וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפתיע גם את מכבי תל אביב": קלוז' לא מפחדת מהמפגש עם "העשירים"

ברומניה חוגגים את ההעפלה לסיבוב השני, סטאנצ'ו לא מתרשם מ"הכיסים העמוקים של גולדהאר". החלוץ הבכיר צוקודאן יהיה כשיר למשחק הראשון

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תפגוש יריבה מלאת ביטחון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אחרי שגברה אמש (רביעי) 1:3 על אסטנה והפתיעה כשעלתה שלב, מצב הרוח של קלוז' מרומם במיוחד.

אחרי הניצחון נשמע המאמן דן פטרסקו משוכנע ביכולת של שחקניו לעבור גם אלופת ישראל. "אם עברנו את אסטנה - קבוצה עם תקציב גדול משלנו, עם כושר יותר טוב משלנו, שכבר נמצאת עמוק בתוך העונה בליגה המקומית, זה אומר שאפשר לעבור כמעט כל יריבה. אני בטוח שנפתיע גם את מכבי תל אביב", אמר.

עוד בנושא

קלוז' ניצחה 1:3 את אסטנה ותפגוש את מכבי תל אביב במוקדמות הצ'מפיונס
ניק בלקמן בראיון ראשון: "אני מתרגש וגאה מאוד לחזור למכבי תל אביב"
הבדיקות של דור אלו נמצאו תקינות, מחכה להכרעה של מכבי תל אביב

מאמן קלוז' דן פטרסקו. GettyImages
לא חושש. מאמן קלוז' דן פטרסקו/GettyImages

החדשות הטובות עבור קלוז' הן שהחלוץ הבכיר ג'ורג'ה צוקודאן, לו עבר עשיר גם בנבחרת רומניה, אמור להיות כשיר למשחק הראשון ברומניה, שייערך ביום שלישי הקרוב. צוקודאן החמיץ את שני המשחקים בשל פציעה, אבל פטרסקו בישר אמש שיחזור לאימונים כבר בסוף השבוע הקרוב ועשוי לפתוח.

אקס הפועל באר שבע אובידיו הובאן, ששולב אתמול בתור מחליף, מכיר מצוין את מכבי תל אביב, אבל עבור שאר הרומנים ההיכרות היא שטחית בלבד. אמש אחרי הניצחון התייחס דניאל סטאנצ'ו, המנהל המקצועי של קלוז' ומי ששימש בעבר כמנהל המקצועי של הפועל עכו, ליריבה הבאה. הוא הגדיר את מכבי תל אביב כ"קבוצה של עשירים" וטען ש"יש לה בעלים עשיר כקורח, והיא מחתימה שחקנים יקרים. יש שם משכורות גבוהות מאוד, אבל אנחנו לא נופלים מהם".

באתר Digisport עשו לקוראים היכרות עם מכבי תל אביב וציינו שהכוכב הגדול של הקבוצה הוא דור מיכה, אם כי הזהירו גם מפני אלירן עטר. כמו כן, ציינו את המאזן המרשים של הצהובים בליגת העל אשתקד, אבל גם הוסיפו ש"לא מדובר בקבוצה בלתי פגיעה, אם לוקחים בחשבון את ההדחה שלה מול סרפסבורג אשתקד".

עוד בוואלה!

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב תפגוש את קלוז'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully