וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קולות במועדון עדיין קוראים להחזיר את אלי דסה

15.7.2019 / 6:35

מיטש גולדהאר אומנם מתנגד, אבל הקבוצה טרם מצאה תחליף: "כל עוד דסה לא חתם במקום אחר, הכל פתוח". ריקן אחרי הניצחון הראשון במחנה: "רוצים להיראות טוב יותר למאני טיים"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים

בזמן שהחיפושים אחר מגן ימני זר בעיצומם וכאשר נראה כי הסיכוי שדור אלו יוחתם קלוש, קיימים קולות במכבי תל אביב הקוראים לשקול להחזיר לשורות המועדון את אלי דסה. כזכור ביום חמישי פרסמה מכבי תל אביב הודעה יוצאת דופן מבחינתה בה הודיעה כי דסה סיים את דרכו במועדון. אלא שמאז מכבי תל אביב מנסה למצוא מגן ימני זר והיא טרם עשתה זאת.

מה שמונע את צירוף דסה זו ההתנגדות של מיטש גולדהאר ולכן כדי להחתים בכל זאת את המגן הימני צריך בעל הבית לאשר את העסקה, ומכבי תל אביב עדיין לא נמצאת בנקודה הזו.

עוד בנושא
ניצחון ראשון במחנה האימון: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את ספרטה רוטרדם
הוא חוזר: ניק בלקמן סיכם במכבי תל אביב
חביב אוחיון הושאל להפועל חדרה לעונה נוספת

אלי דסה מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"מכבי תל אביב כבר הוציאה הודעה שהוא עוזב, אבל מאז קרו דברים". דסה/לירון מולדובן

"כל עוד מכבי תל אביב לא החתימה מגן ימני ובמקביל אלי דסה לא חתם בקבוצה אחרת, הכל עוד פתוח ולא ניתן לשלול חזרה שלו לקבוצה", אמר אמש (ראשון) גורם המעורה בפרטי המגעים שהיו בין הצדדים. "מכבי תל אביב כבר הוציאה הודעה שהוא עוזב, אבל מאז קרו דברים ואי אפשר לפסול את זה שהוא יהיה בסופו של דבר".

מכבי תל אביב תשוב הלילה לארץ בטעם טיפה יותר מתוק בשל הניצחון אתמול על ספרטה רוטרדם ההולנדית. אחרי שני ההפסדים במחנה היה חשוב למאמן ולדאן איביץ' לסיים את המחנה ברוח חיובית. גם ההחתמה של ניק בלקמן הוסיפה למצב הרוח למרות שלא מדובר בחלוץ מטרה קלאסי. צירופו של השחקן שנחשב לישראלי יקל על קבלת ההחלטה באשר לזר השישי.

אבי ריקן אמר לאתר הרשמי אחרי הניצחון: "זה משחק שלישי השבוע, זה בסך הכל מחנה אימון, זמן טוב להתחבר ולהיכנס לכושר, תוך כמה ימים כבר מתחיל הדבר האמיתי. רוצים להגיע מוכנים. בשנים האחרונות לא עשינו שני מחנות, אבל אנחנו כבר הרבה זמן ביחד, כבר שנה שנייה ביחד, יודעים מה הצוות רוצה, ורוצים להיראות טוב יותר למאני טיים בשבוע הבא. יש לנו כבר בשבת משחק על תואר ראשון, ובמכבי תל אביב אנחנו רוצים לנצח כל המשחק ולהגיע עם ביטחון למשחק אחר כך. מאמין שנגיע מוכנים".

צפו בניצחון של מכבי תל אביב

עוד באותו נושא

ניק בלקמן סיכם במכבי תל אביב, הצהובים משהים את ההחלטה על אלו

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב, מחנה אימון הולנד. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סיימו בטעם טוב. הצהובים חוגגים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully