וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למתווה חוק הזרים: שישה זרים - רק בחוק רוסי

14.7.2019 / 23:25

מסתמן מתווה חוק זרים שיביא לביטולו של הפיינל פור כבר מהעונה הקרובה: קבוצה שתרצה לשחק עם שישה זרים תשלם קנס של 850 אלף שקל ותוגבל על פי החוק הרוסי

ONE

בתום פגישה שנערכה הערב (ראשון) בין נציגי ארגון השחקנים לבין נציגי קבוצות ליגת העל בכדורסל מסתמן מתווה חוק זרים, שיאפשר את קיום הסדרות בפלייאוף בליגת העל כבר מהעונה הקרובה.

על פי המתווה, קבוצות הליגה יוכלו לרשום בין שלושה לשישה זרים בטופס המשחק. מי שתבחר לרשום שישה זרים - תיאלץ לשחק לאורך כל העונה עם החוק הרוסי. כלומר - עם שני שחקנים ישראלים על המגרש. מנגד, קבוצות שישחקו עם שלושה עד חמישה זרים, יוכלו לשחק רק עם ישראלי אחד על המגרש.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'ון דיברתולומאו. קובי אליהו
החלטה שמסבכת את ההצהובים. מכבי תל אביב והזרים/קובי אליהו

קבוצה שתבחר לאורך כל העונה לרשום שלושה זרים בלבד בטופס - תזכה למענק של 250 אלף שקל. בנוסף, יתחלק ביניהן הקנס מהקבוצת שיבחרו לרשום חמישה ושישה זרים. כמה קנס? קבוצה שתבחר לרשום חמישה זרים תשלם קנס של חצי מיליון שקל. קבוצה שתבחר לרשום שישה זרים, מעבר למגבלות החוק הרוסי שיחולו עליה, תיאלץ גם לשלם 850 אלף שקל.

בנוסף, לפי דרישה שהגיעה מארגון השחקנים ונתמכת על ידי משרד הספורט, החל מעונת 2020/21 קבוצות שירצו לרשום מתאזרחים בסגל שנמצאים בארץ פחות מארבע שנים, יאלצו לשלם קנס של 200 אלף שקל על כל מתאזרח. מחר צפויות לתקיים שיחות בין קבוצות הליגה בסבב דיונים טלפוניים על מנת לאשר סופית את המתווה - וזאת כדי לשים קץ לשיטת הפיינל פור, שהיייתה ממשיכה אם הצדדים לא היו מגיעים למתווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully