסיקנית וחתם בשורותיה תמורת 18 מיליון יורו.

* מרקו רוג, קשרה הקרואטי בן ה-24 של נאפולי, עבר בהשאלה לקליארי שהתחייבה לרכוש אותו בקיץ הבא תמורת 15 מיליון יורו, עם חוזה עד 2024.

* מוחמד חסן טרזגה, שחקן הכנף של נבחרת מצרים, חתם על החוזה שלו עם אסטון וילה, שהודיעה באופן רשמי על רכישתו מקסימפאשה תמורת כ-10 מיליון יורו.

* צ'לסי השאילה לפורטונה דיסלדורף את לואיס בייקר, הקשר בן ה-24 ששיחק אשתקד בלידס ורדינג.

* לורן דפואטר חזר לגנט אחרי ששוחרר מהאדרספילד, שם רשם 23 הופעות בפרמיירליג בעונה שעברה ולא הצליח לכבוש.

* מארק ואליינטה, 32, בלם מכבי חיפה לשעבר ופרטיזן בלגרד בעונה החולפת, חזר לספרד וחתם לעונה אחת בספורטינג חיחון מהליגה השנייה.

שמועות

* על רקע הדיווחים, פפ גווארדיולה מתעקש שהוא רוצה שלירוי סאנה יישאר במנצ'סטר סיטי. הגרמני בן ה-23 מבוקש בבאיירן מינכן, שעשויה לחרוג ממנהגה ולשלם מחירי שוק גבוהים ולהוציא על השחקן כמעט 100 מיליון יורו, כשגם מאמן באירן ניקו קובאץ' אמר שסאנה הוא "החתמה חלומית". גווארדיולה, היום: "אנחנו רוצים שהוא יישאר, אבל זה לא בידיים שלנו, הוא חייב להחליט. אם הוא רוצה להישאר, יש לו חוזה וזה טוב, אבל אם הוא רוצה לעזוב הוא יכול לעשות את זה, אבל זה יהיה עצוב. מקווה שיישאר, זה לא רק בידיים שלנו". ב"בילד" טוענים: "באיירן מינכן קיבלה סימנים חיוביים מהשחקן". בטור שנכתב ב"בילד" מבטיחים: "רומניגה יביא לבאיירן כוכב על!".

* בלם ליברפול נת'ניאל קליין, שנפצע ביום שישי, קרע את הרצועות ויחמיץ תשעה חודשים, והמעבר שלו לקריסטל פאלאס ככל הנראה יבוטל. עוד בליברפול: המאמן יורגן קלופ מאמין שאלכס אוקסלייד צ'מברליין, שיחזור אחרי שהחמיץ את רוב העונה שעברה, הוא "כמו החתמה חדשה למועדון", כדברי הגרמני.

* "טוטוספורט" האיטלקי מדווח: פאולו דיבאלה הודיע ליובנטוס שהוא מוכן לעזוב. מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמועמדת לצרפו הקיץ, אבל היא עשויה להיתקל בתחרות מפריס סן ז'רמן. "טוטוספורט" טוען: אם יובנטוס תמכור את דיבאלה - היא תחזור להסתער על פול פוגבה. בלי כסף שייכנס ממכירה של שחקן בכיר, אין לאלופת איטליה אפשרות לצרף כוכב נוסף.

* ברצלונה הודיעה ששברה שיא הכנסות בעונת 2018/19: 990 מיליון יורו. ההוצאות של ברצלונה עמדו על 973 מיליון יורו. אחרי מסים: הרווח של המועדון מהעונה האחרונה הוא 4.5 מיליון יורו.

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יגרום לבאיירן להצטרף לשוק המטורף? סאנה/רויטרס

שמועות

* בצרפת קובעים: האופציה הריאלית ביותר של ניימאר כרגע היא להישאר בפריס סן ז'רמן. ברצלונה מעוניינת בשחקן, כמובן, ומוכנה לשלם 90 מיליון דולר בצירוף מספר שחקנים, אולם האלופה הצרפתית רוצה לקבל את מלוא הסכום ששילמה על הכוכב הברזילאי ב-2017 - 222 מיליון יורו. לא הקטאלנים ולא ריאל מדריד מוכנות לשלם את הסכומים הללו, ולכן כך נדמה, ניימאר יפתח את העונה בפריס.

* "הפציעה של אסנסיו שינתה את כל התוכניות של ריאל מדריד", נכתב היום ב"אס". וכך אחרי שכל הפרטים כבר נסגרו, ייתכן והשאלתו של דני סבאיוס לארסנל לא תצא אל הפועל. בעקבות פציעתו של אסנסיו אמש (צפוי להחמיץ את כל העונה הקרובה), זידאן עשוי להשאיר את הקשר הספרדי במדריד. שחקן נוסף שעשוי להישאר ולא להימכר הוא חאמס רודריגס.

* אידריסה גיי על סף חתימה בפריס סן ז'רמן, כך על פי דיווחים ברשת "סקיי". הקשר יירכש מאברטון תמורת 28 מיליון ליש"ט.

* על פי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד גיששה אצל טוטנהאם לגבי כריסטיאן אריקסן.

* הדיילי סטאר מדווח שספורטינג ליסבון ומנצ'סטר יונייטד קרובות לסיכום אודות המעבר של ברונו פרננדס לאולד טראפורד. כרגע הפער עומד על שמונה מיליון יורו כאשר ליסבון דורשת 70 מיליון יורו עבור השחקן ואילו השדים האדומים מוכנים לשלם 62 מיליון יורו בלבד.

*לפי מארקה הספרדי סביליה מעוניינת בקיקו קאסייה. לשוער הספרדי יש עוד 4 שנים בחוזה עם לידס יונייטד, אליה הגיע מריאל מדריד.

* רמי קבאייה הקשר ההתקפי בן ה-29 צפוי לעזוב את סנט אטיין ולחתום לשלוש שנים בקובאן תמורת 12 מיליון יורו. המחליף של קבאייה צפוי להיות ריאד בודבוז, שחקנה של ריאל בטיס.

* יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה הכחיש את הדיווחים על פנייה מצד המועדון לאספניול בנוגע למארק רוקה: "אני לא חושב שיצרנו קשר עם אספניול בנוגע אליו, הבנתי שיש לו סעיף שחרור, אבל לא היו מגעים ולא פנייה מצידנו".

* אחרי ז'ואלינטון, האם ניוקאסל תצרף ברזילאי נוסף? ב"סקיי" מדווחים שהמגפאייז נמצאים בקשר עם וסקו דה גאמה בנוגע לחלוץ מארוני בן ה-20, לו יש סעיף שחרור שעומד על 30 מיליון ליש"ט.

* לטובי אלדרווירלד יש סעיף שחרור בסך 25 מיליון ליש"ט בחוזה שלו בטוטנהאם, אך המועד בו ניתן לממש אותו פג ביום שישי. מנצ'סטר יונייטד מעוניינת מאוד בבלם הבלגי ואם לא תצליח להשלים את העסקה עד שישי, טוטנהאם צפויה לדרוש תמורתו לפחות 40 מיליון ליש"ט. יונייטד עשויה לצרף את בלם טוטנהאם כיוון שמחירו זול בהרבה מזה שתצטרך לשלם ללסטר תמורת הארי מגווייר (80 מיליון ליש"ט).

* המעבר של אנדרה סילבה למונאקו נפל ברגע האחרון. על פי חלק מהטענות, חלוצה הפורטוגלי של מילאן לא עבר את הבדיקות הרפואיות, אבל דיווחים אחרים טוענים כי בין הצדדים התגלעו מחלוקות בנוגע לחוזה. ההשלכות יכולות להשפיע על יכולתה של מילאן לרכוש את אנחל קוריאה מריאל מדריד מאחר שהאיטלקים סמכו על ההכנסה ממכירתו של סילבה

שחקני באיירן מינכן ג'רום בואטנג, רוברט לבנדובסקי חוגגים. GettyImages
מודאגים שאין רכש. שחקני באיירן מינכן/GettyImages

* גנואה קרובה להחתמת לוקאס סילבה, קשרה הברזילאי בן ה-26 של ריאל מדריד, שאובחן כסובל מבעיה בלבו ב-2016 אבל חזר למגרשים ושיחק בשנה וחצי האחרונות בקרוזיירו.

* פדרו אוביאנג חזר לאיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בססואולו. הקשר בן ה-27 שגדל בסמפדוריה ועזב אותה ב-2015 לטובת ווסטהאם, יירכש תמורת 8.9 מיליון יורו.

* על פי "סקיי ספורט" האיטלקי, פטריק קוטרונה לא מוכן לעבור לוולבס, למרות רצונה של מילאן למכור אותו לקבוצת הפרמיירליג.

* ביוון טוענים שוולבס תרכוש את פאפא אבו סיסה מאולימפיאקוס תמורת 10 מיליון ליש"ט. גם ארסנל רצתה את הבלם בן ה-23.

* מקסי פיליפ צפוי לעזוב את בורוסיה דורטמונד. הקשר/חלוץ היה אמור לעבור לוולפסבורג, אבל ההעברה הזו נפלה ועכשיו נראה שהוא יימכר דווקא לאיינטרכט פרנקפורט.

* שחקני באיירן מינכן ביקשו מהמועדון להשקיע יותר בהעברות כדי שהקבוצה תוכל לזכות בליגת האלופות.

* לטוטנהאם יש 90 מיליון יורו בעזרתם היא תנסה לרכוש את ג'יו לו סלסו מריאל בטיס ואת ריאן ססניון מפולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully