וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים מדברים בעד עצמם: ים מדר ממשיך להלהיב את הסקאוטים

18.7.2019 / 11:45

הוא מוביל את האליפות במדד היעילות ובאסיסטים, מדורג רביעי בנקודות, ושוב סוחט מחמאות ב-ESPN. הערב מחכה לו קרב עם הרכז השני הכי מרשים בטורניר. וגם: שבחים לנועם אביבי, וכוננות ביד אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אליפות אירופה לנבחרות עתודה אמנם עדיין בעיצומה, אבל במידה מסוימת ים מדר כבר עשה את שלו: הוא הגיע לטורניר על תקן גארד אלמוני יחסית, ואחרי ארבעה משחקים כבר צד את עיניהם של סקאוטים רבים באירופה ובארצות הברית. אמש (רביעי) הוא שוב הוביל את ישראל לניצחון, הפעם 69:88 על מונטנגרו בשמינית הגמר עם 18 נקודות, 7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים, ושוב סחט מחמאות.

"עוד מחצית מרשימה של ים מדר. הוא נוגע בכל כדור, משאיר אותו חי, מפעיל לחץ על הטבעת. התצוגה המרשימה של הרכז בן ה-18 בתל אביב נמשכת", ציין אנליסט ESPN מייק שמיץ. גם באתר הסקאוטינג Eurospects ציינו ש"ים מדר החלקלק נותן עד עכשיו תמיכה אדירה לדני אבדיה", וב"יורובאסקט" ציינו ש"ים מדר לוהט בקיץ הזה".

במקרה של מדר המספרים בעד עצמם: אחרי ארבעה משחקים, הוא מדורג ראשון בטורניר במדד היעילות, ראשון באסיסטים (8.3 למשחק) ורביעי בנקודות (18.5).

הערב (20:30, ספורט 5) יעמוד מדר בפני המבחן הגדול ביותר שלו עד כה בטורניר: מפגש אחד על אחד מול הרכז השני הכי מרשים, ומי שמוכר ביבשת כרכז העתיד של ליטא - ארנאס וליצ'קה בן ה-19. הגארד הגבוה (1.95), ששייך לז'לגיריס קובנה, הושאל בעונה החולפת לטארטו האסטונית, ועשוי לחזור לקבוצת האם בעונה שבפתח, בתקווה להפוך לבא בפס ייצור הרכזים של שאראס. וליצ'קה מוביל את הטורניר בנקודות עם 19.5 למשחק, שני לים מדר באסיסטים (7.8) ושני לו גם במדד היעילות.

עוד בנושא

הערב: ישראל - ליטא ברבע גמר אליפות אירופה (20:30, ספורט 5)
מדר כיכב, ישראל ניצחה 69:88 את מונטנגרו בשמינית הגמר
לא רק אבדיה: ים מדר פותח לסקאוטים בטורניר את העיניים

צפו במיטב המהלכים של וליצ'קה בעונה החולפת

בנבחרת החמיאו אמש להפתעת הטורניר עד כה, הפורוורד נעם אביבי. אמש סיים אביבי עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, והוא ללא ספק ההפתעה הנעימה של הטורניר עד כה מבחינת ישראל, עם ממוצעים של 12.3 נקודות ו-3.8 ריבאונדים.

אם הנבחרת תעלה לחצי הגמר, כל משחקי ההכרעה בשבת וראשון יועברו ליד אליהו. נכון לעכשיו, במקרה של הפסד, מתוכננת הנבחרת לפתוח את משחקי הדירוג על מקומות 5-8 בשבת בשעה ארבע בצהריים.

עוד בוואלה!

חודר לתוך הפנקס: ים מדר פותח לסקאוטים את העיניים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully