וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהעונה הבאה: הישגים בליגות המקומיות לא יזכו בכניסה ליורוליג

11.7.2019 / 17:07

11 בעלי הרשיונות ביורוליג ביטלו את הכרטיסים שיועדו לאלופת גרמניה, ה-VTB והאדריאטית, והחליפו זאת בכרטיס לסגנית אלופת היורוקאפ ועוד שני כרטיסים חופשיים

עריכת וידאו: מתן חדד

פגישת בעלי המניות של היורוליג שנפתחה היום (חמישי) במינכן הולידה שינוי בדרך בה יעפילו קבוצות למפעל הבכיר ביבשת החל מהעונה הבאה. על פי השינוי החל מעונת 2020/21 ישחקו ביורוליג 18 קבוצות על פי המבנה הבא - 11 בעלות הרישיון הקבוע - מכבי תל אביב, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, ברצלונה, באסקוניה, מילאנו, ז'לגיריס קובנה, פנרבחצ'ה ואפס אנדולו, שתי הקבוצות שקיבלו כרטיס למפעל לשנתיים הקרובות - באיירן מינכן ווילרבאן, אלופת היורוליג וסגניתה ושלוש קבוצות נוספות שיקבלו כרטיס חופשי.

השינוי הוא שבניגוד לשנים האחרונות לא תתאפשר עלייה ליורוליג מליגות מסוימות, כשעד היום קיבלו קבוצות מה-VTB, הליגה האדריאטית והליגה הגרמנית כרטיס למפעל על פי ההישגים, והחל מהעונה הקרובה זה יבוטל. בנוסף יתאפשר לקבוצה שתעלה מהמקום הגבוה יותר ביורוקאפ, על פי ההישגים שלה בעונה הסדירה, לשמור על מקומה ביורוליג גם בעונה שלאחר עלייתה, וזאת אם היא תצליח להכנס לפלייאוף. במקרה כזה בעונה העוקבת רק אלופת היורוקאפ תזכה בכרטיס ליורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully