וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ומדר הונפו, מחמאות לאלבר, באיגוד מתכוננים לטירוף

21.7.2019 / 7:35

כוכבי העתודה חגגו מחוץ לדרייב אין, אנליסט ESPN התלהב: "יש בישראל המון תשוקה לכדורסל". אלבר סחט מחמאות ונרגש לפני המצ' אפ מול הכוכב הספרדי, בעקבות הבהלה לכרטיסים - תיתכן הקרנה משותפת בתל אביב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

השעה היתה כמעט חצות, אבל לדני אבדיה וים מדר לא היה אכפת. אחרי שבקושי הצליחו לענות לשאלות העיתונאים, יצאו השניים אל מאות האוהדים שחיכו להם מחוץ לדרייב אין, שרו איתם והונפו על הכתפיים, במה שהוגדר על ידי עיתונאים זרים שהגיעו ארצה כ"מופע רוק". הערב (ראשון, 20:30, ספורט 5), הם ינסו לזכות באליפות אירופה לנבחרות עתודה נגד ספרד, אבל לגג העולם הם כבר הגיעו.

זה לא הלך חלק כמו שחלק ציפו, אבל נבחרת ישראל הצליחה לעבור את צרפת בחצי הגמר עם ניצחון 70:81, ותשחק נגד ספרד החזקה בניסיון להפוך לנבחרת השנייה בתולדות הטורניר שזוכה בזהב שנתיים ברציפות. הצרפתים פתחו נהדר, הובילו 0:11 ולא נתנו לישראל לברוח, אלא שזה היה הערב של דני אבדיה, שסיים עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 חטיפות ו-3 חסימות, ובערב כזה הוא לא יפסיד. מלבדו קיבלה הנבחרת תרומה משמעותית גם מעידן אלבר עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, 13 נקודות מים מדר ו-12 מרז אדם.

"אין מילים, אי אפשר להסביר מה עובר עליי כרגע, אני משתדל לנטרל את סערת הרגשות שיש בי כרגע, נראה כמה אני אוכל לישון. נקום מפוקסים, ויהיה בסדר", אמר אבדיה העייף, "אני אעשה הכל בשביל החברים שלי, ואני לא יכול להסביר כמה רציתי לנצח את המשחק הזה. עשיתי כל מה שאני יכול כדי לנצח את המשחק הזה. הזריקות לא נכנסו בהתחלה, אבל חזרנו כמו יחידה אחת, כמו נבחרת אחת. חזרנו ביחד, כל אחד קלע את הזריקות שהוא צריך לקלוע. ואין יותר כיף מלנצח משחק כזה".

אלבר, שרשם את משחקו הטוב באליפות הוסיף: "אני יודע שכשתבוא ההזדמנות אני אהיה מוכן, זה המאני טיים, אלה הרגעים שאני אוהב וכולם אוהבים, זה כיף לבוא מהספסל ולעשות את השינוי. דיברנו על זה במחצית שאנחנו בשוויון והיו להם 23 כדורים יותר מאיתנו, והיינו עדיין במשחק. זה נתן לנו מוטיבציה, הבנו שאנחנו יכולים לעשות את זה".

עוד בנושא

נבחרת העתודה ניצחה את צרפת ועלתה לגמר אליפות אירופה
דני אבדיה: "יש עוד מלחמה אחת לנצח". הכרטיסים לגמר אזלו

אנליסט ESPN תיעד את ההתלהבות מחוץ לדרייב אין: "יש בישראל המון תשוקה לכדורסל"

הנבחרת מגיעה לגמר שלישי ברציפות, כשנדמה שהפעם, יותר מכל פעם אחרת, מעט מאוד אנשים חשבו שהם יכולים להגיע לשם בעיקר בשל הלחץ שיש על הנבחרת המארחת. "לפני האליפות הסיסמא הייתה 'משאירים את הגביע בבית', היה עלינו הרבה לחץ אבל לא שיחקנו ככה, שיחקנו את הכדורסל שלנו", אמר אחרי המשחק נועם אביבי שעלה לשחק למרות שסחב פציעה, "אנחנו בגמר, מאוד שמחים ומרוצים מהדרך".

אבדיה, שענה לשאלות העיתונאים אחרי שהתיישב למנוחה קצרה על הרצפה, סיפר על המצב בו הוא נמצא כעת: "שכחתם באיזה עומס אנחנו עומדים, אנחנו באים הכי חדים שיש ושמים את כל הכאבים מאחורה. הייתה פציעה קטנה לנועם אביבי שעלה לשחק עם זריקה, גם ים מדר ורז אדם סוחבים פציעות כאלה ואחרות, ואנחנו הולכים עם זה עד הגמר".

זה היה עוד משחק בו לא מעט משחקני הרוטציה של הנבחרת הוכיחו את עצמם. רז אדם, שחקן הנשמה של אריאל בית הלחמי, שוב הטריף את הקהל. "אני לא יודע מה זה שחקני רוטציה, יש פה 12 שחקנים, וכל אחד צריך לקחת את ההזדמנות שלו, כולנו רוצים וכולנו שווים. אין שחקני רוטציה, כולנו יחידה אחת", אמר.

עוד בוואלה!

דני אבדיה: "יש עוד מלחמה אחת לנצח". הכרטיסים לגמר אזלו

לכתבה המלאה
דני אבדיה, שחקן נבחרת העתודה. יוסי ציפקיס
הטירוף רק החל. אבדיה ואלבר חוגגים/יוסי ציפקיס

אחרי שסיים לקבל ברכות טלפוניות משרת הספורט מירי רגב, אריאל בית הלחמי החל להכין את השחקנים לקראת המשחק הערב נגד ספרד. ישראל ניצחה את ספרד בדיוק לפני שבועיים בטורניר ההכנה בתל אביב, אבל אז, מספרים בנבחרת, המאמן הספרדי חילק את דקות המשחק בצורה משמעותית. הבוקר תערוך הנבחרת אימון קצר, אסיפת וידאו ותנסה לעצור את הכוכבים הספרדים - קרלוס אלוסן וסרג'י מרטינס.

"הספרדים לא ישחקו רגוע, זה גמר ויש המון רגשות, הם יבואו להילחם על המדליה. יהיה קרב מעניין", אמר אבדיה, וגם אביבי המשיך בלוחמה הפסיכולוגית: "האווירה פה מדהימה, אני יכול להבין אם הספרדים בלחץ, אנחנו מאושרים מהתמיכה של הקהל הזה וצריכים אותו איתנו גם בגמר".

אלבר, שינסה להתמודד בגמר מול אלוסן הפנטסטי הוסיף: "אנחנו מכירים את אלוסן מצוין, זו תהיה עבודה קבוצתית, ספרד נבחרת מצוינת, אנחנו נבוא ונילחם כמו שצריך". אדם סיכם: "ספרד זו מעצמת כדורסל, פייבוריטית בכל אליפות, נצטרך להתכונן והצוות יעשה את העבודה הטובה כדי לנצח את המשחק".

אחרי חצות, זמן פתיחת מכירת הכרטיסים למשחק הגמר באתר לאן, הכרטיסים חוסלו. קצת יותר מ-2,000 כרטיסים הוצעו למכירה, ובשעת השיא יותר מ-16 אלף אנשים היו ברשימת ההמתנה לרכישת כרטיס. באיגוד הכדורסל ועיריית תל אביב שוקלים להקרין את המשחק הערב במקום מרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully