וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אותלו האנטר סיכם לשנתיים

15.7.2019 / 21:48

במכבי תל אביב מאשרים: הסנטר/פורוורד (33, 2.03), ששיחק בשנתיים האחרונות בצסק"א, יחתום על חוזה לעונה אחת מובטחת עם אופציה של הקבוצה להשאיר אותו לעונה נוספת. יחליף את אלכס טיוס

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סוף סוף בדרך להחתמה משמעותית. על פי העיתונאי היווני ניקוס ורלאס, מקור אמין למדי לרוב, הסנטר/פורוורד אותלו האנטר (33, 2.03) חתם בשורות הצהובים לשנתיים. גורמים במכבי תל אביב אישרו כי תנאיו של האנטר בקבוצה סוכמו, וכי הוא צפוי לחתום בקבוצה על חוזה לשנתיים, כשבעונה השנייה צפוי להיות לצהובים אופציית יציאה מהחוזה.

האנטר הוא שחקן מנוסה למדי, גם ביורוליג. הוא שיחק בארבע קבוצות שונות במפעל הבכיר - סיינה, אולימפיאקוס (שם שיחק תחת יאניס ספרופולוס), ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה, קבוצתו בשנתיים האחרונות. הוא נחשב לשחקן פנים יעיל עם יכולות הגנתיות טובות.

רק לאחרונה סיים חוזה בצסק"א מוסקבה, במדיה העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 7.7 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. בעבר האנטר שיחק תקופה קצרה גם ב-NBA, במדי אטלנטה הוקס בעונת 2008/09.

עוד בנושא:

אלכס טיוס: "רציתי לסיים כאן את הקריירה, אבל מכבי התחמקה ושיחקה משחקים"
אולי ביורוליג זה יעבוד: ג'ימר פרדט חתם בפנאתינייקוס
הפתרון למתווה חוק הזרים: שישה זרים - רק בחוק רוסי

אותלו האנטר שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
סוף סוף רכש לצהובים? אותלו האנטר/רויטרס

לאחר שלא הצליחה לשכנע את מילוש תאודוסיץ' וראתה אותו מעדיף את וירטוס בולוניה, ממשיכה מכבי תל אביב בחיפושיה אחר גארד נוסף לקראת העונה הבאה. השם החדש שפורסם במספר כלי תקשורת ברחבי היבשת הוא זה של קאדים אלן, שחקן ניו יורק בעונה שעברה, שעדיין לא מחזיק בחוזה מובטח לעונה הבאה ועשוי לעזוב את ה-NBA לטובת אירופה. בשבועות האחרונים נמנה על קבוצת ליגת הקיץ של הניקס ושיחק חמישה משחקים, בהם העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק.

אלן (26, 1.91 מ'), בוגר מכללת אריזונה, נבחר במקום ה-53 של דראפט 2017 על ידי בוסטון, נשלח לקבוצת של המועדון במיין ובסיום העונה נחתך מהסלטיקס. הניקס החתימו אותו אשתקד ובמהלך העונה שעברה שיחק 19 משחקים בשורותיהם, ו-39 בווסטצ'סטר, קבוצתם בליגת הפיתוח.

בליגה הטובה בעולם רשם ממוצעים לא רעים של 9.9 נקודות (46 אחוז מהשדה, 47 אחוז ל-3, 78 אחוז מהעונשין), 2.7 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק, וב-G ליג 15.3 נקודות (45 אחוז מהשדה, 42 אחוז ל-3, 76 אחוז מהעונשין), 5.4 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים למשחק.

(עדכון ראשון: 14:00)

עוד בוואלה!

אלכס טיוס: "רציתי לסיים כאן את הקריירה, אבל מכבי התחמקה ושיחקה משחקים"

לכתבה המלאה
שחקן ניו יורק ניקס קאדים אלן. AP
המטרה הראשונה - NBA. קאדים אלן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully