וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "עתיד הכדורסל נראה מבטיח". אמסלם: "זו ההוכחה שאפשר אחרת"

עולם הכדורסל נרגש מההעפלה של נבחרת העתודה לגמר. ברחבי אירופה המשיכו להחמיא לדני אבדיה: "הדבר הכי קרוב לדיאן בודירוגה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הכדורסל הישראלי נרגש מעוד העפלה של נבחרת העתודה לגמר אליפות אירופה. אחרי ניצחון 70:81 על צרפת אמש (שבת), לפני משחק הגמר מול ספרד הערב (20:30, ספורט 5), התעורר הכדורסל הישראלי לבוקר אופטימי במיוחד. עם שלוש העפלות רצופות לגמר אליפות אירופה עד גיל 20, קשה שלא להבין למה.

"איזה כיף להתעורר בבוקר כשנבחרת העתודה שלנו בגמר אליפות אירופה. עתיד הכדורסל בהחלט נראה מבטיח", צייץ עומרי כספי. שמעון אמסלם הוסיף, אחד ממובילי המאבק לקידום השחקן הישראלי, ניצל את העיתוי כדי לטעון שנבחרת העתודה היא ההוכחה ש"אפשר גם אחרת".

"איזה רגע קשה בשבילי להיות בחו"ל. אני חי בשביל הרגעים האלה, שחבורה של נערים שצמחו בכדורסל הישראלי, מוכחיםי לכולם שאפשר אחרת. אפשר בלי הזר השישי והחמישי, אפשר למלא אולמות ואת הלבבות, אפשר לדמוע בזמן השמעת ההמנון, אפשר כל כך אחרת", כתב.

עוד בנושא

נבחרת העתודה ניצחה את צרפת ועלתה לגמר אליפות אירופה
אבדיה ומדר הונפו, מחמאות לאלבר, באיגוד מתכוננים לטירוף
דני אבדיה: "יש עוד מלחמה אחת לנצח". הכרטיסים לגמר אזלו

גם אהוד ברק בירך

גם עכברי הכדורסל ברחבי אירופה התלהבו מנבחרת ישראל, ובעיקר מהאווירה הגועשת באולם הדרייב אין. אנליסט ESPN מייק שמיץ תיעד את אוהדי הנבחרת מניפים את דני אבדיה וים מדר על הכתפיים אחרי הניצחון וצייץ: "סצנות מדהימות מחוץ לאולם. דני אבדיה וים מדר מונפים על ידי קבוצה עצומה של אוהדים שרופים. יש כל כך הרבה גאווה ותשוקה לכדורסל בישראל. הערב יהיה חשמל בתל אביב".

נבחרת העתודה של סרביה אמנם ירדה אמש לדרג ב', אבל בתקשורת המקומית התייחסו אמש בעיקר לדני אבדיה, בין היתר בזכות הייחוס המשפחתי. "הבן של זופר אבדיה הוא הדבר הכי קרוב שהיה לדיאן בודירוגה מאז ומעולם", נכתב באתר B92.

אגב, הניצחון של ישראל על צרפת רשם בערוץ הספורט רייטינג של 6 אחוז. מנגד, משחק הכדורגל הראשון של העונה, אלוף האלופים בין מכבי תל אביב לבני יהודה, רשם רייטינג של 1.7 אחוז (בחמש פלוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully