וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי, פילדלפיה ולברון בהמתנה: לאן מועדות פניו של כריס פול?

בזמן שב-NBA גוברות הביקורות על CP3 ("יש לו אגו גדול מדי"), ההיט, הסיקסרס וחברו הטוב מגששים. למה מיאמי "פאסיבית" ומה המכשול העיקרי בדרך ללייקרס?

עריכה: מתן חדד

כריס פול הוא השם החם החדש בשוק הטריידים ב-NBA. כל הסימנים מראים ש-CP3 לא יישאר באוקלהומה סיטי, ולמרות גילו המתקדם (34) וחוזהו הכבד (124 מיליון דולר לשלוש שנים), יש כמה קבוצות שמביעות עניין. העיקרית שבהן היא מיאמי, שניסתה קודם לכן להעביר לשורותיה את ראסל ווסטברוק וכעת עשויה "להסתפק" ב-CP3 ככוכב הנוסף לצד ג'ימי באטלר.

על פי הכתב בארי ג'קסון מ"מיאמי הראלד", השיחות בין ההיט לת'אנדר תקועות לעת עתה. "OKC לא הציעה חבילה מספיק מפתה כדי לעניין באמת את ההיט בטרייד על כריס פול", צייץ. "ההיט לא סוגרים את הדלת במקרה שזה ישתנה, אבל נכון לעכשיו OKC היא זו שמנסה להעביר את פול, וההיט לא בהכרח רודפים אחריו".

על פי ESPN הת'אנדר אומנם לא פוסלים את האפשרות שפול יפתח את העונה בקבוצה, אבל בכל מקרה לא בונים עליו לטווח הארוך. זה משאיר את פול עם בחירה לא פשוטה: או להתעקש להישאר עם חוזהו הנוכחי ולהסתכן בכך שיישלח בטרייד לקבוצה שלא מוצאת חן בעיניו, או לאפשר לוותר על 10-15 מיליון דולר ולאפשר לת'אנדר לשחרר אותו, מה שיאפשר לו לקבוע את גורלו בעצמו.

עוד בנושא

בארצות הברית חושפים: הארדן האיץ ביוסטון להיפטר מכריס פול
סיכון לא מחושב: מה עומד מאחורי ההימור של יוסטון על ווסטברוק?
באזז שנות אור: ההימור המרתק של גולדן סטייט על אלן סמיילאגיץ'

שחקן יוסטון רוקטס כריס פול. רויטרס
כסף או תחרותיות? כריס פול/רויטרס

אם ישתחרר מהחוזה, ייכנסו לתמונה שתי קבוצות עיקריות: פילדלפיה שנותרה ללא אף רכז ובונה כעת בעיקר על בן סימונס כפוינט גארד הבכיר, ולוס אנג'לס לייקרס שעדיין מפנטזת על כוכב נוסף לצד לברון ג'יימס, אנתוני דייויס ודמרכוס קאזינס.

כמובן שהצטרפות ללייקרס תתן לפול ערך מוסף: ב-LA הוא לא רק יגביר משמעותית את סיכוייו לזכות באליפות ראשונה בקריירה, אלא גם יזכה לשתף פעולה עם אחד מחבריו הקרובים ביותר, לברון ג'יימס.

"כריס פול צריך לקבל החלטה - כסף או תחרותיות. אם הוא יבחר באופציה השנייה וישתחרר מהת'אנדר, יש בהחלט אפשרות שהוא יצטרף ללברון בלייקרס", אמר אמש פרשן ESPN סטיבן איי סמית'.

אבל יש מכשול גדול בדרך לשם: אם פול יצטרף ללייקרס, הוא יצטרך לשתף פעולה עם רייג'ון רונדו, עימו הוא מסוכסך במשך שנים. בעונה החולפת השניים התקוטטו במפגש בין הלייקרס לרוקטס, ולאחר מכן רונדו הגדיר את פול כ"חבר נוראי לקבוצה, וחרא של בן אדם".

עוד באותו נושא

סיכון לא מחושב: מה עומד מאחורי ההימור של יוסטון על ראסל ווסטברוק?

לכתבה המלאה

מנגד, יש מי שדוחף אותו דווקא לסיקסרס. הסנטר ריאן הולינס, כיום פרשן ESPN, אמר: "הוא חייב ללכת לפילי. במקום כריס פול, הייתי כל היום יושב על הטלפון ועובד על זה יחד עם הסוכן שלי. במקום אלטון ברנד (ג'נרל מנג'ר פילדלפיה), אני גם עושה הכל כדי לגרום לזה לקרות. הם לא יכולים להרשות לעצמם את החוזה הנוכחי שלו, אבל אם הוא ישתחרר - זה בדיוק השחקן שהם זקוקים לו נואשות".

כך או כך, נראה שפול לא אהוד על ידי כל השחקנים בליגה. בימים שאחרי ההיפרדות בינו לבין ג'יימס הארדן, עיקר הביקורת הופנתה כלפיו. אמש אמר קנדריק פרקינס ל-ESPN ש"הבעיה הכי גדולה של כריס פול היא האגו שלו. אם יש דבר אחד שלמדתי בשנותייו ב-NBA זה שכוכבי על הם שחקנים שאפשר להעמיד אותם במקום מפעם לפעם. לרוב הם גם מנהיגים על ידי דוגמא. אבל לגבי כריס פול, כשצפיתי בו בתור יריב, קיבלתי את התחושה שבמובן הזה הוא לא כוכב על אמיתי. שמעתי אותו יורד על חברים שלו יותר מאשר מעודד אותם".

גם קניון מרטין, חבר לקבוצה של פול בקליפרס בעבר, אמר ש"לא תמיד מבינים את כריס פול כמו שצריך. הוא תמיד מתנהג כמו המאמן ותמיד חייב להיות הקול הכי חזק בחדר. ובמקרה של יוסטון, זו הקבוצה של ג'יימס הארדן. והארדן לא התכוון לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully