וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס קיבל חוזה מקסימום מפילדלפיה, בראדלי ביל בדרך החוצה מוושינגטון?

הסיקסרס עם הבעת אמון בפורוורד הרב-גוני, שירוויח 170 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. כוכב וושינגטון עשוי לעבור בטרייד, איגודלה בדרך לקליפרס?

עריכה: מתן חדד

פילדלפיה עם הצהרת אמון בבן סימונס: הפורוורד הרב-גוני סיכם הערב (שני) על חוזה חדש בשורות הסיקסרס, במסגרתו ירוויח 170 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות - הסכום המקסימלי לשחקן בהארכת החוזה הראשונה שלו בליגה.

סימונס בן ה-22, הבחירה מספר 1 בדראפט 2016, הציג בעונה החולפת יכולת פחות מרשימה אחרי שבעונת 2017/18, עונת הרוקי שלו ב-NBA, זכה להשוואות אפילו ללברון ג'יימס. יחד עם זאת, הסיקסרס מביעים בו אמון מוחלט, ולא רק בהיבט הפיננסי. הקיץ הם ויתרו למעשה על רכז טבעי בכיר, והפקידו את המפתחות להתקפה בידיים של סימונס.

עוד בנושא

בארה"ב מעריכים: יובל זוסמן מתחרה על מקום בסגל של קליבלנד
מיאמי, פילדלפיה ולברון בהמתנה: לאן מועדות פניו של כריס פול?
כריס בוש: "זה נהדר בשביל ה-NBA שלשחקנים יש הרבה כוח"

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס חוגג. רויטרס
הסיקסרס בוטחים בו. בן סימונס/רויטרס

יוסטון מתכוננת לעידן חדש בקבוצה אחרי שצירפה את ראסל ווסטברוק, למרות שחלק מהשחקנים עדיין "בהלם" מהמהלך על פי דיווח ב"אתלטיק". לפי הדיווח השחקנים הופתעו מאוד מהוויתור על כריס פול, משום שההנחה הרווחת בחדר ההלבשה היתה שמאמצי הגישור שהנהלת הקבוצה עשתה כדי לרכך את המתיחות בינו לבין ג'יימס הארדן, הם סימן לכך שבונים על CP3 לפחות לעוד עונה.

"התגובה הראשונה של כולנו היתה 'וואו', זה לא אמיתי", אמר בעילום שם אחד השחקנים הבכירים ביוסטון ל"אתלטיק". למרות זאת, ההנהלה הודפת את הביקורות על המהלך, ואחד הבכירים שבה אמר שלקבוצה יש קו ברור - כמו במקרה כרמלו אנתוני, ההעדפה היא קודם כל להוסיף כישרון לסגל, ורק אחר כך למצוא דרך לשלבו. "התפקיד שלנו הוא להביא לכאן את השחקנים הכי מוכשרים שיש, ואחר כך לגרום לזה לעבוד", צוטט הבכיר כאומר.

נראה שמאמצי החיזוק של הרוקטס עוד לא תמו: על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", יוסטון עדיין נאבקת יחד עם הקליפרס על אנדרה איגודלה, שהועבר לאחרונה בטרייד מגולדן סטייט לממפיס, אבל צפוי לעבור לקבוצה חדשה בהקדם האפשרי.

לעת עתה, טוען צ'ראניה, הקליפרס נמצאים בעמדה טובה יותר - בין היתר משום שיוסטון נרתעת מהחריגה הגדולה מס המותרות שכרוכה בצירופו של איגודלה. ביוסטון העריכו שהחריגה ממס המותרות במקרה שאיגודלה יחתום תעמוד על למעלה מ-20 מיליון דולר, סכום גבוה משמעותית ממה שתכנן הבעלים טילמן פרטיטה.

עוד בוואלה!

מיאמי, פילדלפיה ולברון בהמתנה: לאן מועדות פניו של כריס פול?

לכתבה המלאה
אנדרה איגודלה, גולדן סטייט ווריירס חוגג. GettyImages
יחבור לקוואי ופול ג'ורג'? אנדרה איגודלה/GettyImages

בראדלי ביל בדרך החוצה מוושינגטון?

השם החם החדש בשמועות הטריידים ב-NBA הוא כוכב וושינגטון בראדלי ביל, שעדיין מתלבט לגבי עתידו. שלושה חודשים חלפו מאז פיטורי הנשיא ארני גראנפלד, ועדיין ישנו חוסר וודאות בהנהלת הוויזארדס. על פי "וושינגטון פוסט", חוסר הוודאות הזה מטריד מאוד את ביל, שאחד התנאים שלו להארכת חוזהו בקבוצה - על פי דיווחים הוויזארדס מציעים לו 111 מיליון דולר לשלוש שנים - הוא שהוויזארדס יראו קו שיפור באספקט הניהולי.

על פי הדיווח, הסחבת גורמת לביל להאמין שעתידו בקבוצה אחרת. "הוא עם רגל וחצי מחוץ לוויזארדס", אמר ל"וושינגטון פוסט" מקורב לביל. אחת הקבוצות העיקריות שהביעו עניין בביל עד כה היא ניו אורלינס, שעד כה ניסיונותיה לעניין את הוויזארדס בנכסים עתידיים בתמורה לביל לא הובילו למשא מתן של ממש. כעת, בעקבות ההתפתחויות, זה עשוי להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully