וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוחמד עלי המודרנית": מייגן ראפינו היא "האנטיתזה לנשיא טראמפ"

מושל וושינגטון רוצה שתהיה מזכירת המדינה, והסקרים מראים שהיא יכולה להדיח את הנשיא מהבית הלבן. מבקריה קוראים לה להתרכז בספורט, ובספורטס אילוסטרייטד משווים אותה לספורטאי האגדי. מייגן ראפינו הופכת לאייקון

רויטרס

אחת מכוכבות העל של גביע העולם לנשים היא ללא ספק מייגן ראפינו. לא רק שהאמריקאית היתה השחקנית המצטיינת של הטורניר וזכתה בנעל הזהב של גביע העולם עם שישה כיבושים, דווקא מה שהתחולל מאחורי הקלעים הפך אותה לאחת הדמויות המעניינות ביותר בעולם הספורט בתקופה האחרונה.

כעת, כשבועיים אחרי שזכתה בגביע העולם בפעם השנייה עם נבחרת ארצות הברית, ראפינו עדיין עושה גלים, בין אם היא מביעה את דעתה בראיונות ובנאומים, ובין אם היא סתם חותמת על כדור למעריץ. אה, והיא מובילה בסקרים למירוץ לנשיאות ארצות הברית.

עוד בנושא:

על זכייתה של נבחרת ארה"ב במונדיאל הנשים
מייגן ראפינו מעוררת סערה במונדיאל הנשים
ארה"ב חגגה במונדיאל, הקהל שרק לנשיא פיפ"א

מייגן ראפינו. GettyImages
מוחמד עלי המודרנית. מייגן ראפינו/GettyImages

חברת הסקרים Public policy שמה את ראפינו כאחת שיכולה להדיח את הנשיא טראמפ מהבית הלבן אם תבחר לרוץ לנשיאות ארצות הברית. הסקר מראה שהכדורגלנית מובילה על הנשיא המכהן באחוז אחד ולה 42 אחוזי הצבעה. בספורט אילוסטרייטד החמיאו לראפינו וכתבו כי "יש אלמנטים של מוחמד עלי המודרני במייגן ראפינו. השילוב שבין הצטיינות בספורט ואקטיביזם חברתי, והיכולת למשוך את תשומת ליבה של התקשורת ולהשתמש בה לטובתה". כאשר נשאלה אודות ההשוואה לעלי ענתה ראפינו: "אני לא יודעת אם אני כמו עלי, אבל אני שמחה להיות בת הברית הכי גדולה לעלי שאני יכולה להיות".

לכוכבת האמריקאית יש ניסיון רב עם הפוליטיקה האמריקאית. היא היתה הספורטאית הלבנה הראשונה לכרוע ברך בזמן ההמנון האמריקאי, היא מדברת ללא הרף על זכויות להט"ב והיא בעצמה לסבית מוצהרת המקיימת זוגיות מתוקשרת עם שחקנית הכדורסל סו בירד. המאבק האחרון שבו לקחה חלק, גם בזמן גביע העולם האחרון, הוא לשיוויון בשכר שמקבלות שחקניות נבחרת הנשים בהשוואה לנבחרת הגברים.

מושל וושינגטון ג'יי אינסלי, שמתמודד בבחירות המקדימות בארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית, סבור שלשחקנית סיאטל ריין ראפינו יש יכולת להביא לשינוי בארצות הברית: "אני באמת מאמין בה, הדברים שהיא אמרה נתנו השראה להמון אנשים. היא האנטי תזה לנשיא טרמפ בכל מה שנוגע למדיניות חוץ. הצעד הראשון שאעשה הוא להציע לראפינו להיות מזכירת המדינה שלי".

עוד בוואלה!

צורחת גם כשהיא שותקת: מייגן ראפינו מעוררת סערה במונדיאל הנשים

לכתבה המלאה
מייגן ראפינו. GettyImages
מובילה על טראמפ בסקרים. מייגן ראפינו/GettyImages

ישנם קולות בארצות הברית שדווקא סולדים מהתנהגותה של ראפינו, בעיקר רואים בה כאגרסיבית מידי, וממליצים לה להתרכז בספורט, כמו שלאורה אינגרם הציעה ללברון ג'יימס "לשתוק ולכדרר" בזמנו. שדרן החדשות בערוץ Fox News הווארד קורץ טוען ש"היא משתמשת בבמה שניתנה לה כדי להרוס ולהתמרמר במקום להתעסק בניצחון", והפרשן בן שפירו טען שהשחקנית "מקבלת חוזים מנופחים רק בגלל שהיא לסבית מוצהרת שבמקרה היא גם טובה בכדורגל".

הביקורת האחרונה שעוררה כוכבת נבחרת ארצות הברית היתה במהלך טקס פרסי ESPYS בשבוע שעבר, בו נצפתה חותמת על כדור לילד, אך לא מסתכלת או מתייחסת אליו. "היא מדברת כל כך הרבה על שיוויון ומנסה לקדם ספורט נשים, אבל שמה את עצמה באור שלילי ונותנת לספורט נשים שם רע", אמר אחד הגולשים. פירס מורגן, מגיש תכנית בוקר בארצות הברית כתב אחרי המקרה שהיא "שחצנית בצורה בלתי רגילה".

כך או אחרת, מדובר בספורטאית יוצאת דופן על המגרש ומחוצה לו, שהופכת את החיים הספורטיבים וגם הפוליטיים בארצות הברית להרבה יותר מעניינים.

מייגן ראפינו חותמת על כדור ומתעלמת מילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully