וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו נזף בניימאר, פריס סן ז'רמן צפויה לקנוס אותו בסכום גבוה

בקטאלוניה חושפים את פרטי השיחה "המתוחה" בין כוכב פ.ס.ז' למנהל המקצועי: "יש זעם על ההתנהלות שלו". וגם: מי גנב את חומרי הראיון של ניימאר?

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: נבחרת ברזיל נטולת ניימאר זוכה בקופה אמריקה

עסקת ניימאר לברצלונה נמצאת בסכנה, כך מדווח היום (שני) ה"דיילי מייל" האנגלי. הסיבה? לקטלאנים אין מספיק כסף, שכן עסקת אנטואן גריזמן שהגיע מאתלטיקו מדריד מקשה על אלופת ספרד להוציא כסף. למעשה, לברצלונה אפילו לא היה מספיק כסף כדי להשלים את עסקת גריזמן. היא נאלצה לקחת הלוואה של יותר מ-30 מיליון יורו על מנת לסגור אותה, ולא ברור אם יש לה בכלל יכולת להשלים עסקה של 200 מיליון יורו שתחזיר את הכוכב הברזילאי מפריס סן ז'רמן.

אז מה בדיוק יעלה בגורלו של ניימאר? למרבה ההפתעה, ישנן הערכות שטוענות שלמרות ההאשמות בין הצדדים בתקשורת, הברזילאי עשוי להישאר בפריס סן ז'רמן. גם האפשרות שיעבור לריאל מדריד נמצאת על השולחן, אבל בספרד מעריכים שהבלאנקוס מעדיפים להתרכז בהחתמת קשר כשהשם החם הוא פול פוגבה. אם במדריד לא יצליחו להחתים את הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, הם עשויים לפנות לכריסטיאן אריקסן מטוטנהאם.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 15.7: המירוץ אחר דני אלבס נמשך, יעד מפתיע לדייגו קוסטה?
אליפות אפריקה: אלג'יריה 1:2 את ניגריה ותפגוש בגמר את סנגל
להגדיר את הלא מוגדר: האתגר של ברצלונה אחרי ההצטרפות של אנטואן גריזמן

הטאץ' עדיין שם: צפו בניימאר מלהטט בברזיל

ניימאר המריא אמש ממולדתו בחזרה לפריס, לאחר שסיים את מחויבויותיו שמנעו ממנו (לכאורה) לקחת חלק באימוני הפתיחה של קבוצתו הנוכחית. הברזילאי שיחק שלושה משחקי קטרגל ביום שבת, סיפר שהוא בריא ב-100 אחוז וסירב להתייחס לעתידו. על פי דיווחים בצרפת, היום התייצב במשרדי פריס סן ז'רמן לראשונה העונה, אולי בדרך לסולחה שתאפשר את שובו לקבוצת הפאר הצרפתית.

"אני לא גיבור-על שמסוגל להתמודד עם כל הלחץ בעולם ולא מושלם ולא מודל לחיקוי מושלם", התעקש אמש החלוץ שעבר קיץ לא פשוט, על המגרש ומחוצה לו. "גם לי יש רגעים קשים, בהם אני רוצה לברוח הביתה ולהתחבא, או להיות עם חברים ומשפחה. אני יודע שיש לי אחריות ענקית ורוצה להתנהג בצורה הכי טובה שאפשר, זה הדבר הכי חשוב לי".

על הקופה אמריקה שהחמיץ אמר ניימאר: "זה היה רע מאוד, מאוד לא אהבתי את זה. אני לא אוהב אפילו להחמיץ אימונים, אז תתארו לכם איך זה הרגיש. הצלחתי לעודד את החברים שלי ואני שמח מאוד שזכינו, האושר שלהם הוא גם האושר שלי".

על פי "ספורט" הקטלאני, השיחה בין לאונרדו לניימאר היתה "מכובדת ושקטה", אולם במהלכה הודיע המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן שהוא מתכוון להעניש את הכוכב הברזילאי בעקבות ההתייצבות המאוחרת לאימונים. על פי הערכות, פ.ס.ז' תקנוס אותו.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
דברים עשויים להתבהר היום. ניימאר/AP

כשנשאל ביום שבת על הרגע המתוק בקריירה שלו, נקב ב-1:6 הבלתי נשכח של ברצלונה על פריס סן ז'רמן, מה שרק הגביר את השמועות על קאמבק אפשרי. הבוקר ניסה אביו להרגיע את הרוחות וכתב באינסטגרם: "להתייחס לתגובה ספונטנית וכנה כפרובוקציה כנגד קבוצתו הנוכחית זו גישה רשעה שכל כוונתה היא ליצור שערורייה איפה שאין שערורייה", התעקש ניימאר האב.

"הרבה עיתונאים ואוהדים ברחבי העולם היו אומרים שזה אחד הרגעים הזכורים ביותר בקריירה שלו. בני לא התכוון לזלזל בפריס סן ז'רמן או בשחקנים שלקחו חלק באותו משחק ב-2017, חלקם עדיין חבריו לקבוצה. לזכור נקודת ציון בקריירה שלך זה לא חוסר כבוד. בני הוא שחקן פריס סן ז'רמן, אבל הוא לא יכול להתעלם מהסיפור הזה, שאפשר לו להצטרף בסופו של דבר לקבוצה הצרפתית".

במקביל, עוסקים בברזיל בעוד תעלומה סביב ניימאר: ראיון טלוויזיוני שערך ברשת UOL שאמור היה להיות משודר הערב נגנז, אחרי שבאורח פלא חומרי הווידאו נגנבו מרכב. בראיון אמור היה ניימאר לחשוף את תוכניותיו לעתיד וככל הנראה - כך על פי דיווחים - לבשר על רצונו לעזוב את פריס סן ז'רמן ולהצהיר שהוא מתכנן לחזור לברצלונה. בין היתר, ניימאר היה אמור להתנצל בפני ראשי ברצלונה על האופן שבו עזב את הקבוצה לפני שנתיים, דבר שברצלונה הציבה כתנאי להצטרפותו המחודשת.

עדיין לא ברור מי אחראי לגניבת החומרים, אולם בברזיל העלו את ההשערה שמדובר בבעלי אינטרסים המצדדים בניימאר. בין היתר, דווח שייתכן שניימאר מתחרט על הדברים שנאמרו ומנסה לגשש את דרכו בחזרה לפריס סן ז'רמן.

(עדכון ראשון: 15:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully