וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק בלקמן סיכם במכבי תל אביב, הצהובים משהים את ההחלטה על אלו

14.7.2019 / 15:13

החלוץ ששיחק בעונה שעברה בספורטינג חיחון, חוזר לקרית שלום. יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הבדיקות הרפואיות של המגן הימני מתארכות ובינתיים ההחלטה לגביו מתעכבת

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הודיעה היום אחר הצהריים (ראשון) על צירופו של ניק בלקמן לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת. בלקמן הושאל למכבי תל אביב מדרבי קאונטי בעונת 2017/18, בה הוא כבש 10 שערי ליגה. בתום תקופת ההשאלה שלו הוא חזר לקבוצה האנגלית ומיד הושאל לספורטינג חיחון, בה לא הבריק בעונה שעברה וכבש שער בודד ב-14 משחקים.

לבלקמן נותרה שנה בחוזהו בדרבי, אבל הוא הגיע לסיכום על פרידה מהראמס וכך נסללה עבורו הדרך חזרה לקרית שלום. ליהודי-אנגלי יש כמובן דרכון ישראלי וההחתמה שלו מחזקת את ההערכה שמכבי תל אביב תתחזק במגן ימני זר, כאשר הצוות המקצועי כבר בוחן אפשרויות שונות לעמדה הזו.

המנכ"ל בן מנספורד אמר לאתר הרשמי של המועדון: "כולנו מאושרים מחזרתו של ניק למכבי תל אביב. ניק כבר הראה לכולם בעונת 2017/18 למה הוא מסוגל ולכן אין ממש צורך להציג אותו. ניק הגיע להולנד ופגש את ולדימיר איביץ' בשבוע שעבר והיה ברור כבר מההתחלה שהוא נרגש להצטרף לסגל של קבוצה אלופה ולתרום את חלקו בדרך להשגת המטרות העונה. אנו שמחים שיש לנו את האפשרות לצרף אותו לסגל. ניק ייתן לאיביץ' אופציה התקפית נוספת עובדה שתגביר עוד יותר את התחרות הקשה הקיימת בקו הקדמי. ברוך שובך ניק".


עוד בנושא

חביב אוחיון הושאל להפועל חדרה לעונה נוספת, אבו פאני מתרחק
מכבי חיפה: סאן מנחם לא הגיע לאימון וצפוי להיענש בחומרה רבה
בית"ר ירושלים המריאה למחנה האימונים: "רוצים לספק את חוגג"

דור אלו לא צפוי לחתום היום (ראשון) על החוזה במכבי תל אביב, ועדיין לא ברור כיצד יסתיימו המגעים להחתמתו. אלו עבר בדיקות רפואיות בישראל ביום חמישי אחרי שכבר הגיע ביום רביעי להולנד, אולם הבדיקות הללו מתארכות וייקח עוד זמן עד שמכבי תל אביב תחליט אם היא מצרפת את המגן הימני.

כזכור, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב סיכמו הבוקר את כל הפרטים האחרונים במשא ומתן בין המועדונים על עסקת השאלה עם אופציית רכישה, אך כדי שמכבי תל אביב תחתים את השחקן היא רוצה עוד השלמות של בדיקות, והדבר עוד ייקח זמן.

עוד במכבי תל אביב: חביב אוחיון הושאל רשמית לעונה נוספת בהפועל חדרה. השוער בן ה-20, שחתם לאחרונה על הארכת חוזה בשלוש שנים במכבי תל אביב, אמור להיות השוער הבכיר של הקבוצה. מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד אמר בתגובה: "אנחנו שמחים שחביב חוזר לחדרה על מנת להתחרות על דקות משחק שיסייעו לו במהלך התפתחותו".

עוד באותו נושא

חביב אוחיון הושאל להפועל חדרה לעונה נוספת, מוחמד אבו פאני מתרחק

לכתבה המלאה
דור אלו. צילום מסך
הבדיקות מתארכות. אלו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully