וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.7: דני סבאיוס הושאל לארסנל, דניאלה דה רוסי חתם בבוקה

התותחנים הודיעו כי השלימו את עסקת שאילתו של הקשר בן ה-22 מריאל מדריד. גם סאליבה חתם רשמית והושאל בחזרה לסנט אטיין. האיטלקי הוותיק חתם לעונה במועדון הפאר הארגנטינאי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* דניאלה דה רוסי האיטלקי, אגדת רומא, חתם רשמית בבוקה ג'וניורס. הקשר בן ה-36 קיבל חוזה לעונה אחת ופגש את חבריו החדשים בבומבונרה לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות.

* ארסנל הודיעה ששאלה את קשר ריאל מדריד דני סבאיוס. הקשר בן ה-22 רשם 13 הופעות ליגה במדי הבלאנקוס בעונה שעברה. המאמן אונאי אמרי אמר על ההחתמה: "אנחנו נרגשים מאוד שדני מצטרף אלינו. הוא שחקן כישרוני עם יכולת טכנית, יצירתיות ודיוק". סבאיוס ילבש את החולצה מספר 8 ויושאל לעונה אחת אחריה הוא צפוי לחזור לריאל.

* אסטון וילה הודיעה על רכישתו של דוגלאס לואיז ממנצ'סטר סיטי תמורת 15 מיליון ליש"ט. הברזילאי עדיין צריך לחכות לאישור העבודה, אותו הוא צפוי לקבל בקרוב. מאמן וילה דין סמית' אמר: "דוגלאס הוא שחקן כישרוני מאוד ואני בטוח שיתאים לנו מאוד".

* התותחנים גם הודיעו רשמית על צירופו של הבלם הצרפתי וויליאם סאליבה (18) שנרכש תמורת 30 מילון יורו מסנט אטיין, אליה יושאל בעונה הקרובה.

* פ.ס.וו איינדהובן הודיעה: הבלם טימו באומגרטל, 23, חתם לחמש שנים במועדון. הגרמני מגיע משטוטגרט תמורת 12 מיליון יורו.

* ורונה החתימה את סלבטורה בוקטי, 32, לשנתיים. בלם נבחרת איטליה לשעבר מגיע מספרטק מוסקבה בהעברה חופשית.

* קלינטון אנז'י, שחקן הכנף בן ה-25 של מארסיי ונבחרת קמרון, חתם לארבע שנים בדינמו מוסקבה הרוסית ששילמה עבורו 5.5 מיליון יורו.

* החלוץ הגנאי ג'ורדן איוו חתם בקריסטל פאלאס לשלוש עונות. הצרפתי היה שייך לסוונסי אך הושאל לעיטים בעונה שעברה וכעת נרכש על ידם אחרי שרשם במדיהם 20 הופעות.

* ר.ב לייפציג רכשה את חלוצה הבריטי של אברטון אדמולה לוקמן, שחתם לחמש שנים. שווי העסקה 22.5 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם אישרה את מכירתו של פדרו אוביאנג לססואולו, בתמורה לכ-8 מיליון יורו.

שמועות

* נאפולי הכחישה את הדיווחים לפיהם ז'ורז'ה מנדש עומד להגיע למועדון על מנת להשלים את המעבר של חאמס רודריגס.

* מי שכן הגיעו עם נציגיו של ניקולא פפה, כוכבה של ליל. גם מאמן קרלו אנצ'לוטי אישר: "ברור שאנחנו מעוניינים בניקולא, הסוכנים שלו כאן ואין סיבה להסתיר את זה. המגעים בעיצומם ונראה מה יהיה".

* חסוס ואייחו קרוב לעבור מריאל מדריד לוולבס. הבלם הצעיר אמנם רצה להישאר במדריד, אך הגעתו של אדר מיליטאו לקבוצה סתמה את הגולל על האפשרות הזו וכעת ואייחו יחפש דקות משחק ככל הנראה באנגליה

* נמשכים הדיווחים על מעבר של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' למנצ'סטר יונייטד. אתמול באיטליה טענו ש"יונייטד תשלם 67 מיליון ליש"ט פלוס בונוסים ללאציו על הקשר הסרבי, שכבר סיכם על חוזה לחמש שנים". היום ב"גאזטה" טוענים שהסוכן שלו מתיאה קז'מן נחת באנגליה על מנת לנהל את המשא ומתן. כזכור, אתמול דווח באיטליה שפאולו דיבאלה הודיע ליובנטוס שהוא רוצה לעזוב, ובסכום שיגיע ממכירתו אלופת איטליה תנסה להחזיר את פול פוגבה (שמילינקוביץ' סאביץ' עשוי להחליפו).

* טוטנהאם צפויה להציע 80 מיליון ליש"ט תמורת פאולו דיבאלה, כך מדווח ב"דיילי מייל". המהלך המפתיע כבר יצא לדרך כשנציגים של טוטנהאם שוחחו עם מקביליהם ביובנטוס לגבי הארגנטינאי בן ה-25 ומוכנים לשבור את שיא ההעברות שלהם. כזכור, טוטנהאם כבר החתימה את טנגי אנדומבלה ב-65 מיליון ליש"ט. יושב ראש הקבוצה דניאל לוי טוען שהמועדון מוכן להשקיע סכומים גדולים אחרי שנים של חסכנות: "נשפר את הקבוצה איפה שנוכל".

* מגעים חדשים בין פריס סן ז'רמן לברצלונה בנוגע לניימאר. "ספורט" מדווח: אחרי שהצרפתים הודיעו שהוא לא למכירה, ברצלונה ביקשה להיות הקבוצה הראשונה שיודיעו לה אם ניימאר כן יועמד למכירה, לברתומאו יש סבלנות. "אס" טוען: ברתומאו יצר קשר עם אל חלאיפי והבהיר לו שאם השחקן יעזוב, ברצלונה תרצה לבחון אפשרות לצרפו.

* "ספורט" הקטלאני מדווח שברצלונה קבעה תג מחיר על קוטיניו, ממנו לא תסכים לרדת: רק אם תגיע הצעה בסף 120 מיליון יורו או יותר ברצלונה תשקול את מכירתו של הברזילאי. כרגע אין הצעות בסכום המתקרב לכך.

דה רוסי, ברוך הבא לארגנטינה

* לפי אס הספרדי ברצלונה פתחה את הדלת לעזיבתו של איבן ראקיטיץ'. מקומו של הקרואטי בהרכב של אלופת ספרד לא וודאי, ובברצלונה רוצים להרוויח מהעסקה. מילאן ואינטר מוזכרות כקבוצות המתעניינות בשחקן. לידיעה המלאה

*אברטון מתכננת לחטוף את ווילפריד זאהה מארסנל? התותחנים מאד מעוניינים בשחקן אך מתקשים לעמוד בדרישות הכספיות. אברטון מוכנים להציע 55 מיליון ליש"ט ולהנות משירותיו של החלוץ.

* "מנצ'סטר יונייטד מעוניינת מאד בכריסטיאן אריקסן". השדים האדומים נכנסו לתחרות על הקשר הדני ולפי "דיילי מייל" נעשתה פנייה בשם יונייטד לתרנגולים.

* לפי "מירור" הבריטי, שוערה של ניוקאסל מרטין דוברבקה מחוזר על ידי פריס סן ז'רמן, שנחפשת מחליף לקווין טראפ. השוער הסלובקי היה אמור לחדש חוזה אצל המגפייז, אבל כרע השיחות נעצרו.

* ברונו פרננדס מתרחק ממנצ'סטר יונייטד: לפי "סקיי" הבריטי, השדים האדומים אכן צפו בשחקן אך הוא לא נמצא בראש סדר העדיפויות. באנגליה טוענים שהתקשורת בפורטוגל מנפחת את הסיפור וכי אין מגעים ממשיים בין פרננדס ליונייטד.

* ב"סקיי" מדווחים שארסנל קרובה להשלמת רכישתו של קיראן טיירני מסלטיק. כעת הפער בין שתי הקבוצות עומד על כ-2 מיליון ליש"ט בלבד, והמגן הסקוטי בן ה-22 רוצה לקחת את ההזמדנות ולעבור ללונדון.

* בספרד טוענים: אח של פול פוגבה, מתיאס, מחפש קבוצה במדריד, לכאורה כדי להיות קרוב לאחיו שמועמד לריאל מדריד ותפוי לעבור אליה בקרוב. מתיאס פוגבה קיבל הצעה ממנצ'גו סיודאד ריאל סי.די.

* פול אינס אמר שליברפול צריכה לנסות לרכוש את גארת' בייל מריאל מדריד. יורגן קלופ הכחיש שיש איזשהו סיכוי שדבר כזה יקרה ואמר: "לשחקני העבר הנהדרים האלה יש רעיונות מוזרים. אני מכבד אותו כל כך, אבל כנראה שהוא אמר את זה רק כי מישהו שאל אותו. בייל שחקן של ריאל מדריד ואם יעזוב אותה, אז הוא בטח יהיה יקר בטירוף וגם עם משכורת גבוהה". על המשך חלון ההעברות של ליברפול אמר קלופ: "לא אמרתי שלא נעשה כלום, זה הולך להיות חלון גדול עבורנו, ללא ספק, אבל אנשים לא זוכרים את השחקנים שכבר פה, צריך להירגע ולהסתכל על הקיים".

* אברטון, וולבס, ולנסיה ונאפולי מעוניינות בחלוץ ליל רפאל לאאו. הקבוצה הצרפתית דורשת בתמורה כ-35 מיליון יורו.

* סמי חדירה, קשרה הגרמני של יובנטוס שמבוקש על ידי פנרבחצ'ה הטורקית, קיבל הצעה מוולבס.

* באיטליה מדווחים שהמעבר של אנחל קוראה מאתלטיקו מדריד למילאן בספק זאת מכיוון שהמעבר של אנדרה סילבה ממילאן למונאקו פוצץ נכון לעכשיו.

* הרטה ברלין צפויה לשבור את שיא ההעברות שלה ולרכוש את דודי לוקבאקיו מווטפורד תמורת 20 מיליון יורו. החלוץ הבלגי הצעיר הושאל בעונה שעברה לפורטונה דיסלדורף והציג יכולת מרשימה, כולל שלושער באליאנץ ארנה מול באיירן מינכן ושער מול בורוסיה דורטמונד.

* בורוסיה דורטמונד מעוניינת בחוסה מסיאס המקסיקני בן ה-19 מצ'יבאס גואדלחרה ועשויה לשלם 13.5 מיליון יורו תמורתו.

* ניוקאסל מעוניינת באלאן סנט מקסימן מניס ותציע לצרפתים 22.5 מיליון יורו בתמורה.

פול פוגבה. GettyImages
מה יהיה? פוגבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully