וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת מוקדמות יורובאסקט 2021: נבחרת ישראל בדרג החמישי

19.7.2019 / 12:30

פיב"א פרסמה את שיטת ההגרלה שתיערך ביום שני, ולפיה הנבחרת תפגוש נציגה מהדרג הבכיר שכולל את ספרד, צרפת, סרביה וליטא, נציגה אחת מדרג 4 הכולל את פינלנד, גרמניה, צ'כיה ופולין ועוד נציגה שתגיע מטורניר ההזדמנות האחרונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הגרלת מוקדמות יורובאסקט 2021 תיערך ביום שני הקרוב במינכן, והיום (שישי) פרסמה פיב"א את הדרגים להגרלה. שיטת המוקדמות היא שמונה בתים בני ארבע קבוצות כל דרג, כאשר שלוש הראשונות בכל בית תעפלנה ליורובאסקט, למעט הבתים בהן יהיו מארחות היורובאסקט, שם שתי הראשונות, מלבד המארחת, תעפלנה. השבוע נקבע כי האליפות תשוחק בצ'כיה, גאורגיה, גרמניה ואיטליה.

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
אתגר גדול לפניך. קטש/קובי אליהו

נבחרת ישראל נמצאת בדרג החמישי של ההגרלה, ותפגוש נציגה אחת מדרג 1 הכולל את ספרד, צרפת, סרביה וליטא, נציגה אחת מדרג 4 הכולל את פינלנד, גרמניה, צ'כיה ופולין, ונציגה אחת מדרג 8, הדרג האחרון, שהנבחרות שיעפילו אליו יגיעו ממשחקי ההזדמנות האחרונה שיערכו בהמשך הקיץ.

בצד השני של ההגרלה ישחקו ביחד דרגים 2, 3, 6 ו-7.

מאחר וגאורגיה, מארחת אחד הבתים באליפות, נמצאת כמו ישראל בדרג החמישי, הסיכוי שישראל לא תקבל נבחרת שתארח בית הוא 1 ל-3 בלבד.

משחקי המוקדמות ייערכו בשלושה חלונות, כשבכל חלון ישוחקו שני משחקים - ב-17 עד ה-25 בפברואר 2020, 23 בנובמבר עד ה-1 בדצמבר 2020 וב-15 עד ה-23 בפברואר 2021.

הדרגים המלאים:
דרג 1: ספרד, צרפת, סרביה, ליטא
דרג 2: סלובניה, יוון, קרואטיה, רוסיה
דרג 3: איטליה, ליטא, טורקיה, אוקראינה
דרג 4: פינלנד, גרמניה, צ'כיה, פולין
דרג 5: גאורגיה, מונטנגרו, בלגיה, ישראל
דרג 6: הונגריה, בוסניה, הולנד, מקדוניה
דרג 7: אסטוניה, בולגריה, שבדיה, אוסטריה
דרג 8: אחת מבין אלבניה, בלארוס ודנמרק, אחת מבין סלובקיה, קפריסין ורומניה, אחת מבין לוקסמבורג, קוסובו ובריטניה, אחת מבין שוויץ, פורטוגל ואיסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully