וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "במחצית השנייה הראינו מה אנחנו שווים כשאנחנו שומרים"

17.7.2019 / 22:39

מאמן נבחרת העתודה נשמע מרוצה אחרי ה-69:88 מול מונטנגרו והעלייה לרבע גמר אליפות אירופה. אבדיה: "שיחקנו יחד ונלחמנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת העתודה העפילה בפעם השלישית ברציפות לרבע גמר אליפות אירופה, לאחר שהביסה את מונטנגרו 69:88. מחר (חמישי, 20:30) תמתין לה משוכה גבוהה בהרבה, כשתפגוש את ליטא בקרב על הכרטיס למשחקים על המדליות בטורניר.

ישראל פתחה שוב בצורה חלשה יחסית, אבל ריצת 0:17 בסוף הרבע השני ותחילת השלישי הכריעה את המשחק. "שיחקנו באש במחצית הראשונה, כי המומנטום קובע, אבל בשלוש דקות במחצית השנייה הראינו מה קורה כשאנחנו שומרים, ואיזה כיף לראות אותנו", אמר המאמן אריאל בית הלחמי. "שיחקנו מול קבוצת קליעה לא טובה, אבל נגדנו נכנסו לה הכדורים. אני שמח שגם במשחק לא הכי טוב של השחקנים המובילים, הצלחנו לעשות את זה".

אם העתודה תתגבר על הליטאים, החליטו באיגוד הכדורסל להעביר את משחקי חצי הגמר והגמר מהדרייב אין ליד אליהו, על אף האווירה הביתית שמקנה הקהל באולם האינטימי. בית הלחמי התייחס לכך ואמר כי "כששאלו אותי על זה אמרתי שאני מאמן, הם מנהלים וזו ההחלטה שלהם".

עוד בנושא:

ישראל הביסה 69:88 את מונטנגרו ועלתה לרבע הגמר

פלייר אריאל בית הלחמי נבחרת העתודה. ברני ארדוב
מרוצה מהמחצית השנייה. בית הלחמי/ברני ארדוב

דני אבדיה סבל מיום חלש וקלע באחוזים נמוכים, אבל סיים לבסוף עם 12 נקודות: "בתור קבוצה שיחקנו יחד, נלחמנו והנענו את הכדור יותר מאשר בפעמים קודמות. אריאל נוהג לעשות לנו שיחות במחצית, ולהרים את הרמה שלנו. אנחנו לוקחים את האוויר בחדר ההלבשה, מדברים בינינו מה עשינו לא טוב ומנסים לשפר".

אבדיה החמיא ליאיר קרביץ, שהתעלה עם 15 נקודות, שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים: "יאיר עשה עבודה מדהימה, ובימים שיש חבר'ה שהולך להם פחות טוב, האחרים עושים את העבודה, כי בסופו של דבר אנחנו נבחרת".

קרביץ עצמו אמר: "זה היה משחק גדול שלי ומשחק גדול של כולם. ברגע שאנחנו שומרים ורצים אז יש תוצאה".

ים מדר טיפס למקום הראשון בטבלת מדד היעילות באליפות (23.5) והוא מוביל גם את דירוג מוסרי האסיסטים (8.3), אבל התייחס בביטול להייפ שנוצר סביבו בימים האחרונים. "זה לא מעניין", טען, "אני מתנתק מהטלפון ומהרשתות, ומתרכז בנבחרת. אני רוצה לגרום לשחקנים שלידי לשחק יותר טוב, ואני שמח שזה קרה היום וניצחנו. מחכה לנו אתגר קשה מול ליטא, ונתכונן אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully