וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבדיקות של דור אלו נמצאו תקינות

17.7.2019 / 19:12

המגן הימני, שכבר הגיע למחנה האימונים בהולנד, עבר בדיקות קרדיולוגיות לבקשת הצהובים וכעת מחכה לתשובה האם הקבוצה מעוניינת להחתים אותו. גולדהאר מסרב לחתום על החוזה מול העירייה בנוגע לבלומפילד

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

דור אלו קיבל הערב (רביעי) את התשובות לכל הבדיקות הקרדיולוגיות שערך על פי בקשת מכבי תל אביב והן נמצאו תקינות. המגן הימני של הפועל באר שבע, שכבר לפני שבוע הגיע להולנד כדי לחתום במכבי תל אביב אבל הוחזר לארץ על פי בקשת המועדון כדי לערוך בדיקות רפואיות נוספות, ממתין עכשיו להחלטת מכבי תל אביב. השחקן מעוניין לחתום אצל האלופה ולה יש סיכום על שאילתו מהפועל באר שבע, אבל כאמור הכדור עכשיו נמצא אצל מכבי תל אביב שתחליט תוך זמן קצר האם אלו יהיה המגן הימני שיצטרף אליה ויילחם עם מאור קנדיל על העמדה או שהיא תמשיך לחפש מגן ימני זר

דור אלו. צילום מסך
עכשיו מחכה לתשובה. אלו/צילום מסך

מכבי תל אביב מסרבת לחתום על חוזה ההתקשרות מול עיריית תל אביב בכל האמור לשימוש באצטדיון בלומפילד, עד אשר לא תקבל לידיה התחייבות חוזית לתאריך שבו היא תוכל לקיים את משחק הבית הראשון שלה באצטדיון המחודש.

כזכור, רק בשבת האחרונה התראיין כאן מחזיק תיק הספורט בעיריית תל אביב, ליאור שפירא, והתחייב שההמשחק במחזור הראשון (24 באוגוסט) בין הפועל תל אביב למכבי נתניה, ישוחק בבלומפילד. במכבי תל אביב לא מסתפקים בהבטחות בעל פה ורוצים את הכל בכתב.

הצהובים מבקשים לדעת מה יהיה הפיצוי הכספי שיועבר אליהם אם פתיחת האצטדיון תדחה טוענים כי "עם כל הכבוד להצהרות של הגורמים הבכירים בעירייה וביניהם העומד בראשה, רון חולדאי, ניתנו בעבר כבר שני תאריכים בהם נאמר שבלומפילד יהיה מוכן, אבל בסופו של דבר הפתיחה נדחתה".

במכבי תל אביב מעדיפים את בלומפילד בכל מצב, אבל לא מוכנים להתחיל למכור מנויים ולחתום על חוזה מול העירייה, לפני שיקבלו את כל ההבטחות בכתב, בחוזה ברור ומוסכם שיתייחס גם למצב בו הפתיחה נדחית.

עוד בוואלה!

"בלומפילד יהיה מוכן למחזור הראשון, מכבי תל אביב יכולה למכור מנויים"

לכתבה המלאה
בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
מכבי תל אביב דורשת סעיף של פיצוי. גולדהאר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על מימוש אופציית הרכישה של החלוץ הפנמי אדואדו גררו. בעונה שעברה כבש גררו 13 שערי ליגה ב-29 הופעות בליגה ובגביע לנוער והוסיף עוד 5 שערים ב-4 הופעות במסגרת מוקדמות ליגת האלופות לנוער של אופ"א, כולל שלושער בסיבוב הראשון נגד אנז'י מחצ'קאלה. הצהובים רכשו אותו כעת מקבוצת אוניברסיטריו הפנמית.

המנהל הביצועי של מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, אמר לאתר הרשמי: "אדוארדו גררו הוא שחקן שהרשים אותנו מהרגע שהצטרף אלינו למבחנים. גררו שיחק בעונה שעברה במדי קבוצת הנוער והצליח להרשים גם את הצוות המקצועי וגם את ההנהלה שהוא מסוגל להפוך להיות תוספת טובה למספר תפקידים התקפיים. אדוארדו עשה את ההתקדמות לה ציפינו במכבי והוא ימשיך אתנו לפרק זמן ממושך יותר. הוא ימשיך בהתפתחות שלו כשחקן במהלך העונה הקרובה בהשאלה בליגה הלאומית. בהצלחה אדוארדו".

גררו הצטרף למכבי בקיץ שעבר לאחר שכבש 4 שערים עבור פנמה במסגרת מוקדמות אליפות העולם עד גיל 17 במוקדמות האזור המרכז וצפון אמריקאי והקריביים. את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הלאומית של פנמה, ערך גררו בגיל 17 ו-8 חודשים במשחק ידידות נגד גרנדה.

שחקן נבחרת פנמה הצעירה, אדוארדו גררו (באדום). GettyImages
בינתיים מדובר בסיפור הצלחה מסחרר. גררו/GettyImages

להלן תגובת עיריית תל אביב-יפו: "אצטדיון בלומפילד הינו פרויקט רחב היקף ובהשקעה עירונית חסרת תקדים שבוצע בלוח זמנים קצר במיוחד בהשוואה לכל פרויקט בסדר גודל דומה. יחד עם זאת, מסתמן שהאצטדיון ייפתח בתחילת עונת המשחקים הקרובה. שלוש הקבוצות חתמו על מסמך ההבנות ובימים אלו מסכמים את חוזה השימוש המפורט בין הקבוצות לחברת היכלי הספורט האחראית על האצטדיון.
אנו בטוחים שכל אוהדי הקבוצות התל אביביות וביניהם גם אוהדי מכבי תל אביב ייהנו מאצטדיון ברמה בינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully