וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית מעריכים: יובל זוסמן מתחרה על מקום בסגל של קליבלנד

עיתונאי המסקר את הקאבס כתב ב"פורבס": "הוא הרשים מספיק בליגת הקיץ כדי להישאר, בין אם ב-NBA או בקבוצת הבת בג'י ליג". יזכה באחת משתי המשבצות הפנויות?

עריכה: מתן חדד

האם יובל זוסמן יהיה הישראלי השלישי ב-NBA? אחרי הופעה סבירה במדי קליבלנד בליגת הקיץ, בארצות מעריכים שיש לכישרון הצעיר של מכבי תל אביב סיכוי לא רע. הכתב איבן דמארל, המסקר את הקאבס עבור "פורבס" ו"-SBNation", העריך היום (שני) שראשי הקאבס שוקלים להעניק לזוסמן צ'אנס נוסף, או ב-NBA או בקנטון צ'ארג', קבוצת הבת של הקאבס בליגת הפיתוח.

"זוסמן הרשים מספיק כדי לשכנע את הקאבס להשאיר אותו בקבוצה, או ב-NBA או בג'י-ליג", ציין ב"פורבס". לטענתו, זוסמן מתחרה עם שני שחקנים צעירים נוספים שבלטו במדי קליבלנד בליגת הקיץ ולא נבחרו בדראפט, הרכז נאז לונג ושחקן הפנים מרקז בולדן, על שתי המשבצות הפנויות שנותרו בסגל הנרחב של הקאבס לקראת העונה הבאה.

בימים האחרונים דווח שקליבלנד עושה מאמצים גדולים כדי להפחית את סך המשכורות בקבוצה ולא לשלם את מס המותרות, ולשם כך ההחתמות המועטות שתעשה אמורות להיות זולות יחסית. מאותה סיבה ייחתך היום, ככל הנראה, ג'יי אר סמית', שעל פי דיווחים עשוי לחבור ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס.

עוד בנושא

טיוס: "רציתי לסיים כאן את הקריירה, אבל מכבי התחמקה ושיחקה משחקים"
דיווחים ברחבי אירופה: הגארד האמריקאי קאדים אלן מועמד למכבי תל אביב
מתווה הזרים לא צפוי לעבור בגלל לחץ זמן, הפיינל פור צפוי להישאר עוד עונה

יובל זוסמן במדי קליבלנד בליגת הקיץ. AP
הרשים בעיקר בצד ההגנתי. יובל זוסמן במדי קליבלנד, מימין/AP

זוסמן, שלא נבחר בדראפט, כבר הצהיר טרם יציאתו מישראל, זמן קצר אחרי הזכייה באליפות עם מכבי תל אביב, שיהיה מוכן לשחק גם בליגת הפיתוח אם הדבר יסייע לו להגיע בסופו של דבר ל-NBA.

נאז לונג ומרקז בולדן, שמתחרים עם זוסמן על המשבצות הפנויות בסגל הקאבס, אומנם העמידו מספרים מעט מרשימים יותר, אבל הישראלי צבר עוד ועוד קרדיט בעיקר בזכות תפקודו בצד ההגנתי. בסך הכל הוא רשם שבע הופעות במדי קליבלנד - שתיים בליגת הקיץ המקוצרת בסולט לייק סיטי וחמש בליגת הקיץ המרכזית בלאס וגאס - והעמיד ממוצעים כוללים של 3.5 נקודות (38 אחוזים מהשדה, 23 אחוזים מהשלוש, 50 אחוזים מהעונשין), 2.4 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות למשחק. כאמור, ככל שהזמן עבר הוא הפך לבורג מרכזי יותר בקבוצה, ובליגת הקיץ בלאס וגאס הפך לשחקן חמישייה ושיחק 20 דקות בממוצע למשחק.

בכל מקרה, אם הקאבס אכן יחפצו בזוסמן גם בהמשך הדרך, סביר שייאלצו לשלם פיצוי למכבי תל אביב, שהחתימה אותו ב-2017 על חוזה לארבע שנים.

אם יישאר במכבי תל אביב לבסוף, אחת המטרות המרכזיות שלו ושל אנשיו - כך על פי כתבנו אור שקדי - היא לחתום על חוזה עם שכר משודרג. אחד מאנשי מכבי תל אביב התייחס בחודש שעבר לאפשרות הזו וציין ש"זה לא דבר בלתי אפשרי".

עוד בוואלה!

8 נקודות ב-27 דקות ליובל זוסמן במשחקו האחרון בליגת הקיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully