וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי ביורוליג זה יעבוד: ג'ימר פרדט חתם בפנאתינייקוס

סנסציית המכללות שלא הצליח לתקוע יתד ב-NBA והפציץ בליגה הסינית מגיע אחרי ששוחרר מקבוצת ליגת הקיץ של גולדן סטייט

יוטיוב

לאחר שצירפה את טייריס רייס, הפכה פנאתינייקוס את השמועות למציאות כשהודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של של ג'ימר פרדט לשנתיים. סנסציית המכללות לשעבר ישתף פעולה בקו אחורי מסקרן במיוחד, שיכלול גם את ניק קלאתיס וניקוס פאפאס.

במהלך ארבע השנים שהעביר במכללות BYU, הפך ג'ימר פרדט לאחד משחקני הכדורסל המדוברים ביותר בארצות הברית - כן, כולל גם את ה-NBA. כל כלי התקשורת הבולטים בחרו בו לשחקן השנה ב-2010/11, עונתו האחרונה בקולג'ים, במהלכה העמיד ממוצעים של 28.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק, ונראה לפרקים כמו הדבר הבא. "הוא לא ייאמן, הסקורר הכי טוב במדינה, כישרון גדול", אמר עליו ברק אובמה.

אף על פי כן, לדראפט 2011 נכנס פרדט כסימן שאלה גדול - רבים האמינו שב-NBA לא יאפשרו לו לחגוג כפי שחגג על ההגנות במכללות, ובסופו של דבר גם צדקו. הגארד נבחר במקום העשירי על ידי סקרמנטו אך לא הצליח לספק את הסחורה, וגם בקדנציות קצרות בשיקגו, ניו אורלינס, ניו יורק ופיניקס לא הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם. בלית ברירה עבר לסין, שם קלע 37 נקודות למשחק והוכתר כמלך הסלים.

בקיץ החולף קיווה פרדט לזכות בחוזה NBA חדש וקיבל מקום בקבוצת ליגת הקיץ של גולדן סטייט, ממנה שוחרר אחרי שני משחקים. "אני לא בדיוק מבין מה קרה, אבל אנחנו מאחלים לו הצלחה. נותר בו עוד הרבה כדורסל", טען ארון מיילס, מאמן קבוצת ליגת הקיץ של הווריירס.

* ניו זילנד בריירקס, מי שצפויה להיות קבוצתו החדשה של דן שמיר, מנהלת מגעים עם ג'ואקים נואה.

* סנטר נבחרת סרביה אוגניין קוזמיץ' שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים עדיין נמצא בבית החולים. "המצד מעודד, אבל עדיין מאוד רציני", אמרו בקבוצתו הכוכב האדום בלגרד.

עוד בוואלה!

סנטר נבחרת סרביה אוגניין קוזמיץ' נפצע באורח קשה בתאונת דרכים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully