וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל עותר לבג"צ: משרד הספורט מפלה לרעה את קבוצות הנשים

15.7.2019 / 12:49

הארגון מצטרף לעתירה קיימת נגד שרת הספורט ושר הכלכלה בטענה שהתקציבים המיועדים לכדורגל הנשים לא מועברים במלואם. ללא התקציבים, ליגת הנשים לא תפתח במועד

ארגון שחקני הכדורגל הגיש הבוקר בקשה להצטרף לעתירה בבג"צ של שמעון מימון ואגודת הנשים של מכבי חולון כנגד שרת הספורט מירי רגב, שר האוצר משה כחלון והמועצה להסדר הימורים בספורט.

בעתירה שהוגשה לבג"צ נטען שמשרד הספורט מפלה לרעה את קבוצות הנשים. על פי הסיכומים בין הגורמים השונים היו אמורות הקבוצות לקבל מידי שנה הקצבה של 4 מיליון ו-50 אלף שקלים, אך בפועל העביר להן המשרד רק 2.4 מיליון שקלים בלבד. במסגרת הבקשה להצטרפות כצד לבג"צ , ארגון השחקנים ושחקניות הכדורגל מדגיש כי אפליית כדורגל הנשים בארץ על רקע מגדרי נמשכת שנים רבות, ותקציבי כדורגל הנשים בארץ עומדים על 2.4 אחוז בלבד מהתקציבים המוקצים לכדורגל הגברים: 2.4 מיליון ש"ח ניתנים לענף הכדורגל הנשים לעומת כ-100 מיליון ש"ח המוקצים לענף כדורגל הגברים.

בבקשה שהוגשה היום על ידי עו"ד אופיר רונן, מדגיש ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל כי הדיון בבג"צ חייב להתקיים עוד לפני ה 15 באוגוסט, שכן אם עד לתאריך זה לא תהיה החלטה המחייבת את משרד התרבות והספורט להעביר 4 מיליון שקלים לקבוצות הנשים, יש סכנה שליגת העל בכדורגל נשים לעונת 2019/20 לא תפתח.

עוד בנושא:
מייגן ראפינו היא "האנטיתזה לנשיא טראמפ"
ארה"ב חגגה זכייה במונדיאל, הקהל שרק לנשיא פיפ"א
מייגן ראפינו מעוררת סערה במונדיאל הנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully