וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטר נבחרת סרביה אוגניין קוזמיץ' נפצע באורח קשה בתאונת דרכים

רכבו של שחקן הכוכב האדום ספג פגיעה חזיתית מרכב שסטה ממסלולו. הוא סובל מפגיעות קשות בראש ובחזה, והובהל לביה"ח כשהוא מורדם

אוגניין קוזמיץ', סנטר הכוכב האדום ונבחרת סרביה, נפצע הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים ואושפז במצב קשה בבית חולים בבלגרד. על פי דיווחים בסרביה, קוזמיץ' בן ה-29 סובל מפציעות בראש ובחזה, ונוסע נוסף ששהה עימו ברכב נפצע באורח קשה אף הוא.

התאונה אירעה כחמישה קילומטרים בסמוך לעיירה באניה לוקה, אליה הגיעה קוזמיץ' כדי לחגוג חתונה של חבר קרוב. הוא שתה כמות גדולה של משקאות אלכוהוליים לפני הנסיעה הקטלנית, אולם על פי עדי ראייה התאונה התרחשה לאחר שרכב אחר סטה ממסלולו והתנגש ברכב ה-BMW של קוזמיץ'.

עוד בנושא:

מרוץ החימוש ביורוליג נמשך: פנרבחצ'ה "גנבה" למילאנו את דרק וויליאמס
סרחיו רודריגס חתם במילאנו, טימופיי מוזגוב סגר בחימקי
מהעונה הבאה: הישגים בליגות המקומיות לא יזכו בכניסה ליורוליג

תמונות מזירת האירוע

על פי דיווחים בסרביה, קוזמיץ' נמצא בסכנת חיים והובהל לטיפול נמרץ בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. האפשרות לדימום תוך-מוחי נשללה, אבל הפציעות חמורות גם כך. בתמונות מזירת האירוע נראה רכבו של קוזמיץ' הפוך בשולי הדרך, כשחלקו שרוף.

קוזמיץ', בוגר מחלקת הנוער של באניה לוקה, פרץ לתודעה של חובבי הכדורסל האירופי כאשר עבר למלאגה הספרדית בשנת 2011. שנה לאחר מכן הוא נבחר על ידי גולדן סטייט בבחירה ה-52 בדראפט, וב-2013 הצטרף לקבוצה. בסך הכל הוא ערך 37 הופעות ב-NBA, והוסיף שלוש הופעות בפלייאוף. מאז שעזב את ארצות הברית בשנת 2015 הוא הספיק לשחק בפנאתינייקוס, הכוכב האדום בלגרד, ריאל מדריד ושוב הכוכב האדום בלגרד, לשורותיה חזר בעונה החולפת.

עוד באותו נושא

בולוניה הודיעה רשמית: מילוש תאודוסיץ' חתם לשלוש שנים

לכתבה המלאה
אוגניין קוזמיץ' במדי הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
קוזמיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully