וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לעתודה: ישראל ברבע הגמר אחרי 69:88 על מונטנגרו

הנבחרת של בית הלחמי המשיכה את מסע ההגנה על התואר עם ניצחון מרשים וסידרה לעצמה מפגש מול ליטא בחמישי. ים מדר כיכב עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים והוביל ריצת 0:16 בפתיחת הרבע השלישי. 17 לנועם אביבי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת העתודה של ישראל המשיכה הערב (רביעי) במסע ההגנה על התואר שלה עם 69:88 מרשים וקל על מונטנגרו וסידרה לעצמה מקום ברבע הגמר, שם היא תפגוש את ליטא החזקה כבר מחר. המשחק הזה היה צמוד במחצית הראשונה, אבל בית הלחמי ושחקניו יצאו כמו מלוע של תותח אל הרבע השלישי ועם בליץ אדיר של 0:16 חיסלו את יריבתם שהרימה ידיים ברבע הרביעי.

ים מדר, אולי השחקן המצטיין של האליפות הזו עד כה, נתן עוד משחק מרשים של 18 נקודות ו-7 אסיסטים ב-30 דקות. אבל מדר ממש לא היה לבד הערב. נועם אביבי נתן את משחקו הטוב ביותר באליפות עם 17 נקודות ב-21 דקות בלבד ויאיר קרביץ היה נהדר עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. דני אבדיה הסתפק ב-12 נקודות ו-6 אסיסטים במאמץ הקבוצתי של הנבחרת, שבניגוד למשחקים הקודמים גם הציגה הגנה חזקה. בית הלחמי ושחקניו יכולים לחגוג, אבל לא יותר מדי כשעוד פחות מ-24 שעות הם יתייצבו למשחק שצפוי להיות קשה בהרבה מול ליטא שהערב פירקה את לטביה 75:114.

קלעו לישראל: ים מדר 18 נקודות ו-7 אסיסטים, נועם אביבי 17, יאיר קרביץ 15, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, דני אבדיה 12, איתן אלבר ויותם חנוכי 8, רז אדם 5, אופק מלכה 3, שחר אמיר 2

יאיר קרביץ עם דני אבדיה נבחרת ישראל. ברני ארדוב
דני אבדיה ויאיר קרביץ חוגגים/ברני ארדוב

רבע 1

הלחץ בפתיחה ניכר על הנבחרת שהתקשתה לייצר נקודות, אבל מהלך של סל ועבירה של יאיר קרביץ העיר את הבחורים בלבן שעלו ל-6:7. דרובניאק קלע שלשה בלתי אפשרית למונטנגרים, אבל ים מדר הגיב עם שלשה משלו והחזיר את היתרון לישראל. מדר המשיך להיות המוציא לפועל עם עוד חדירה יפה ודני אבדיה תפר שלשה אחרונה ממש לפני הבאזר כדי לקבוע 15:19 לישראל בסוף הרבע הראשון.

עוד בוואלה!

חודר לתוך הפנקס: ים מדר פותח לסקאוטים את העיניים

לכתבה המלאה
יאיר קרביץ נבחרת העתודה. ברני ארדוב
יאיר קרביץ בפעולה/ברני ארדוב

רבע 2

ישראל פתחה את הרבע השני עם הרבה אנרגיות ופתחה פער של 19:25 בזכות סלים של נועם אביבי ועצירות בהגנה. איתן אלבר נכנס לעניינים ברבע הזה וקבע יתרון שיא של 21:30, אבל מרקו סימונוביץ' הגיב בצד השני ושמר את נבחרתו בתמונה. הנבחרת נתקעה בהתקפה, אבדיה החטיא מתחת לסל והמונטנגרים המשיכו במגמת הקיזוז עד שחנוכי שבר את הבצורת עם סל ונקודות מהקו. ים מדר קלע סל ראשון ברבע השני, אבל שלשה של סלאבקוביץ' הקטינה ל-37:32 לישראל. דורישיץ' כבר הקטין את הפיגור של האורחים לשלוש בלבד, אבל רז אדם תפר שלשה וקבע: 34:40 לישראל במחצית.

עמית זיס נבחרת העתודה. ברני ארדוב
עמית זיס בפעולה/ברני ארדוב

רבע 3

ישראל פתחה בסערה את הרבע השלישי. ים מדר צלף שלשה, דני אבדיה קלע סל שני בלבד במשחק והעניק לעתודה יתרון שיא של 34:47. אבל אם חשבתם שכאן ישראל תיעצר, טעיתם. מונטנגרו לקחה פסק זמן, אבל דווקא ישראל חזרה ממנו כמו מלוע של תותח כששלשה של נועם אביבי קובעת 34:54 ו-0:14 ברבע השלישי. ההתעללות הישראלית ברבע הזה נמשכה ורק התעצמה. ים מדר עשה מה שהוא רוצה וגם מצא את נועם אביבי שקבע 40:62. אלא שדווקא לקראת סוף הרבע ישראל נרדמה מעט והמונטנגרים ניצלו את זה עם שתי שלשות ועוד סל שהשלים ריצת 0:9. ים מדר ויותם חנוכי קטעו את הריצה והורידו את ישראל להפסקת הרבע האחרון ביתרון 49:66.

יאיר קרביץ עם עמית זיס נבחרת העתודה. ברני ארדוב
ככה נראה הרבע השלישי. יאיר קרביץ חוגג עם עמית זיס/ברני ארדוב

רבע 4

מונטנגרו פנטזה על קאמבק ברבע האחרון, אבל יותם חנוכי הרגיע אותה עם שלשה. הבליץ הישראלי נמשך גם ברבע הזה עם משחק התקפי יעיל מאור של יאיר קרביץ, כששלשה של אבדיה קובעת שוב יתרון 58:78. אופק מלכה הצטרף לחגיגה עם עוד שלשה. מונטנגרו הרימה ידיים וסל של ניקולה זיזיץ קבע את תוצאת הסיום: 69:88 לישראל שתפגוש את ליטא ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully