וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "יש עוד מלחמה אחת לנצח". הכרטיסים לגמר אזלו

20.7.2019 / 23:24

בנבחרת העתודה חגגו את ההעפלה לגמר אליפות אירופה. בית הלחמי: "איזה תהליך עברנו, הילדים מדהימים". ים מדר: "ספרד אתגר מאוד קשה, אבל אנחנו מוכנים לבוא ולהילחם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

40 דקות, זה מה שמפריד בין נבחרת העתודה של ישראל לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה עד גיל 20. החבורה של אריאל בית הלחמי גברה הערב 70:81 על צרפת בחצי הגמר ומחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) תשחק נגד ספרד בקרב על התואר. כ-16 אלף איש היו ברשימת המתנה לכרטיס לגמר מחר וכל הכרטיסים אזלו בתוך כ-5 דקות.

בית הלחמי המאושר אמר הערב: "ראינו את כל התהליך אל הילדים האלה מהצד וזו חוויה. איפה שהתחלנו ואיפה שאנחנו היום.... הילדים האלה מדהימים. עשינו משהו יפה, אבל אנחנו רוצים לנצח גם מחר. אבדיה? אנחנו נבחרת ואם מישהו מצטיין, זה בזכות מי שמסביבו".

עוד בנושא:

ישראל ניצחה את צרפת 70:81 ועלתה לגמר אליפות אירופה עד גיל 20
הגרלת מוקדמות יורובאסקט 2021: נבחרת ישראל בדרג החמישי

אריאל בית הלחמי, דני אבדיה, נבחרת העתודה. יוסי ציפקיס
40 דקות מהתואר. בית הלחמי עם אבדיה/יוסי ציפקיס

דני אבדיה שכיכב עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 חטיפות, אמר: "הנבחרת שלנו מדהימה. אנחנו מתחברים על הפרקט ובכל יום נתון מישהו אחר יכול להופיע - היום זה הייתי אני. יש עוד מלחמה אחת. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה, אין מישהו שרצה לנצח יותר ממני היום".

ים מדר שקלע 13 נקודות: "אנחנו נלחמים ורוצים. זה ניצחון ענק. אנחנו בגמר וזה מדהים, אבל יש עוד משחק. אנחנו מספיק מוכנים ובוגרים ונתכונן כמו שצריך. ספרד זה אתגר מאוד קשה, אבל נבוא להילחם".

עידן אלבר שרשם את המשחק הכי טוב שלו באליפות וקלע 20 נקודות: "האופי שלנו הוא להילחם. אנחנו לא הכי אתלטים ומהירים, אבל יש לנו הקרבה וחוכמה".

רז אדם אמר: "לקח לנו זמן להשתחרר., אבל הבאנו את האנרגיות ואני מקווה שמחר תהיה תוצאה זהה. הקהל מפתיע אותנו בכל פעם מחדש ואני בטוח שמחר נקבל את זה אפילו ברמה יותר גבוהה".

עוד בוואלה!

פס ייצור בכחול לבן: על ההישג של נבחרת העתודה של ישראל

לכתבה המלאה
דני אבדיה עם אביו, זופר אבדיה.
רוצה לעשות היסטוריה. אבדיה ואבא זופי
שחקני נבחרת העתודה, עידן אלבר (24), תומר לוינסון (87). יוסי ציפקיס
אנחנו לא הכי אתלטים ומהירים, אבל יש לנו הקרבה וחוכמה". אלבר מימין/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת העתודה, רז אדם. יוסי ציפקיס
"הבאנו את האנרגיות". אדם/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully