וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה הזרים לא צפוי לעבור בגלל לחץ זמן, הפיינל פור צפוי להישאר

15.7.2019 / 16:55

מנהלי המשא ומתן בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה קרובים לפיתרון, אך בשל קשיים לוגיסטיים, והעובדה שהקבוצות החלו לבנות את הסגל, נראה כי המתווה החדש ייסגר רק בעוד כמה שבועות והסדרות ייכנסו לפועל רק בעונה הבאה

ONE

בווידאו: תקציר גמר הפיינל פור האחרון

למרות מאמצים גדולים מצד רבים בעולם הכדורסל, מסתמן כי מנהלת ליגת העל וארגון השחקנים לא יגיעו להסכם חדש על מתווה הזרים עד הערב (שני), והפיינל פור יכריע את גורל האליפות גם בעונת 2019/20 בליגת העל. סדרות פלייאוף עד לגמר הסל, אם וכאשר יושג הסכם, ייכנסו לפועל רק מעונת 2020/21.

אמש התקרבו הצדדים למתווה חדש, שעדיין עומד על הפרק, ולפיו יוכלו קבוצות לרשום שישה זרים בטופס בתנאי שישחקו במסגרת החוק הרוסי וישלמו קנס של 850 אלף שקלים. אלא שההסכם הזה עדיין לא עולה על הכתב, ויש בו עדיין כמה הסתגויות, והעובדה שחלק מחברי הדירקטוריון לא נמצאים בארץ גם כן מונעת את זה. כמו כן, העובדה שהחוקים ישתנו תוך כדי שהקבוצות כבר בנו את סגלם לקראת העונה הבאה נראית לא הגיונית לחלק ממנהלי המשא ומתן.

גם בארגון השחקנים, שם גילו רצון טוב כדי לנסות ולהגיע להסכם, לא יכלו להעביר את השינוי מול אסיפת השחקנים בצורה כל כך מהירה, והמגעים בין הצדדים לעונת 2020/21 צפויים להמשך בקרוב.

מנכ"ל משרד הספורט, יוסי שרעבי, התערב בתקופה האחרונה בנעשה וניסה באמצעות שינויים כאלה ואחרים להסכם המקורי ולתוכנית אותה הציג להביא לסיום הנושא, אך לא בהצלחה. במשרד עוד מנסים לדחוף את הצדדים להסכם, אך אם לא יקרה משהו דרמטי גם בעונה הבאה תשוחק ליגת העל במסגרת של פיינל פור, עם שלושה סיבובים מלאים ומתווה הזרים יהיה עד חמישה זרים בטופס המשחק, כשישראלי אחד חייב להיות על המגרש בכל זמן נתון.

יוסי שרעבי מנכ"ל משרד הספורט. קובי אליהו
התערב בתקופה האחרונה, אבל ללא הצלחה. יוסי שרעבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully