וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק בלקמן: "אני מתרגש וגאה מאוד לחזור למכבי תל אביב"

17.7.2019 / 21:02

החלוץ האנגלי התראיין לאתר הקבוצה לראשונה מאז החזרה והוסיף: "הציפיות הן גבוהות מאוד אחרי העונה שעברה, מקווה שנעמוד בהן"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שחתם לשתי עונות עם אופציית הארכה לעונה נוספת, ניק בלקמן התראיין הערב (רביעי) לאתר של מכבי תל אביב.

"שלום חברים, אני ממש שמח לחזור, גאה להיות חלק ממשפחת מכבי שוב", פתח האנגלי ואמר, "אני מתרגש מאוד לזכות בהזדמנות לכבוש שוב עבורכם האוהדים ומקווה מאוד שנזכה בעוד תארים ושכולנו נחגוג ביחד. נתראה בקרוב. אני מרגיש מעולה, יש לי היכרות עם המועדון. נפלא לחזור לכאן שוב".

על העונה האחרונה, במהלכה שיחק בספורטינג חיחון, אמר בלקמן: "עקבתי מקרוב, צפיתי בהצלחה שלכם. השיא שקבעתם מדהים וכמובן הזכייה באליפות. כמות הנקודות הייתה אדירה וזו הייתה עונה נהדרת. ראיתי כמה הקבוצה מגובשת, אני חושב שזה היווה מפתח חשוב בהצלחה של העונה האחרונה. ראיתי גם שלמרות שהקבוצה זכתה באליפות, היא המשיכה לדחוף קדימה, גם בשבועות האחרונים למרות שהליגה כבר נגמרה. אבל הקבוצה המשיכה לקבוע שיאים בכל פעם. זו מנטאליות נפלאה ואני שמח לקחת חלק בה".

בלקמן סיכם ואמר: "אני מתרגש מאוד, שיחקתי כאן לפני שתי עונות. אני מבין את הציפיות כשאתה משחק במכבי תל אביב, מבין את האחריות שבאה עם זה, במיוחד לאחר העונה המוצלחת שהייתה. הציפיות עכשיו גדולות יותר כי אנשים מצפים שניקח עוד אליפות ונשבור שיאים נוספים. אני נענה לאתגר ומקווה לתרום את חלקי כשאצטרך וזה כיף גדול לחזור. אני לא יכול לחכות לראות את האוהדים, הם תומכים בצורה נהדרת ועזרו מאוד לקבוצה בעונות האחרונות. דיברתי עם ארון שוינפלד ועם שרן ייני לפני שחתמתי. אני מתרגש לראות אותם וכמובן שיש פה פרצופים מוכרים מהתקופה שבה הייתי ויש שחקנים חדשים, אז אני רק מחכה להתחיל".

עוד בנושא:

הבדיקות של דור אלו חזרו תקינות, במכבי תל אביב יחליטו אם להחתימו

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלקמן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully