וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב מאיירס: "זה עידן חדש בגולדן סטייט. לא היינו בו חמש שנים, אבל יהיה כיף"

הג'נרל מנג'ר של הווריירס דיבר על העזיבה של דוראנט וההגעה של ראסל. כריס פול רוצה למיאמי, טורונטו מתעניינת בדרגאן בנדר

עריכה: מתן חדד

גולדן סטייט החדשה צפויה להיות קבוצה מעניינת מאוד, גם לא מצליחה מאוד. "זה עידן חדש עבורנו", הודה בוב מאיירס, לאחר עזיבתם של קווין דוראנט, אנדרה איגודאלה ושון ליבינגסטון. "אבל זה בסדר, לא היינו במצב הזה חמש שנים, אבל יהיה כיף. היה קשה מאוד להיפרד מהשחקנים הללו, זה כואב, אבל זה חלק מהעסק".

לטענת הג'נרל מנג'ר של סגנית האלופה, הווריירס עשו כל שביכולתם כדי לשכנע את דוראנט להישאר, אך לשווא. "הוא הרגיש בלבו שהוא רוצה לנסות משהו אחר", אמר מאיירס. "זה בסדר גמור. אני מבין אותו ומקווה שגם האוהדים שלנו יבינו אותו. הוא אחד השחקנים הכי טובים שדרכו כאן, והעובדה שקווין דוראנט שיחק עבור הווריירס שלוש שנים היא די מגניבה, בתור מישהו שגדל כאן".

מי שהגיע במקום דוראנט בעסקה עם ברוקלין הוא דיאנג'לו ראסל, שעל פי דיווחים בארצות הברית עשוי לעזוב בעצמו במהלך העונה בטרייד נוסף. "אני יודע שזה נכתב, אבל לא הבאנו אותו כדי להעביר אותו", התעקש מאיירס. "אפילו לא ראינו אותו משחק עבורנו עדיין, בואו קודם כל נראה איך הוא מתאים לנו. אנחנו שמחים שהשגנו שחקן צעיר עם המון מקום להשתפר ונרגשים לראות אותו משחק עבורנו".

עוד בנושא:

השלימו את החסר: לאן עברו הקיץ שחקני המשנה ב-NBA?
מגיע להם יותר: שחקני ה-NBA הכי בכירים שמועמדים לעבור בטרייד
בן סימונס קיבל חוזה מקסימום מפילדלפיה, בראדלי ביל בדרך החוצה מוושינגטון?
באזז שנות אור: ההימור המרתק של גולדן סטייט על אלן סמיילאגיץ'

בוב מאיירס גולדן סטייט. AP
אופטימי ממה שמצפה לו. מאיירס/AP

עוד ב-NBA

* על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, מיאמי היא היעד המועדף על כריס פול, אולם ההיט דורשים מאוקלהומה סיטי לקבל בחזרה את בחירות הדראפט ששלחו לת'אנדר - בנוסף לרכז הוותיק. "הת'אנדר מוכנים להשיב בחירה אחת, אבל הם רוצים לשמור עוד אחת לעתיד. שתי הקבוצות הללו מדברות הרבה".

* טורונטו לא צפויה להעביר בטרייד את קייל לאורי, מארק גאסול וסרג' איבקה הוותיקים כדי לבנות מחדש - לפחות לא בתחילת העונה, כך על פי התקשורת בקנדה.

* ג'יי אר סמית' שוחרר באופן רשמי מקליבלנד, אבל היעד הבא שלו ככל הנראה לא יהיה איחוד עם לברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס, כפי שניתן היה לצפות. על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, הלייקרס לא מעוניינים בגארד הוותיק לעת עתה.

* דרגאן בנדר מחפש אחר קבוצת NBA חדשה, כשקליבלנד וטורונטו הן שתיים מהקבוצות שהביעו בו עניין. גם צסק"א ופנרבחצ'ה עוקבות מקרוב.

עוד בוואלה!

מגיע להם יותר: שחקני ה-NBA הכי בכירים שמועמדים לעבור בטרייד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully