וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים המריאה למחנה האימונים: "רוצים לספק את חוגג"

14.7.2019 / 10:15

הקבוצה מהבירה תשהה 10 ימים בפולין וממשיכה לחפש בלם זר בכיר ומנוסה. איינבינדר: "יש הרבה עבודה אחרי עונה לא טובה"

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ניר חן

בית"ר ירושלים המריאה היום (ראשון) למחנה אימונים בן 10 ימים בפולין. הבעלים משה חוגג, המנכ"ל מוני ברוש והיו"ר אלי אוחנה יצטרפו לקבוצה בהמשך המחנה. עידן ורד שנצטווה לנוח בשבועיים הקרובים יצטרף למחנה, כמו גם המגן היהודי שייבחן, דניל שביאקוב. כמה שחקנים נוספים עשויים להגיע להיבחן במהלך המחנה.

בשלב הזה מתמקדים בבית"ר ירושלים אך ורק במציאת בלם מנוסה ובעל שיעור קומה ורק לאחר מכן יתעסקו בחיזוק בתפקידים נוספים. מי שלא המריא עם הקבוצה הוא ז'אורז'יניו, שימשיך להתאמן בארץ. הברזילאי ואפונסו טיירה לא יישארו במועדון ובבית"ר לא רצו להוציא למחנה יותר משחקן אחד שלא צפוי להמשיך.

בבית"ר עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת סאן מנחם ומכבי חיפה, אבל הבהירו שינסו לצרף את המגן השמאלי רק אם הוא ישוחרר ללא תמורה, או שהירוקים ידרשו עליו סכום נמוך מאוד.

הקשר דן איינבינדר אמר בשדה התעופה: "אנחנו עובדים קשה כבר שלושה שבועות. מנסים להבין את דרישות הצוות החדש, להתגבש, להתחבר. יש הרבה עבודה אחרי עונה פחות טובה ונצטרך להיות כל הזמן להיות מרוכזים. אחת המטרות היא להראות למשה חוגג שאחרי כל ההשקעה שלו אנחנו מבינים ומיישמים. אנחנו רוצים לספק אותו, את האוהדים ואת עצמנו".

על עלי מוחמד אמר איינבינדר: "אנחנו כמובן תומכים בעלי. בשלושת השבועות האחרונים הכרתי בחור מדהים ומאוד נעים בחדר ההלבשה. אני גם אגלה לכם סקופ קטן: הוא אלוף הדמקה הרשמי של הקבוצה. כיף לנו איתו".

רוני לוי, יוסי בניון, בית"ר ירושלים. דני מרון
רוני לוי ויוסי בניון בשדה התעופה/דני מרון
טל בן חיים, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בן חיים/דני מרון
דן איינבינדר, איתמר ניצן, בית"ר ירושלים. דני מרון
ניצן ואיינבינדר/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים, לוי גרסיה. דני מרון
לוי גרסיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully