וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "זה נהדר בשביל ה-NBA שלשחקנים יש הרבה כוח. הלייקרס פייבוריטים"

פורוורד העבר דיבר בראיון לוואלה! ספורט על הקיץ הסוער ב-NBA: "זה מרגש מאוד, הנוף של הקבוצות ושל הליגה השתנה". על העונה הקרובה: "יהיה הרבה יותר שוויוני ממה שהיה, מאמין שכרגע הלייקרס פייבוריטים על הנייר". וגם: פדרר או דג'וקוביץ'?

עריכה: מתן חדד

בזמן שבמועדון אול אינגלנד נערכים השלבים המאוחרים והמכריעים של טורניר ווימבלדון, בין הצופים בגמר הנשים אמש (שבת) היה גם כריס בוש. שחקן העבר בן ה-35, שהודיע במרץ על פרישה סופית מכדורסל אחרי כשנתיים במהלכן לא שיחק בשל מחלה, התייחס לשינויים האחרונים ב-NBA, וגם קצת לטניס.

בוש, שנבחר רביעי על ידי טורונטו בדראפט 2003, זכה בשתי אליפויות (2012 ו-2013) והיה חלק מהטריו הנהדר של מיאמי, שכלל כמובן גם את לברון ג'יימס ודוויין וייד. הוא נבחר 11 פעמים לאולסטאר ובילה שבע שנים בטורונטו ושבע במיאמי, שם גם הגופייה שלו עם הספרה 1 הופרשה. בנוסף, בוש זכה במדליית זהב עם ארצות הברית במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008.

הוא הגיע לגמר ווימבלדון כדי לתמוך בבת ארצו, סרינה וויליאמס, מה שלא עזר לה במיוחד. הוא הגיע עם אשתו, התראיין לאתר הרשמי של הטורניר ונהנה מאנונימיות יחסית בשל חוסר העניין של המקומיים ב-NBA. תפסנו אותו לשיחה קצרה.

כדורסלן העבר כריס בוש, טורניר ווימבלדון. רועי פרייס, אתר רשמי
"כן, בנאדם, ברור שאני עוקב. זאת ה-NBA". בוש/אתר רשמי, רועי פרייס

בוש התייחס לקיץ הסוער שעובר על ה-NBA עם כל הטריידים שהיו בין קבוצות וחילופי הכובים, ואמר: "אני חושב שזה מרגש, שחקנים החליפו קבוצות והנוף של הקבוצות ושל הליגה השתנה. אני חושב שזה נהדר בשביל הספורט ובשביל השחקנים שיכולים להפעיל את הכוח שלהם ולבחור איפה הם רוצים לשחק ועם מי הם רוצים לשחק. זה מדהים".

על מאבק האליפות אמר הפורוורד לשעבר: "אני חושב שיהיה הרבה יותר שוויוני ממה שהיה עם גולדן סטייט בשנים האחרונות. על הנייר הלייקרס הם הפייבוריטים למרות שהם עדיין צריכים ללמוד אחד את השני, להיבנות כקבוצה ולרוץ ביחד. יוסטון קבוצה טובה מאוד שעשתה החתמות מעניינות מאוד עם ווסטברוק והכל. תהיה ליגה מצוינת, אני מתרגש מאוד. הליגה תהיה נהדרת ותהיה רמה גבוהה מאוד".

בוש דיבר גם על ההשתלבות של שחקנים אירופים רבים בליגה הטובה בעולם ואמר: "לשחקנים האירופים יש יכולת שונה להיות חברים לקבוצה ולתפקד במשחק המקצועני ב-NBA, אבל ברגע שהם מסתגלים למשחק בליגה, הם נראים מצוין ומשתלבים ואין שום בעיה, עובדה שהם מצליחים מאוד".

על הקריירה שלו עצמו אמר בוש: "אני סיימתי, אני רק צופה עכשיו. פרשתי במרץ רשמית לצערי, ועכשיו אני רק צופה בשחקנים ובמשחקים ובעיקר מבלה עם המשפחה. אני תמיד נשאר קרוב לעניינים. כן, בנאדם, ברור שאני עוקב. זאת ה-NBA. חיכיתי כל החיים שלי להגיע ל-NBA, אני לא הולך לעזוב ככה סתם, נראה לך? אני נהנה מאוד לצפות במשחקים, בדור החדש שמגיע וצומח, הדור הישן שעדיין מחזיק מעמד. אני עוקב מאוד אחרי מה שקורה. זה הספורט הכי טוב בעולם בשבילי".

לסיום, בוש דיבר גם על ההעדפה שלו לקראת גמר הגברים ואמר: "השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו? אני. דג'וקוביץ' או פדרר? אני לא רוצה לבחור צד, אני תומך בספורט ואוהב ספורט, אבל פדרר אדיר".

עוד באותו נושא

עדיין כאן כדי לקבוע: המאבק על מורשת פדרר בשיאו גם בגיל 38

לכתבה המלאה
גיף NBA לברון ג'יימס אנתוני דייויס. Giphy
בוש מאמין בהם. לברון ודייויס/Giphy
  • עוד באותו נושא:
  • כריס בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully